تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوای اختصاصی بپردازیم :

مقدمه :

امروزه یکی از حرفه ها در زمینه اینترنت تولید محتوا می باشد و با توجه به هر موضوع باید تولید محتوای اختصاصی با همان موضوع و حوزه تولید شود .

با توجه به رشد فراگیر شدن اینترنت و اینکه اکثر افراد از هر قشر و با هر سنی از آن استفاده میکند ، بیشتر افراد تصمیم دارند برای تبلیغات کسب و کار خود از وب سایت ها و صفحه ها اجتماعی استفاده کننند ، حال برای اینکه بتوانند بهتر خود را به دیگران معرفی کنند نیاز دارند که محتوایی متناسب با نیاز افراد بگذارند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

هدف از تولید محتوا چیست ؟

آیا تولید محتوای اختصاصی نکات کلیدی و مهمی وجود دارد ؟

[/stextbox]

تولید محتوای اختصاصی
تولید محتوای اختصاصی

هدف تولید محتوا

در نظر بگیرید شما وارد یک سایت کاملا حرفه ای و زیبا شده اید اما چیزی جز طراحی زیبا در آن نمی بینید و هیچ محتوایی در آن وجود ندارد آیا به نظر شما این سایت باز هم حرفه ای است ؟

خیر شما زمانی می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید که محتوای درون آن با توجه به نیاز کاربر تان باشد و کاربر بتواند نیاز خود را از طریق آن برطرف کند .

تولید محتوا باید به صورت هدفمند و با استراتژی باشد تا بتواند مخاطب بیشتری را جذب کند ، هر چه محتوایی که درون سایت میگذارید با کیفیت تر باشد تراز شما بالاتر می رود و باعث می شود که مخاطب بیشتری از سایت شما بازدید کند .

برای مثال زمانی که ما همکاری با تیم قطارهای فدک را جهت تولیدم حتوای هدفمند آعاز کردیم یکی از مهم ترین استراتژی های ما در هنگام تولید محتوا ابتدا پیدا کردن محل های خالی بود.

یعنی جاهایی که این سایت توان گرفتن ورودی از ان را داشت اما از ان ورودی دریافت نمی کرد.

آنالیز رقبا

نکته دوم انالیز دقیق رقبا بود.

ما بررسی کردیم رقبای این سایت از چه کلماتی ورودی میگیرند که این سایت ورودی نمی گیرد.

طی چند ماه انالیز به نقشه راه دقیق و دقیق تری رسیدم و با سیستم های خاص تیم هشت در حوزه دیپ لرن به نقطه ای رسیدیم که امروز این وب سایت چیزی حدود 5 برابر از آغاز زمان همکاری مان ورودی ارگانیک از گوگل دریافت میکند.

 

همچنین می توانید از دید موتورهای جستجو به خصوص گوگل دارای رتبه بالایی باشید و در لیست پیشنهاد های اولیه آن قرار بگیرید حال اگر محتوای با کیفیتی داشته باشید گوگل شما را در لیست سایت هایی با کیفیت پایین قرار می دهد و کمتر به دیگران پیشنهاد می دهد .

شما اگر هدف تان از تولید محتوا اختصاصی به این صورت باشد که یک سایت با کیفیت و داشته باشید علاوه بر اینکه در لیست پیشنهادهای گوگل قرار میگیرد اعتماد کاربران به شما بیشتر می شود و امکان به اشتراک گذاری مطالب شما بالا میرود .

 نکات کلیدی تولید محتوای اختصاصی

در این قسمت به نکات کلیدی در تولید محتوای اختصاصی پرداخته ایم :

مهم ترین نکته در وحله اول انالیز دقیق قدرت و موقعیت فعلی وب سایت شماست.

ما در تیم هشت با آنالیز دقیق وب سایت شما دقت عناوین استحراجی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهیم .

در واقع عناوینی که بر اساس استراتژی محتوا جهت تولید محتوا استخراج می شوند عناوینی هستند که به احتمال بسیار بسیار زیاد پس تولید محتوا دارای رتبه خوبی در گوگل خواهند بود.

و این به این علت است که در انتخاب عناوین قدرت رقابتی سایت شما نیز لحاظ شده است.

تاثیر بیشتر بر روی مخاطب

سعی کنید برای اینکه مطالب شما بر روی مخاطب تاثیر بیشتری بگذارد از تصاویر مرتبط با متن استفاده کنید . همیشه این نکته را به یاد داشته باشید مغز انسان تصاویر را شصت هزار برابر بهتر از متن ه خاطر می سپارد . حتی در بعضی از مواقع می توانید محتوای خود را از طریق ویدیو به مخاطبین خود انتقال دهید .

هیچ گاه برای اینکه مطالب سایت خود را بالا ببرید از محتواهای تکراری استفاده نکنید . گوگل توانایی تشخیص مطالب کپی را دارد و در صورت برخورد با این مطالب سایت شما را هیچگاه به دیگران پیشنهاد نمی دهد . یکی دیگر از معایب کپی در  سایت ها این است که مخاطب زمانی که مطلب تکراری و کپی را در سایت شما می بیند اعتمادش به سایت شما کم می شود و ممکن است از سایت شما دیگر بازدید نکنند .

 نکات کلیدی تولید محتوای اختصاصی
نکات کلیدی تولید محتوای اختصاصی

نکته مهم

یکی از نکاتی که تولید محتوای اختصاصی شما را با ارزش نشان می دهد گذاشتن سر تیتر می باشد .

همیشه سعی کنید در هر صفحه حداقل چند سر تیتر داشته باشید.

علاوه بر اینکه باید به تعداد  سرتیترها توجه کنید باید به جذاب بودن سرتیترها نیز توجه کنید تا خواننده بیشتر جذب مطالب شما شود همیشه این نکته را بدانید که تیترها را در مطالب شما حکم بازاریاب حرفه ای در بازار واقعی را دارند .

همیشه به صورت هدف دار تولید محتوا اشته باشید البته این نکته به کمی تجربه نیاز مند است اما می توانی خیلی راحت از سات های موفق  در حوزه کاری خود ایده بگیرید البته توجه داشته باشید که فقط ایده نه کپی .

قانون 8 ثانیه

اگر کاربری به سایت شما مراجعه می کند برای اینکه بتوانید او را جذب صفحه خود کنید تنها هشت ثانیه زمان نیاز دارید ، در این زمان اگز سایت شما برای او مفید باشد می ماند درغیر اینصورت از سایت شما خارج می شود ، به همین دلیل است که می گوییم تولید محتوا باید به صورت هدف دار باشد . اگر محتوای شما هدف دار باشد تمامی مطالبی که در سایت قرار دارد پیرامون جوزه ال اس آی شما می باشد و مخاطب سر درگم نمی شود .

یکی از کارهایی که می توانید در این قسمت انجام دهید این است که مطالب مرتبط را در یک قسمت بگذارید که اگر پیشنهاد فعلی شما مورد توجه کاربر نبود بتواند از مطالب مرتبط با آن استفاده کند .

استفاده از کلمات قوی

همیشه باید کلماتی که در تولید محتوا استفاده می کنید قوی باشد اما بدانید که نباید از کلمات سنگین استفاده کنید ، همیشه مطلبی که می نویسید مطابق با سطح دانش مخاطبتان باشد گاها بعضی از مطالب سنگین خارج از حوصله مخاطب می باشد و باعث می شود که او خیلی سریع از صفحه شما خارج شود . همچنین در زمان قدرت کلمات باید دقت داشته باشید که یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید و مطلبی که می نویسید مطابق با همان کلمه کلیدی باشد همچنین به این نکته توجه داشته باشید که به صورت مناسب آن را در محتوای خود بکار ببرید .

یکی از نکات مهم و کلیدی در تولید محتوای اختصاصی این است که شما با کابر خود تعامل داشته باشید و از سوالاتی را بپرسید ، این سوالات به درک مطلب شما کمک بالایی می کند همچنین حس اعتماد در مخاطبین تا حد زیادی افزایش پیدا می کند .

استفاده از کلمات قوی
استفاده از کلمات قوی

نتیجه گیری

امروزه اکثر کسب و کارها در اینترنت فعالیت دارند و برای اینکه موفق باشد نیاز دارند که تولید محتوای اختصاصی و مرتبط با حرفه خود داشته باشند ، حال افرادی در این زمینه موفق تر هستند که به نکات کلیدی و مهم در این حوزه توجه نمایند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوای هدفمند و تدوین استراتژی محتوی در جهت افزایش ورودی ارگانیک خود با ما تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید