تعرفه تولید محتوای سایت

تعرفه تولید محتوای سایت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

راهنمای جامع برای تعرفه تولید محتوای سایت ، برای تولید محتوا در سایت و خدمات مرتبط با این کار ، چه عواملی تاثیر گذار هستند و نقش آفرینی می کنند ؟ امروزه با توجه به گسترش دنیای مجازی و نقش پر رنگ و بسیار زیادی که در زندگی سایر اشخاص دارد ، بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها برای فروش بیشتر و نشان دادن محصولات خود به دنیای مجازی از جمله شبکه های مجازی مختلف و ساخت وب سایت های مختلف روی آورده اند .

اما ساخت یک وب سایت یا یک اکانت در شبکه های مجاز کافی نیست و باید برای پر بازدید شدن آن ها ، باید اقداماتی را انجام دهید . تولید محتوا مفید یکی از اصلی ترین رکن های یک وب سایت موفق می باشد که باید به آن توجه بسیار زیادی شود .

در این مقاله قصد بر آن است که با توضیح پیرامون تولید محتوا و تعرفه ی تولید محتوا توسط اشخاص دیگر بحث کرده و عوامل موثر بر آن را بازگو کنیم . همراه ما باشید با مقاله ی تولید محتوا در سایت .

تعرفه تولید محتوای سایت
تعرفه تولید محتوای سایت

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • تولید محتوا در سایت چیست و شامل انجام چه مراحلی می شود ؟
  • چرا باید محتوای سایت خود را به فرد دیگری سپرد ؟
  • مزیت های برون سپاری محتوا چه می باشد ؟
  • برای سفارش تولید محتوا چه مراحلی لازم است ؟
  • تعرفه ی تولید محتوا برای سایت ها چه میزان می باشد ؟
  • چه افرادی می توانند در تولید محتوای یک سایت را بر عهده بگیرند ؟
  • روش های تولید محتوا چیست ؟
  • چند مدل تولید محتوا می توان برای سایت ها در نظر گرفت ؟
  • تولید محتوای خوب چه تاثیری بر روند بازدهی مثبت سایت ها دارند ؟
  • پیش زمینه ی لازم برای انجام و شروع به کار در حرفه ی تولید محتوا چیست ؟

[/stextbox]

 

شرکت ها و مراکز بسیار زیادی هستند که به دلیل اشتغال زیاد و عدم داشت دانش لازم برای تولید یک محتوای خوب و کاربردی تصمیم می گیرند تا محتوای خود را به شرکت های متخصص در این زمینه بسپارند .

اما مشکلی که وجود دارد قیمت تولید محتوا را توسط شرکت های مختلف نمی دانند و به دنبال قیمت واقعی این کار می باشند . زیرا این شرکت باید تصمیم گیرد که یک کارشناس محتوا از بیرون استخدام کند یا کار خود را به این شرکت ها بسپرد .

به زبان دیگر از آنجایی که عامل اصلی و تعیین کننده برای این برآورد قیمت ، محتوای تولید شده به وسیله ی یک شخص یا یک نویسنده می باشد باید اطلاع دقیقی در این باره به دست آورد و در آخر تصمیم نهایی را در این زمینه گرفت .

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعرفه ی محتوا گذاری در یک سایت آشنا کرده و عوامل تاثیر گذار بر قیمت محتوای تمام شده برای یک شرکت را بر شماریم . همراه ما باشید تا انتهای مقاله تعرفه ی محتوا گذاری در سایت .

 

تولید محتوا در سایت چیست و شامل چه مراحلی می شود ؟

تولید محتوا به معنای نوشتن پیرامون یک موضوع و بررسی تمام عوامل موثر و تاثیر گذار بر روی آن عنوان می باشد به نحوی که به طور کامل سوالات به وجود آمده در ذهن مخاطب را پاسخ دهد . برای تولید محتوا شما نیاز دارید تا عواملی را در نظر بگیرید تا بهترین بازدهی را در سایت خود مشاهده کنید . موارد زیر جزو گام هایی است که برای تولید محتوای خوب و مفید لازم و ضروری می باشد :

شما باید بتوانید سادگی و صمیمت را به مخاطب خود منتقل کنید :

بدان معناست که زمانی شما در انتقال یک سری اطلاعات موفق عمل کرده اید که توانسته باشید بهترین ارتباط را میان خود و خواننده برقرار کرده باشید . به عبارت ساده تر شما باید به صورت روان و بلیغ با مخاطب خود در ارتباط بوده و با ساده ترین روش هدف خود را به او منتقل کنید .

شما باید بتوانید سادگی و صمیمت را به مخاطب خود منتقل کنید :
شما باید بتوانید سادگی و صمیمت را به مخاطب خود منتقل کنید :

از تیتر های جذاب برای محتوای خود استفاده کنید :

با اطمینان می توان ادعا کرد یکی از مهم ترین عواملی که باعث جذب مخاطب و دیده شدن محتوای شما می شود وجود یک تیتر جذاب و جالب است . برای یک محتوای موفق حتما از تیتر هایی استفاده کنید که در نوع خود زیبا ترین باشند .

به محتوای خود ویدیو و تصاویر جذاب اضافه کنید :

یکی دیگر از مواردی که باعث جذاب تر کردن محتوای شما می شود وجود ویدیو های مرتبط ، زیبا و کاربردی است که مفهوم محتوای شما را بهتر به مخاطب می رساند . بی اغراق می توان گف زمانی که شما از ویدیو در محتوای خود استفاده کرده اید مخاطب با اشتیاق بیشتری مطلب شما را دنبال کرده و باعث نتیجه ی مثبت برای یک سایت خواهد شد .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

ایده های خود را در محتوا به چالش بکشید :

زمانی که شما برای نوشتن یک مطلب ایده در ذهن خود دارید ، با به چالش کشیدن آن ها می توانید مخاطب را به خوان ادامه ی متن ، راغب تر کنید. شما می توانید از آن ها بخواهید نظر دهند یا با رای گیری ها و دیگر موارد می توانید بیشتر مخاطب خود را به بحث وارد کرده و طرفدار سایت کنید .

همواره یک ناظر داشته باشید :

شما زمانی که قصد دارید یک محتوا را در دنیای بزرگ مجازی به اشتراک بگذارید باید از صحت آن مطلب اطمینان حاصل کنید . چه بسا شما در مورد یک مطلب اطلاعات دقیق نداشته و از چند سایت به صرت بازبینی اقدام به تولید محتوا کرده باشید .

حتما از یک ناظر در این مواقع کمک بخواهید تا اطلاعات صحیحی را در اختیار مخاطبان قرار داده باشید . وجود اطلاعات غلط باعث می شود که مخاطبان به سرعت از سایت شما دلزده شده در زمان های دیگر به سایت شما کمتر مراجعه کنند .

مفید و مختصر اقدام به نوشتن یک موضوع کنید :

در قبل یک توضیح در ارتباط با لحنی که محتوا را بیان میکنید ارائه کردیم . در این قسمت شما باید اصل مختصر و مفید نویسی را رعایت کنید . به چه معنی ؟ شما باید یک موضوع را آنقدر ساده و کوتاه به مخاطب بیان کنید که نیاز به چند بار خواندن از روی آن نداشته باشد . در دراز مدت این موضوع باعث شده که مخاطب دفعات بیشتری را به سایت مرتجعه کند .

مفید و مختصر اقدام به نوشتن یک موضوع کنید :
مفید و مختصر اقدام به نوشتن یک موضوع کنید :

توجه زیادی به محتوای آنلاین داشته باشید :

در هنگام نوشتن یک محتوا هم محتوا های انلاین و هم غیر انلاین را دنبال کنید . لازم است که برای بهتر عمل کردن تاثیر محتوای خود ، به سایت هایی که مانند شما فعالیت می کنند رجوع کرده و نکات قوت آن ها را بررسی کنید .

توجه زیادی به محتوای آنلاین داشته باشید :

موارد و اصول نگارشی را فراموش نکنید :

به گونه ای نباشد که شما فقط یک متن نوشته اید و هیچ اصول نگارشی را در آن در نظر نگرفته اید . به عبارت دیگر شما باید تمامی قوانین و اصول نگارشی نظیر بولت گذاری ها و شماره گذاری ها و . . . را رعایت کرده تا حواس مخاطب پرت نامنظمی های متن نشود .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

همواره برای نوشتن محتوای خود منابع معتبر را مبنای کار خود قرار دهید :

زمانی که شما در یک دنیای بزرگ مجازی اقدام به اشتراک گذاری یک متن می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان زیادی به سایت شما رجوع کرده و مطلب شما را می بینند . بنابراین باید از منابعی استفاده کنید که در این زمینه مرجع بوده و جای هیچ گونه شک و شبهه ای نداشته باشد . با این کار به راحتی می توانید اعتماد مخاطب را به سرعت جلب کنید .

به هیچ وجه از مطالب کپی شده از سایت های دیگر استفاده نکنید :

مهم ترین نکته ای که در زمینه ی تولید محتوا باید همواره در نطر داشته باشید استفاده از مطالب اورجینال و غیر تکراری است که خودتان اقدام به نوشتن آن کرده باشید . گوگل با الگوریتم پیشرفته ی خود به سرعت متن های کپی شده را تشخیص داده و سایت را جریمه خواهد کرد .

به هیچ وجه از مطالب کپی شده از سایت های دیگر استفاده نکنید :
به هیچ وجه از مطالب کپی شده از سایت های دیگر استفاده نکنید :

توجه تان به دیگر شبکه های اجتماعی نیز باشد :

شما برای جذب مخاطب برای سایت خود می توانید از بسیاری از سایت های مجازی که در تلفن های همراه به راحتی نصب می شوند استفاده کرده و در ارتباط با سایت خود توضیحاتی ارائه کنید . نقش شبکه های اجتماعی در این زمینه کم رنگ نیست .

نکات بسیار زیادی برای نوشتن یک محتوای خوب و کاربردی وجود دارد که شما به مرور زمان و با کسب دانش در این زمینه می توانید اقدام به تولید و نوشتن آن کنید . زمانی که شما دانش لازم برای نوشتن یک محتوای خوب را نداشته باشید ، عملا نتیجه ی مثبتی از سایت خود نگرفتید . لذا توصیه می شود حتما برای این کار از افرادی کمک بخواهید که تخصص نوشتن یک محتوای خوب و مفید و همچنین آشنایی های لازم با قوانین سئو را داشته باشند .

چرا باید محتوای سایت خود را به فرد دیگری سپرد ؟

الگوریتم های مختلفی در موتور های جست و جوی گوگل به کار رفته است که به سرعت مطالب تکراری را شناسایی کرده و سایت را جریمه می کند . با پر رنگ شدن نقش دنیای آنلاین در زندگی بسیاری از افراد ، کسب و کار های بسیاری برای پر بازده شدن خرید و فروششان روی به دنیای آنلاین و استفاده از سایت ها و صفحات در شبکه های اجتماعی آورده اند . از این رو همواره در تلاشند تا سایت آن ها در رتبه ی بالاتری نسبت به سایت رقیبانشان قرار گیرد .

تولید محتوای خوب و حرفه ای با رعایت تمام اصول و قوانین بیشترین کمک را در این زمینه کرده و باعث افزایش فروش و پر بازده شدن سایت می شود . بنابراین یا باید برای نوشتن یک محتوا به سایت های موجود روی آورده و از شرکت های متخصص در این زمینه بهره ببرند یا باید فردی متخصص در این زمینه پیدا کرده و آو را استخدام کنند . به طور کلی اگر قصد دارید تا بیشترین نتیجه را در سایت خود مشاهده کنید حتما تولید محتوای آن سایت را جدی بگیرید .

مزیت های سپردن تهیه محتوا خود به شرکت های دیگر چه می باشد ؟

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی های آنلاین شرکت های مختلف ، انتشار محتوا می باشد . در این زمینه نوشتن مقالات جامع و مفید عصر اصلی و کاربردی محسوب می شود . شرکت های مختلف دنبال تولید محتوا با کیفیت بسیار بالایی هستند .

به جز کیفیت متن های اشتراکی ، محتوا باید هم با ارزش و هیجان انگیز باشد و هم دست اول و اورجینال باشد . اما بهترین راه برای رسیدن به این محتوا ها چیست ؟ استخدام یک گروه نویسنده یا سپردن کار به شرکت های کاردان در این زمینه ؟! همراه ما باشید با ادامه ی مطلب .

مزیت های سپردن تهیه محتوا خود به شرکت های دیگر چه می باشد ؟
مزیت های سپردن تهیه محتوا خود به شرکت های دیگر چه می باشد ؟

انتخاب کردن یک شرکت خوب برای برون سپاری تولید محتوا :

همواره به این نکته باید توجه داشت که قبل از سپردن کار خود حتما د باره ی شرکت های مختلف تحقیق و جست و جو کرد . برای این منظور شما می توانید یک فهرستی از شرکت هایی موجود که این کار را انجام می دهند از طریق سرچ کردن در گوگل پیدا کرده و از هر کدام بخواهید تا نمونه کاری را به صورت آنلاین یا یک فایل به شما بدهند . در نهایت شما می توانید تمام موارد را یک جا بررسی کرده و بهترین تصمیم را برای سپردن کار خود به سایر شرکت ها بگیرید .

انتخاب کردن یک شرکت خوب برای برون سپاری تولید محتوا :
انتخاب کردن یک شرکت خوب برای برون سپاری تولید محتوا :

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

در منابع مالی شما صرفه جویی می شود .:

زمانی که شما کار تولید محتوای خود را به شرکت های دیگر می سپارید در هزینه های شرکت تان صرفه جویی می شود . این کار باعث می شود که هم بسیار ارزان تر از استخدام یک تیم نویسنده برای شرکت شما تمام شود و هم از لحاظ اصالت مطالب و جواب گیری مطمئن شود و شما فقط لازم است هزینه متن های در خواستی را بپردازید و تمام .

تولید محتوا به وسیله ی افراد نویسنده ماهر و با تجربه :

شرکت هایی که تولید محتوا می کنند افرادی را در کادر خود استخدام می کنند که در این حرفه متخصص هستند . این می تواند یک دلیل بسیار مهم باشد که با خیال آسوده کار خود را به این شرکت ها بسپارید . شما در این حالت نه تنها از تخصص این افراد در نوشتن محتوا بهره مند می شوید ، از دانش های سئو و سایر موارد دیگر برای انتشار مطلب نیز بهرع خواهید برد .

تولید محتوا به وسیله ی افراد نویسنده ماهر و با تجربه :
تولید محتوا به وسیله ی افراد نویسنده ماهر و با تجربه :

تحویل به موقع و سر وقت محتوا به وسیله ی شرکت ها :

این شرکت ها به خوبی به موقعیت و شرایط خود واقف هستند و تیمی که برای انجام این کار انتخاب می کنند به طور کامل در تلاش است که موضوعات را در زمان مقرر تهیه و تنطیم کرده و در اختیار سایر افراد قرار بدهند . شما با کمک گرفتن از این شرکت ها می توانید یک برنامه ی جامع و دقیقی را تنطیم کرده و آن را در پیش بگیرید .

رعایت کردن استاندارد های رایج برای این کار :

قوانین و اصول بسیار زیادی وجود دارد که محتوا را از سایر محتوا های دیگر متمایز می کند . الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر هستند و قوانین خود را تغییر می دهند . این شرکت ها چون به صورت کاملا تخصصی به این کار می پردازند ، تمام قوانین و سئوی مطالب را به خوبی رعایت می کنند .

به نحوی که بهترین نتیجه را ببینند . بنابراین یکی دیگر از مواردی که باعث کمک گرفتن از این شرکت ها می شود ، رعایت اصول و استاندارد هایی ست که باعث بهتر دیده شدن متن شما می شود .

ممکن است زمانی که شما تعدادی فرد برای سایت خود استخدام می کنید ، به این معیار ها و استاندارد ها آگاه نباشند و در رقابت بین سایت ها نتوانند جایگاه خوبی را کسب کنند . بنابراین هم اصل می تواند انگیزه ی محکمی باشد که کار به به کاردانش بسپارید !

به طور خلاصه می توان گف گرچه سپردن محتوا به شرکت های بیرونی ممکن است مزیت های بسیار زیادی داشته باشد و به سرعت بتواند جایگاه سایت شما را بالا برد ، اما باید دقت لازم را به خرج داد که چه شرکتی را برای این کار انتخاب می کنید . در این راستا حتما با مشاوران و مدیران شرکت های تولید محتوا در ارتباط باشید و میزان دانش و خدماتی که ارائه می دهند را حتما جویا شوید .

رعایت کردن استاندارد های رایج برای این کار :
رعایت کردن استاندارد های رایج برای این کار :

برای سفارش تولید محتوا چه مراحلی انجام می گیرد ؟

زمانی که شما تصمیم به انتخاب بین استخدام یک تیم نویسنده و کمک گرفتن از شرکت های تولید کننده ی محتوا دارید باید نکات و معیار های مختلفی را ارزیابی کنید . اگر تصمیم شما بر این بود که محتوای سایت خود را به شرکت های خدمات دهنده در این زمینه بسپارید و نمی دانید برای این کار چه روندی را در پیش دارید و چگونه باید سفارش خود را به ثبت برسانید ادامه مطلب را از دست ندهید .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

برای سفارش تولید محتوا چه مراحلی لازم است :

روند کاری تولید یک محتوای الکترونیکی اندکی نیاز به زمان دارد . به همین دلیل بهتر است قبل از سفارش دادن محتوا ، الزامات اساسی را فراهم کرده تا این روند سریع تر طی شود ، از حجم کار های اولیه کاسته شود و سریعتر به مقصود خود برسید .

از مقدار دقیق تعرفه ی تولید محتوا اطلاع داشته باشید :

اگر شما یک تیم یا شرکت یا یک نویسنده ی مناسب را برای سفارش تولید محتوا سایت خود پیدا کرده اید و قصد دارید که کار خود را به آن ها بسپارید حتما تعرفه های خود را به شما ارائه کرده اند . اما اگر هنوز از تعرفه ها و قیمت های این سایت ها مطلع نشدید ، بهتر است قبل از هر گونه سفارشی آن ها را از بودجه و هزینه ای که تمایل داری به این کار اختصاص دهید مطلع سازید .

به آن ها بگویید این میزان هزینه را قصد دارید که اختصاص دهید و چه خدماتی برای شما از اولویت بالاتری برخوردار هستند ؟! اگر در همان اغاز شروع قرارداد خود این موضوعات را مشخص نکنید در پایان ممکن است به مقصود خود نرسید .

از طرف دیگر ممکن است در ابتدا با یک مقدار هزینه ی مشخص توافق صورت گیرد و در انتها هزینه ی بیشتری از شما درخواست شود که این امر اصلا مورد قبول نیست و باید با آن ها به مذاکره بپردازید . از این رو توصیه می شود حتما قبل از ثبت هر گونه سفارشی ار زیر قیمت ها و هزینه ها اطلاع جامعی حاصل کنید .

یک زمان مشخص برای تحویل محتوای در خواستی مشخص کنید :

اگر می خواهید که در یک مدت مشخص تعداد معینی از مقاله داشته باشید و مطالب بر روی سایت شما به طور منظم و به تدریج قرار بگیرند ، حتما یک زمان مشخص تعیین کنید . بنابراین این که شما به آن ها بگویید برای مثال 30 مقاله در یک ماه می خواهم اصلا منطقی نیست و توصیه نمی شود .

چرا که ممکن است نویسندگان و اعضای شرکت در روز های پایانی ماه به مقالات شما اختصاص دهند و مقالات را یک جا به شما تحویل بدهند . اما شما قصد دارید که مقالات به صورت کم کم در طی این روزهای ماه بر روی سایت شما منتشر شود .

از این رو اگر شما یک برنامه زمانبندی برای این کار در نطر بگیرید و آن را با شرکت تولید کننده ی محتوا یا تیم نویسندگان خود در میان بگذارید حتما نتیجه ی بهتری خواهید گرفت و مقالات به صورت تدریجی به شما تحویل داده می شود .

ولی اگر سایت شما هنوز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده است و یا هنوز به صورت نوپا فعالیت خود را انجام می دهد می توانید به یک شرکت تعداد محتوا های مورد نیاز خود را اعلام کرده و در پایان زمان مقرر آن تعداد مقاله را دریافت کنید . در نهایت به صورت یک جا در سایت خود به اشتراک بگذارید .

یک زمان مشخص برای تحویل محتوای در خواستی مشخص کنید :
یک زمان مشخص برای تحویل محتوای در خواستی مشخص کنید :

در هنگام سفارش تولید محتوا جزییات را مشخص کنید و حتما ثبت کنید :

سفارش برای تولید محتوای در خواستی خود، شامل جزییات بسیار زیادی می شود که باید آن ها مشخص کنید . به خصوص زمانی که شما قصد دارید محتوا های بسیار زیادی را در مدت طولانی سفارش دهید . در هر صورت توصیه می شود که قبل از سفارش دادن یک تعداد محتوا ، حتما یک فایل اکسل تهیه کرده و در آن هر آنچه که برای هر محتوا مشخص کردید اعم از تعداد کامات مطالب در خولستی و . . . را مشخص کنید .

در هنگام سفارش تولید محتوا جزییات را مشخص کنید و حتما ثبت کنید :
در هنگام سفارش تولید محتوا جزییات را مشخص کنید و حتما ثبت کنید :

از مهم ترین مواردی که در هنگام سفارش تولید محتوا بهتر است در فایل اکسل خود نوشته و ثبت کنید می توان به گزینه های زیر اشاره کرد :

  • عنوان های در خواستی برای محتوا ( دقیقا عنوانی که می خواهید متن خود را با آن در سایت منتشر کنید که می توانید برای این کار از ابزار های گوگل استفاده کرده تا بهترین عنوان را انتخاب کرده باشید )
  • تعداد کلماتی که برای هر مطلب مد نظرتان می باشد .
  • مشخص کردن کلمات کلیدی اصلی و فرعی و هم چنین تگ ها
  • اگر برای تولید محتوا منبع خاصی مد نظر شما باشد را می توانید مشخص کنید .
  • اطلاعات درخواستی برای عکس های متن و تعداد عکس هایی که لازم است برای هر متن به کار ببرند .
  • نوع یک محتوای متنی که مد نظر شما می باشد .
  • ساختار محتوای شما و یا فرمت آن .
  • تاریخی که برای تحویل آن مشخص می کنید .
  • هزینه ی تمام شده برای هر محتوا .
  • توضیحات تکمیلی در ارتباط با هر محتوایی که عنوان آن را در فایل قرار داده اید .

زمانی که شما یک چنین فایل اکسلی را تهیه و تنظیم می کنید نه تنها باعث انسجام تولید محتوای در خواستی شما می شود بلکه یک هدف خاص تعیین کرده و برنامه را برای اننجام دهندگان این کار مشخص می کنید . در این حالت هر آن چه که مورد نیاز شماست را به شرکت ارائه دهنده ی خدمات داده اید و هیج جایی برای بهانه و دور زدن کار شما وجود نخواهد داشت .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

تعرفه ی تولید محتوا برای سایت های مختلف چه میزان می باشد ؟

هزینه هایی که برای برون سپاری مطالب به افراد یا شرکت ها ی مختلف متحمل می شوید کاملا متفاوت می باشد . به طور معمول هر شرکت بسته به میزان سابقه و تجربه اس در زیمنه ی تولید محتوا و هم چنین مشتریان خود ، تعرفه ی خاصی در نظر می گیرد که بر اساس قیمت های بازار به در خواست کنندگان ارائه می دهد .

عوامل زیادی بر روی این تعیین این تعرفه ها تاثیر گذار است که کیفیت محتوا ، زمان بندی های در خواستی و هم چنین تنوع موضوعات و گزینه های در خواستی مهم ترین عوامل به شمار می روند .

اگر شما هنوز در جریان جزییات این قیمت ها نیستید توضیحات زیر می تواند در این زمینه به شما کمک بسیار زیادی کند . میزان نهایی تعرفه های یک شرکت تولید کننده ی محتوا را عوامل زیر مشخص می کنند :

کیفیت محتوای ارائه شده :

کیفیت یک محتوا را می توان یقینا مهم ترین عامل در در تعیین قیمت تولید محتوا دانست . زیرا یک محتوای با کیفیت و دست اول ، یک سرمایه ایست که قابل قیاس با سایر موارد دیگر نمی باشد .

تاثیر این محتوا را زمانی شما متوجه می شوید که در طی زمان های مختلف رتبه ی سایت شما صعود کرده باشد و بازدید از سایت شما چند برابر شده باشد . شرکت هایی که کار تولید محتوای خود را به دیگر افراد متخصص در این زمینه سپرده اند می دانند که در طولانی مدت نیاز نیست دوباره مطالب خود را بهینه سازی کرده و آن ها را ویرایش کنند .

همان طور که می دانید بهینه سازی محتوا ها و ویرایش آن ها نیازمند وقت و هزینه می باشد که اصلا برای یک شرکت کسب و کار به صرفه نیست . عاقلانه ترین تصمیم این می باشد که از همان اول شروع به کار ، محتوای خود را بی نقص در سایت منتشر کنید تا دوباره مجبور به ویرایش و تغییر آن نشوید .

تخصص لازم برای هر محتوا :

برخی از شرکت ها برای محتوای در خواستی خود زمینه ی خاصی را در نظر گرفته و از این شرکت ها می خواهند که موضوعات مد نظر آن ها را به صورت تخصصی بنویسند . در شرکت های تولید کننده ی محتوا افراد متخصصی در زمینه های مختلف وجود دارد که می توانند این اطلاعات را برایشان فراهم کرده و محتوای لازم مطابق با در خواست هر شرکت را تامین کنند .

تخصص واقعی به این معناست که صادقانه بتوانند اطلاعات مخصوص به هر حوزه را تامین کند و از تبلغ ها و اغراق ها ی الکی خودداری نمایند . در بازار های اکنون شرکت های بسیاری وجود دارند که با تبلیغات غلط و اغراق امیز و هزینه های کمتر اقدام به جذب مشتری کرده و در اخر نمی توانند یک محتوای با کیفیت به شرکت عرضه نمایند .

روابط موجود :

به علت اینکه بسیاری از این شرکت ها ، با شرکت های بزرگ قرارداد دارند و مبالغ زیادی را برای محتوا های خود از این شرکت ها دریافت می کنند انتظار دارند که همه ی افراد بتوانند این هزینه ها را متقبل شده و به شرکت پرداخت کنند . در صورتی که چنین نیست و ارائه ی این هزینه ها خارج از عرف شرکت می باشد . همواره هزینه ای باید تعیین شود که اکثر افراد بتوانند آن را پرداخت کنند .

تعداد نویسندگان شاغل در شرکت :

شاید وجود تعداد متغیر نویسندگان به تنهایی عامل چندان تاثیر گذاری بر روی هزینه های نهایی تولید محتوا نباشد . اما به علت اینکه وجود تعداد زیادی از این نویسنده ها بر زمان بندی ها و هم چنین تنوع مطالب ارائه شده تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم می گذارد ، می تواند در تعرفه های نهایی یک شرکت موثر واقع شود .

شرکت هایی که افراد بیشتری برای تولید محتوا خود استخدام کرده اند ، می توانند در مدت کمتری محتوای بیشتری تولید کرده و آن را در اختیار سایر افراد دیگر قرار بدهند . پس به طور خلاصه می توان ادعا کرد که یک عامل دیگر در تعیین هزینه ی نهایی تولید محتوا تعداد نویسندگان آن می باشد .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

مدل های مختلف انواع محتوا :

شرکت هایی که کار های لازم برای تولید یک محتوا را انجام می دهند معمولا انواع مختلفی از آن را برای مشتریان خود مطابق با در خواست های آن ها به پایان می رسانند .

این مدل ها می تواند شامل ایجاد تصاویر با نزم افزار های ساخت عکس ، ویدیو ها و پادکست ها ی مرتباط با متن باشد که به فرد درخواست دهنده ارائه می کند . البته نمی توان گفت که همه ی شرکت های موجود در این زمینه بتوانند کلیه این خدمات را به صورت کاملا تخصصی ارائه کنند اما به هر حال وجود مدل های مختلف از محتوای در خواستی در تعیین هزینه های نهایی بسیار تاثیر گذار می باشند .

زمان بندی های در خواستی و تحویل در موعد های مقرر :

علاوه بر کیفیت محتوا که یک عامل بسیار مهم و تاثیر گذار است ، عاملی دیگری که تعیین کننده ی یک محتوای خوب می باشد ، رعایت زمان بندی های آن می باشد . یک محتوای خوب ، محتوایی است که در بازه ی تعیین شده نوشته شده و به کارفرما تحویل داده شود .

شرکت هایی که این کار را قبول می کنند عمدتا در زمان معین شده محتورا را تحویل نمی دهند و همین امر سبب نارضایتی و خسارت به مشتریان می شود . بنابران خوش قول بودن در زمان تحویل محتوا ها جزو عوامل مهمی است که در تعرفه ی محتوا گذاری در سایت تاثیر می گذارد .

تجربه در این زمینه و سابقه ی خدمت دهی :

برای تولید یک محتوای خوب در یک سایت تنها عاملی که می تواند کیفیت را افزایش دهد داشتن تجربه ی کافی در این زمینه می باشد . شما برای اینکه بتوانید تشخیص دهید چه مطلبی مورد پسند مخاطبان است و چگونه می توانید با قلم خود مخاطبان را جذب کنید لازم است انقدر در این زمینه فعالیت کرده باشید که تمام چاله های مسیر را بلد شده باشید . لذا شرکت هایی که در این زمینه از سابقه ی بیشتری بر خوردار هستند قیمت هایی که ارائه می دهند نیز بالا تر است .

تجربه در این زمینه و سابقه ی خدمت دهی :
تجربه در این زمینه و سابقه ی خدمت دهی :

مشتری های این بازار :

هر مدل مشتری که یک شرکت داشته باشد نشان دهنده ی اعتبار درجه ی آن شرکت می باشد . شرکت های تولید محتوا نیز مجموعه ی تبلیغاتی به شمار می روند که ادامه به کارشان منوط به حضور مشتریان می باشد .

هر چه که رتبه و اعتبار سایت مشتریان آن ها بالا تر برود ، نشان دهنده ی این است که آن سایت ها موفق تر عمل کرده اند و می توانند در این زمینه نتایج بهتری حاصل کنند . از این جهت اگر با شرکتی مواجه شدید که در کارنامه ی خود ، مشتریان داشته باشد که معروف شده باشند ، از هزینه های بالای آن شرکت تعجب نکنید .

عواملی که در قیمت تولید یک محتوای متنی تاثیر گذار هستند :

هر محتوایی که به صورت متنی تهیه و منتشر می شود تعرفه ی خاص خودش را دارد و می تواند هزینه های مختلفی را شامل شود . در زیر به  عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تولید محتوا ی متنی اشاره خواهیم کرد :

مقاله های سئو محور :

همه ی افرادی که اقدام به تولید محتوا می کنند الزاما دانش لازم برای سئو کردن مقاله را ندارند . قوانین لازم برای سئو یک مقاله نکات ظریفی را شامل می شود که در بازه های زمانی مختلف ممکن است تغییر کند . کسانی که محتوای سئو شده را تهیه و تنظیم می کنند دائما در حال به روز کردن دانش خود هستند تا بتوانند محتوای مفید را منتشر کنند .

این افراد زمان بیشتری را نسبت به سایر افراد دیگر صرف می کنندتا بتوانند یک مطلب مطابق با کلمات کلیدی رایج و استفاده از تگ ها و نکات لازم برای یک متن می کنند . بنابراین طبیعی است که میزان هزینه دریافتی برای متن های خود را بالاتر در خواست کنند .

مقاله های سئو محور :
مقاله های سئو محور :

ترجه ی متن های خارجی زبان :

ترجمه کردن متن های تخصصی نیاز به داشتن دانش های خاص می باشد که هر فردی آن را دارا نمی باشد . در این زمینه فرد باید بتواند یک درک مطلب کلی از موضوع داشته و به طور دقیق متن را ترجه کند و سپس آن را در قالب یک متن فارسی در اختیار سایر عموم قرار بدهد.

متن های تخصصی نیاز مند افرادی است که دانش آن را داشته باشند و افراد زیادی هستند که نمی توانند به صورت تخصصی متن های یم حوزه را به خوبی ترجمه کنند . بنابراین عامل دیگری که در مشخص کردن هزینه این هزینه ها تاثیر گذار هستند ، ترجمه ی مقالات خارجی زبان می باشد .

محتوایی تخصصی برای یک مقاله :

در هنگام نوشتن متن هایی که در یک حوزه ی خاص درخواست می شوند نیاز مند افراد مخصوصی است که بتواند یک متن با کیفیت بالا عرضه کند . در این حالت نیاز مند افرادی با رشته های مختلف می باشد که همکاری با یک تیم متخصص باعث بالا بالا رفتن هزینه ی تمام شده ی یک محتوای متنی می شود .

قابلیت رپورتاژ بودن یک مقاله :

همه ی افرادی که یک محتوا می نویسند نمی توانند مقالاتی تهیه کنند که قابل انتشار در سایت ها و کانال های تبلیغاتی باشد یا به عبارت دیگر قابلیت رپورتاژ را داشته باشد . از این رو متنی که این قابلیت را داشته باشد طبعا هزینه دریافتی آن بالا تر خواهد رفت .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه تولید محتوای سایت هستید

تولید کردن محتوا به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجه  :

نوشتن یک متن به زبان خارجی کاری بسیار ئشوار می باشد و نیازمند افراد خبره و متخصص دراین زمینه می باشد . از این رو زمانی که شما اقدام به در خواست یک محتوای خارجی زبان می کنید باید در نظر داشته باشید هزینه ای که در قبال آن پرداخت می کنید بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می کنید . در حال حاضر شرکت های اندکی وجود دارند که این مدل از محتوا ها را تولید و منتشر می کنند .

تولید کردن محتوا به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجه  :
تولید کردن محتوا به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجه  :

بازه ی قیمت برای تولید محتوا در بازار ایران بسیار متفاوت است و بسته به عوامل بالا تعیین می شوند . به غیر از تمام این عوامل و شرایطی که در بالا بررسی کردیم حتما قبل از انتخاب یک شرکت ، از چندین شرکت مختلف استعلام هزینه کنید و خدماتی که ارائه می دهند را با توجه به قیمت بررسی کنید . قبل از ثبت سفارش حتما از آن ها یک نمونه کار بخواهید و نکات لازم را کنترل کنید . در نهایت با خیال راحت کار خود را به این شرکت ها بسپارید .

و در انتها سخن پایانی :

تولید محتوا از جمله مواردی است که تاثیر آن غیر قابل انکار می باشد . لذا اگر قصد دارید تا از کسب و کار خود بهترین نتیجه را دریافت کنید حتما برای آن وقت بزارید و تمرکز خود را معطوف به آن نمایید . در انتها باید خاطر نشان کرد که اگر سایت شما نتواند بازدید کننده زیادی را جذب کند هر چقدر هم از لحاظ زیبایی ظاهری به آن برسید باز هم نمی تواند یک سایت موفق شود . از اینکه تا انتهای مطلب تعرفه تولید محتوای سایت همراه ما شده اید بسیار سپاس گذاریم .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید