تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني

تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله میخواهیم به بررسی تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني بپردازیم .

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند بر اساس آنالیز رقبا هستید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

امروزه در سطح دنیا شبکه های اجتماعی بسیار زیادی در حال فعالیت و گسترش هستند که با رواج پیدا کردن این اپلیکیشن ها خیلی از کار ها ساده تر شده و چه بسا  از طریق این شبکه ها درصد زیادی اشتغال و درآمد برای تمام مردم جهان و همچنین در ایران به وجود آمد .

تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني
تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني

که  در اینجا قصد داریم در رابطه با محتوای شبکه های اجتماعی ، دلیل ها و اهداف آن ها ، تعریف شبکه های اجتماعی و  تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني توضیحاتی خدمتتان ارائه دهیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني

شبکه اجتماعی چیست؟

تاریخچه لغت شبکه اجتماعی چیست ؟

شبکه های اجتماعی چه مزایایی دارد ؟

آیا شبکه های مجازی کارکرد تبلیغاتی و محتوایی دارند ؟

اهداف و کارکرد های شبکه های اجتماعی کدام اند ؟

عوامل موثر بر تعرفه تولید محتوا  در شبکه های اجتماعی ایرانی کدام اند ؟

[/stextbox]

 

شبکه اجتماعی چیست؟

در ابتدا باید تعریفی از شبکه های اجتماعی ( شبکه اجتماعی ) بدانیم ، شبکه های اجتماعی درک جدیدی از تکنولوژی و دنیای بزرگ اینترنت نیستند . ما در تمام طول تاریخ خوانده ایم انسان ها از سال ها پیش که اطراف آتش می‌نشستند و گفت و گو میکردند و برای همدیگر قصه و داستان می‌گفتند در حال شکل دادن شبکه های اجتماعی کوچک در بین خود بودند .

البته چیزی که سبب شده است امروزه ، شبکه های اجتماعی فرا تر از قبل پا بگیرد و توجه به آن زیاد شود ، اختراع و شکل گرفتن ابزارهای دیجیتال  برای توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی می باشد .

شبکه اجتماعی چیست؟
شبکه اجتماعی چیست؟

تاریخچه لغت شبکه اجتماعی چیست ؟

باید گفت : شبکه اجتماعی ، کلمه ای است که اولین بار در سال  ۱۹۵۴ توسط شخصی به نام جان بارنز که در رشته انسان شناسی اجتماعی تحصیل و تدریس می‌کرد، گفته و ثبت شد.

او بر روی مقاله و دست نوشتی درباره گروه‌های اجتماعی ( شبکه های اجتماعی) در شهری از نروژ کار می‌ کرد و لغت شبکه اجتماعی را در آن مقاله برای وصف و توضیح ارتباط ما بین آدم ها و استدلال مکانیزم‌های ارتباطی و با تاکید : تصمیم گیری آن ها ، به کار برده شد .

حال اگر بخواهیم راجع به : ذات ، مزیت ها ، تاثیر محتوا و تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني بر روی مخاطب و جامعه صحبت کنیم باید عرض شود به نظر بنده یکی از بزرگ ترین راه ها برای انتقال اطلاعات و حتی برای پیشرفت فرهنگ اجتماعی و در جهت اطلاع رسانی اخباری در شبکه های اجتماعی هستند .

شبکه های اجتماعی چه مزایایی دارد ؟

شبکه های اجتماعی چه مزایایی دارد ؟
شبکه های اجتماعی چه مزایایی دارد ؟
  • شبکه های اجتماعی می توانند به تقویت خرد جمعی و فردی کمک اعظمی کنند .

یکی از کار های مهم شبکه های اجتماعی مجازی ، توسعه و فرهنگ سازی خرد جمعی می باشد . خرد جمعی به نوع فکر کردن و ذهن تمام کاربران فعال در چنین محیط های مجازی خلاصه می شود که  این قضیه موجب ارتقا یافتن سطح جامعه می شود

به طور مثال یک نوع پردازش گر عظیم اطلاعات را هندل و تحت کنترل قرار می دهد . مثل جهان پهناور ابر کامپیوترهای دنیا که قدرت پردازشی آن ها ، از به هم آمیخته شدن چند ده پردازشگر مفرد به عمل می آید

قدرت تفکر و ذهن کاربران و آدم های شبکه های اجتماعی ، به کمک هم آمیزی های اجتماعی اینترنتی و بهره برداری از ابزار های بزرگ و قدرتمند اینترنتی با همدیگر هم مسیر و ترکیب می شوند و نیرویی با قدرت پردازشی بسیار بالا به وجود می آورند . این داستان به درستی ضرب المثل بزرگمهر را که نقل کرده است:  ( همه چیز را همگان دانند و بس ) در ذهن ها به خاطر آورده می شود .

  • در شبکه های اجتماعی امکان طرح ایده ها به طور آزادانه و آشنایی با ایده های جدید وجود دارد .

در شبکه های اجتماعی ، به  سادگی میتوان از ارسال نظر توسط مخاطب و دوستان و آشنایان و  کاربران با یکدیگر  لذت برد و آنها را دعوت و تشویق به مشارکت در بحث های مختلف و جذاب کرد که این امر باعث شیر اطلاعات و بالا رفتن سطح دانایی جمعی می شود  .

در این گونه شبکه های مجازی یا اجتماعی هیچ حد و مرز و یا خط کشی ما بین  رسانه های خبری و . . . و همچنین مخاطبان وجود ندارد و همه به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط دارند . اکثر صفحه های مجازی  ( شبکه اجتماعی ) جهت مشارکت کاربران و اخذ بازخورد و نظرات باز هستند و این کار باعث افزایش بازدید کنندگان می شود .

این ها لایک کردن ها ، نظر دادن ها و شیر کردن اطلاعات را تشویق به ادامه فعالیت حرفه ای  می کنند . و نکته حائز اهمیت این است که خیلی کم پیش می آید که در شبکه های اجتماعی  مانعی برای شیر اطلاعت ، تولید محتوا یا اطلاعات و . . . باشد .

رسانه های صوتی و تصویری سنتی کار پخش کردن اطلاعیه ، اخبار و . . . .  را انجام می دهند و محتوا را به کاربران ارسال می کنند ؛  در شبکه های اجتماعی ایران ( صفحات مجازی ) فضایی جذاب و امن برای چت و گفت و گو برای دو یا چند کاربر وجود دارد و ارتباطات از حالت یک طرفه به دو طرفه یا حتی چند طرفه تغییر می کند .

 آیا شبکه های مجازی کارکرد تبلیغاتی و محتوایی دارند ؟

حضور داشتن اشخاص در شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در فعالیت آن شبکه اجتماعی دارد ، و با حضور کاربران  احتمال مشارکت های اجتماعی در شبکه های اجتماعی  افزایش می یابد . پس هر چه رابطه بین اشخاص و یا کاربران  درشبکه ها اجتماعی ، زیاد تر و با کیفیت تر باشد ، هم به نفع شبکه ها و هم به نفع کاربران است

زیرا با آشنایی و مشارکت های جدید می توان به رشد اقتصادی کشور نیز کمک شایانی کرد . که با این اتفاق ، استفاده و بهره مندی از چنین فضا هایی جهت تبلیغ  ، معرفی محصولات و خدمات و همچنین هم سو کردن کاربران در  راستای مقصد  رسانه ای خود ، نقش بسیار مهمی را با تأثیری بالا ایجاد میکند . حال ، کار یک سری  اشخاص و یا خیلی از سایت ها تولید محتوا و تعیین تعرفه توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ايراني است .

  • ارتباط مجازی مستمر با دوستان و آشنایان

دیگر مزیت بسیار خوب شبکه های اجتماعی در اینترنت این است که باعث بیشتر و بزرگ تر شدن دایره ارتباطی ما با دیگر دوستان و آشنایانی شده است که شاید از نظر جغرافیایی در نزدیکی هم نباشیم . ضمن اینکه ما می توانیم با آشنایانی که مدت زمان بسیار زیادی است که آن ها را ندیده ایم و  خبری از آن  ها نداریم مکالمه تصویری داشته باشیم و به راحتی یک دیگر را در صفحات مجازی یکدیگر پیدا کنیم

و رابطه خود  را با آن ها  بیشتر از قبل کنیم و به نوعی از  نو شروع کنیم . یکی دیگر از کار هایی که  می توان در شبکه های اجتماعی  کرد لذت بردن  از فیلم ها ، موسیقی ها ، کتاب ها ، فیلم ها سلایق و عقاید یکدیگر می باشد . و به راحتی می توان آن ها را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید

آن هم تنها با چند کلیک ساده . در صورتی  که این کار ها و رفتار ها ، کمی قبل تر بسیار وقت گیر و حوصله سر بر بودند و احتیاج  به زمان کافی ؛ پول کافی و حوصله فراوان داشتند و جالب این است همه این ها در آخر ، به رشد فرهنگی ، فکری ، اجتماعی و همچنین تکامل جمعی کاربران کمک عظیمی میکند .

توسعه مشارکت های مفید اجتماعی در شبکه های اجتماعی اتفاق خواهد افتاد ؟

می توان از از آثار مثبت شبکه های اجتماعی بوجود آوردن انسجام اجتماعی در بین جامعه مردم و همچنین تسریع در سازماندهی فعالیت های مفید سیاسی و اجتماعی را عنوان کرد.

علاوه بر آن باعث افزایش سرعت در فرایند آموزش و همچنین ایجاد ارتباط شبانه روزی بین استاد و شاگرد شده است.

این غیر قابل انکار است که شبکه های اجتماعی اینترنتی نقش بسیار موثر و مهمی در گسترش آموزه های تخصصی و عمومی داشته است. اما به خاطر عدم امکان نظارت علمی بر آن ها ، بیشتر محتواهای اینترنتی هنوز به مرتبه و درجه قابل قبولی از اعتبار علمی دست نیافته اند

اما در همین حین شبکه های اجتماعی یکی از عرصه های اینترنتی هستند که کاربران فراوان آن ها به صورت اختیاری اقدام به آموزش و سپس انتقال دانسته های تخصصی و عمومی خود به دیگران می کنند.

علاوه بر این، شبکه های اجتماعی علمی و آموزشی نیز به صورت تخصصی و با اهداف برنامه ریزی شده ی آموزش از راه دور یا همان آموزش مجازی، مشغول کار در فضای اینترنتی هستند.

با گسترش شبکه های اجتماعی آموزشیِ مجازی، دانش آموزان و دانشجویان قادر خواهند بود تا دامنه فرآیند یادگیری خود را در هر لحظه که نیازمند  برقراری ارتباط با استاد یا سایر دانشجویان هم رشته  خود دارند، قادر خواهند بود تا خارج از محدوده کلاس نیز نیاز های خود را برطرف سازند.

 

اهداف اصلی و کارکردهای شبکه های اجتماعی چیست؟

سازماندهی انواع گروه های اجتماعی مجازی چگونه امکان پذیر است؟

  • همان طور که شکل گیری شبکه های اجتماعی واقعی و پیوند گروه های اجتماعی بر محور مشترکات اقتصادی، اعتقادی ، سیاسی و اجتماعی است ، تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی در اینترنت با این هدف فعالیت خود را شروع کرده اند که این دسته های اجتماعی و محتوا های آن ها را به درستی سازماندهی کنند که در این امر بسیاری از سایت ها و شرکت ها نقش خود را به درستی و با دقت بسیار انجام میدهند .
اهداف اصلی و کارکردهای شبکه های اجتماعی چیست؟
اهداف اصلی و کارکردهای شبکه های اجتماعی چیست؟

راه کار های توسعه مشارکت های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی، همیشه اعضای شبکه به گونه ای مستقیم یا غیر مستقیم به شرکت در فعالیت های واقعی در زندگی اجتماعی ترقیب و تشویق می شوند. تأثیرگذاری قابل ملاحضه شبکه های اجتماعی بر میزان و کیفیت مشارکت های اجتماعی در سطح جهان به حدی بوده است که جدیداً تعداد قابل توجهی از شبکه-های اجتماعی، صرفاً با هدف توسعه مشارکت اجتماعی مردم در زمینه های خاص ساخته شده است.

نحوه به اشتراک گذاشتن علاقه مندی ها توسط اعضا گروه

بدون شک می توان گفت هدف غایی و مهم  این شبکه های اجتماعی ایجاد فضایی است که کاربران به راحتی بتوانند عکس ها ، فیلم ها ، آهنگ ها و اپلیکشن های مورد پسند خود را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند .

موضوعِ به اشتراک گذاشتن علاقه مندی ها در شبکه های اجتماعی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این خصوص شایان ذکر است که بدون آن، شبکه اجتماعی معنایی نخواهد داشت.

هدف اصلی در این کار آن است که هر کدام از کاربران بتواند مشکلات خود را مطرح نموده و در جریان مشکلات دیگران نیز قرار بگیرد. توجه داشته باشید که با استفاده از این آپشن شبکه های مجازی کاربران می توانند به راحتی از اپلیکیشن هایی که دیگر کاربران به اشتراک گذاشته اند استفاده کنند .

نحوه ایجاد محتوا توسط اعضا

در برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی ( مجازی ) کاربران نمی توانند از محتوا ها و تنوع آن ها برخورداری کافی داشته باشند که برای رفع این چنین مشکلات ، یک سری از شرکت ها و سایت های تبلیغاتی این بستر را برای کاربران فراهم میکنند که هر کدام قادر باشند از محتوا هایی متنوع بهره مند شوند . این کار باعث اشتغال زایی در تمام دنیا شده است .

تبلیغات هدفمند اینترنتی چیست؟

امروزه شبکه های اجتماعی در اینترنت، یکی از مهم ترین و اصلی ترین منابع برای کسب درآمد از راه تبلیغات محسوب می شوند؛ به این دلیل که اعضای شبکه های اجتماعی در دنیای اینترنت در صفحات مربوط به خود می توانند در مورد سلایق و علایق خود صحبت کنند . که این کار باعث میشود اکثر شرکت ها و سایت های تبیلغاتی از این علاقه مندی ها برای آگهی های تبلیغاتی استفاده کنند .

علاوه بر این ، تعداد زیادی از شرکت ها با ایجاد حساب کاربری و صفحات شخصی در شبکه های معروف ، با دیگر کاربران و مشتریان خود و همچنین سایر شرکت ها ارتباط برقرار می کنند و همچنین قادر خواهند بود تا امور تجاری خود را پیش ببرند .

تبلیغات هدفمند اینترنتی چیست؟
تبلیغات هدفمند اینترنتی چیست؟

عوامل موثر بر تعرفه تولید محتوا  در شبکه های اجتماعی ایرانی کدام اند ؟

در این بخش میخواهیم ، از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت و تعرفه های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ایرانی صحبت کنیم .در ابتدا باید بگوییم که جواب در خود سوال است، این به این معناست که مهم ترین عامل در تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ایرانی و یا ملی ، خود محتوا است

هر چه محتوا های تولید شده کیفیت بیشتری داشته باشد،  ارزش بیشتری نیز خواهد داشت . باید به خاطر داشته باشید  که،  چند موضوع تاثیر مستقیم بر روی تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ایرانی دارد، که در زیر به توضیح مختصری از هر عنوان پرداخته ایم . همان طور که گفتیم کیفیت خود محتوا، مهم ترین فاکتوری است که می توان از این موضوع دریافت . کیفیت محتوا به موارد زیر بستگی دارد ؛

خلاقیت :

محتوا باید اول در ذهن شما خلق شود ، سپس با فکر بر این که چگونه می توان مخاطب را وادار به خواندن مقاله کرد کار خود را شروع کنید. در محتوا های ایجاد شده می توانید  از طنز ، طرز فکر و تجربیات خود استفاده کنید ، چرا که این کار باعث شخصیت دادن به مقاله و محتوا می شود .

برند :

هر برند یا هر شرکتی باید حقیقت بدون اغراق را با موضوع محتوای خود ترکیب کند. این کار باعث بالا رفتن اعتبار برند یا شرکت میشود.

مباحث :

مباحث باید به درستی و دقیق طراحی شود و اگر قرار است در مبحث  از آمار صحبت شود،  آمار باید مستند و کاملا درست باشد .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید