تحلیل تخم مرغ پر لایک اینستاگرام

تحلیل تخم مرغ پر لایک اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز به بررسی تحلیل تخم مرغ پر لایک اینستاگرام می پردازیم!

این روزها تصویر تخم مرغی که توانست در اینستاگرام بیش از 50 میلیون لایک را از آن خود کند در تمام محیط وب دست به دست می شود.

اما این تصویر برای تولید کنندگان محتوی پیام های بزرگی در دل دارد!

اولین سوالاتی که پس از دیدن تصویری تخم مرغی با لایک های میلیونی  به ذهن هر تولید کننده محتوی می رسد این است:

آیا دنیای بازاریابی در حال تحول است؟

آیا مردم بیشتر به دنبال استفاده از اشیای بی جان برای کمک به رشد خود هستند؟

یا افراد بیشتری از چالش های رسانه های اجتماعی برای افزایش تعداد پیروانشان استفاده می کنند؟

یا اینکه اگر مطرح شوی انتخاب هر چه باشد، می توانی مطمئن باشی که مردم از آن پیروی می کنند.

 

تخم مرغ یا سلبریتی؟

پاسخ سوالات بالا هرچه که باشد در نگاه اول یک جرقه را از ذهن من عبور داد.

این تخم مرغ از  تصاویر جذاب بزرگترین سلبریتی ها هم بیشتر لایک داشت!

و این یک پیام  کنیه آمیز را منشتر میکند!

سلبریتی های جهان بدانند که هر چقدر هم که لایک داشته باشند از این تخم مرغ کمتر لاک گرفته اند!

پس لایک بالا نمیتواند نمادی برای اثبات حقانیت تو در همه مسائل باشد.

 

مردم چرا لایک کردند

مردم دنیا در واقع بازیچه ای در دست مهندسین اجتماعی هستند!

زمانی که سیستم های دیکتاتوری در جهان به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توان مردم را از طریق سیستم های فئودالی و اصطلاحا ارباب رعیتی کنترل کنند تصمیم گرفتند بازی جدیدی راه بیاندازند!

بله بشر جدید هوشمند شده بود و خواست عمومی جامعه به این سمت رفته بود که ما میخواهیم برای خودما تصمیم بگیریم.

اما آیا صاحبان قدرت و سرمایه به این راحتی حاضر بودند مال و ثروت و قدرت را رها کنند ؟

آنها چاره ای اندیشیدند!

مهندس اجتماعی به زبان ساده

 

مهندسی اجتماعی چیست
مهندسی اجتماعی چیست

پاسخ آنها این بود:

شما برای خودتان تصمیم خواهید گرفت .

اما پشت پرده این پاسخ نکته جالبی هست:

شما برای خودتان تصمیم خواهید گرفت اما در پس پرده توسط ما و رسانه های ما تغذیه فکری خواهید شد.

این همان مفهوم مهندسی اجتماعیست که سال هاست دموکراسی را به یک جک خنده دار تبدیل کرده است.

در واقع مردم از طریق رسانه ها و مهندسن اجتماعی به همان کسی رای می دهند که سران قدرت دنیا می خواهند!

مردم حتی دغدغه هایشان را هم همانی فریاد می زنند که سران قدرت رسانه ای جهان بخواهند!

برای مثال یک رسانه قوی مثل بی بی سی می تواند دغدغه مردم را از حق بهداشت و تغذیه سالم و همین طور افزایش دستمزد به سمت رفع حجاب اجباری متمایل کند!

آیا کسی هست که هنوز به این باور نرسیده باشد؟

مردم دنیا این عکس را لایک کردند تا بار دیگر اثبات کنند که به راحتی در جریان های اجتماعی که سران رسانه ای جهان راه بیاندازند شنا خواهند کرد و به سمت دلخواه آنها خواهند رفت!

متاسفانه این پیام خوبی برای دنیا نبود!

دنیای بازاریابی یک محیط همیشه در حال تغییر است.

اگر چه این ممکن است یک بیانیه ای باشد که بارها و بارها شنیدید.

در بازاریابی از ساده ترین راه ها به عنوان یک وسیله ساده برای تبلیغات خوب استفاده می شود؛ با این حال، خیلی سریع  استفاده از رسانه های اجتماعی و بسیاری دیگر از سیستم عامل های آنلاین روش جذب توجه همه مردم تبدیل شد.

بنابراین منصفانه است که بگوییم بازاریابی یکی از مهمترین جنبه های هر استراتژی تجاری است؛ زیرا این امر باعث می شود که یک کسب و کار با افزایش تعداد زیادی از افرادی که روزانه اینترنت را مرور می کنند رشد کند.

در یک جمله، بازاریابی یک ابزار با شکوه است که به کسب و کارها امکان رشد و محبوبیت بیشتری می دهد.

با این حال، سوال این است که آینده بازاریابی چطور است؟

 

پیمان امیدی 5/11/97

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است