تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام

تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام عنوانی است که در مبحث امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت با آشنایی بیشتر با موضوع، بیشتر به آن پرداخته خواهد شد.
شما همچنین می توانید از خدمات واحد ادموند از تیم هشت در تولید محتوا و مدیریت پیج ایستاگرام خود استفاده نمایید.

قیمت پکیج مدیریت اینستاگرام
قیمت پکیج مدیریت اینستاگرام

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا در اینستاگرام چگونه است؟

تعرفه ی تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

[/stextbox]

تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام
تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام

محتوا سازی در اینستاگرام

نولید محتوا در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. نکته ای که باعث موفقیت محتوای اینستاگرام می شود، کیفیت بالای محتوا است. در حقیقت محتوایی با کیفیت باشد سبب می شود مخاطبان بیشتری یک پیج در اینستاگرام را دنبال کنند و اگر پیجی تجاری باشد با خرید بیشتر از طرف مشتریان رو به رو می شود.

بنابراین اگر بازاریابی صحیحی در اینستاگرام انجام نشود در صد موفقیت یک صفحه بسیار پایین خواهد آمد. تولید محتوا در اینستاگرام باید با برنامه و هدفمند باشد تا مخاطبان با مشاهده ی آن از محتوای تولید شده لذت ببرند.

یکی از مشکلاتی که در تولید محتوای اینستاگرام وجود دارد این است که کسانی که قصد تولید محتوا دارند نمی دانند چه موضوعی را برای محتوا سازی انتخاب نمایند. چند اصل که در تولید محتوا باید در نظر گرفت در زیر به آن ها اشاره می شود.

محتوا سازی در اینستاگرام
محتوا سازی در اینستاگرام

کیفیت:

مسئله ای که حرف اول را در محتواسازی اینستاگرم می زند کیفیت بالا است. محتوا در هر قالبی که تولید می شود، عکس، فیلم، نوشته و یا هر محتوای دیگر فرقی نمی کند مهم این است که با کیفیت باشد زیرا اصل تولید هر محتوا است. عکس ها و فیل ها بهتر است در قطع مربع تهیه شود چون کیفیت محتوا را ارتقاع می دهد.

اهمیت جنبه ی بصری محتوا:

تفاوتی که محتوا در اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی دارد این است که جنبه ی بصری اهمیت دو چندان دارد. اینستاگرام بر اساس تصویر تولید می شود

پس همه ی محتواهایی که تولید می شود جنبه ی بصری دارند. هر چه قدر به جنبه ی بصری بیشتر توجه شود کیفیت بالا رفته و باعث موفقیت آن صفحه می شود. مثلاً عکس هایی مانند غذا، مد، پوشاک و غذا به دلیل جنبه ی بصری بالایی که دارند جزء محبوب ترین صفحات اینستاگرام محسوب می شود.

تولید محتوا با توجه به شخصیت مخاطبان:

مخاطب هر صفحه با صفحه ی دیگر تفاوت دارد. برای مثال اگر پیجی در زمینه ی پوشال آقایان فعالیت دارد، طبیعتاً مخاطبان پیج اکثراً آقایان هستند و یا اگر پیجی در زمینه ی زیورآلات کار می کند

مخاطبانش دختران نوجوان، جوان و بانوان می باشند بنابراین هر پیج با توجه به مخاطبش باشد محتوا سازی و تولید شود. نکاتی که در بهتر شدن محتوای یک پیج کمک می کند این ها هستند: میانگین سنی مخاطب، جنسیت مخاطب، مخاطبان بیشتر از کدام شهر با کشور می باشند و اینکه علاقه ی مخاطب بیشتر به چه چیزی است.

تولید محتوا با توجه به شخصیت مخاطبان:
تولید محتوا با توجه به شخصیت مخاطبان:

ایده های مناسب محتوا سازی اینستاگرام:  

عکس نوشته و جمله های دارای ایجاد انگیزه

پشت صحنه ها

مصاحبات

بررسی و مقایسه

ایده های مناسب محتوا سازی اینستاگرام:
ایده های مناسب محتوا سازی اینستاگرام:

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام

تعرفه ی تولید محتوا از مسائل مهم در خدمات تولید محتوای اینستاگرام می باشد که ذهن مخاطب را درگیر خود کرده است. عوامل زیادی در تعرفه ی تولید محتوا تأثیر دارند. از این جهت قبل از هز اقدامی برای تولید محتوای اینستاگرام باید تعریف درست از اینستاگرام داشت.

تعرفه ی تولید محتوا و سرمایه گذاری

   کسی که محتوا تولید می کند باید نیاز مخاطب را بداند و برای اثر گذاری بهتر محتوا تلاش کند. هزینه ی تولید محتوا در واقع یک سرمایه گذاری به حساب می آید و با ایجاد یک محتوای خوب یک سازمان در طولانی مدت گامی تأثیر گذار در راه رسیدن به موفقیت می باشد.

این اتفاق در صورتی امکان پذیر است که از متخصصی کار بلد و محتوایی با کیفیت استفاده شود. امروزه خیلی از شرکت ها و سازمان ها هزینه ی کافی برای استفاده از متخصص تولید محتوا در دسترشان ندارند یا اینکه حجم تولید محتوای آن ها به اندازه ای نیست که به استخدام کردن نیروی تمام وقت احتیاج باشد. این سازمان ها با بهره بردن از خدمات مؤسسات محتوا سازی و خرید بسته ی تولید محتوای مناسب نیاز خود به محتوای ارزشمند را برطرف سازند.

تعرفه ی تولید محتوا و سرمایه گذاری
تعرفه ی تولید محتوا و سرمایه گذاری

محتوای خوب

محتوایی که با هدف های سایت منطبق باشد و جذابیت را برای مخاطب ایجاد کند ارزشی بالا دارد. وقتی محتوایی خوب و با کیفیت تولید شود مخاطب به سوی شبکه ی مجازی و وبسایت ها کشیده می شود و زمان بیشتری را صرف گذراندن در سایت ها می کند.

هر چه قدر مخاطب وقت بیشتری را در وبسایت ها و باز کردن لینک ها و صفحات مختلف بگذراند رتبه ی آن پیح هم بالا می رود. برتری دیگر تولید محتوای با ارزش اعتبار یک برند را افزایش داده و تصویر بهتری از آن پیج در ذهن مخاطب به جای می گذارد.

مخاطبان به صفحاتی که در آن از مشاوره و کمک متخصصان بهره مند می شوند اعتماد زیادی می کنند و بیشتر از آن ها خرید می نمایند. بنابراین اگر پیجی محتوای با کیفیت و بهینه نداشته باشد قطعاً مخاطبان تشویق نمی شوند از آن سایت ها دیدن و خرید از کنند.

هزینه ای که برای تولید یک محتوا استفاده می شود اگر درست مورد استفاده قرار گیرد کسب درآمد هم به دنبال خوهد داشت. برای اینکه هزینه ی تولید محتوا به درآمد تبدیل شود باید روش های درست بازاریابی محتوا را انتخاب کرد.

اگر محتوایی که مورد نیاز مخاطب باشد تولید شود حتماً مخاطب خرید را انجام می دهد. پیش از تولید، باید موضوعات مناسب انتخاب شود و محتوایی جذاب، با کیقیت ایجاد گردد تا از آن طریق به درآمد زایی نیز حاصل شود.

معیار تعرفه ی مناسب

   عواملی که در تعیین تعرفه ی تولید محتوای اینستاگرام مؤثر هستند به شرح زیر است:

ترفند های بازاریابی محتوایی

محتوایی که برای کسب و کار مورد نیاز است

فرد یا مؤسسه ای که برای تولید محتوا انتخاب می شود

مقدار و وقتی که برای محتوا صرف می شود

نتیجه گیری

تعرفه ی تولید محتوای اینستاگرام برای محتوا سازی خیلی حائز اهمیت است و در جذب مخاطب و ماندگاری او مؤثر است. اگر مدیران یک پیج قصد دارند که صفحه ای با مشتریان بالا داشته باشند و همچنین درآمد قابل قبولی نیز از آن نصیبشان بشود، باید محتوایی با کیفیت و ارزشمند تولید کنند. رعایت این اتفاق باعث بالا رفتن رتبه ی یک صفحه، هم در میان بازدیدها و هم در موتور جستجو می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای مشاواره رایگان در حوزه تولید محتواهای هدفمند اینستاگرام با ما در تیم هشت تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید