بازار موبایل کرج

بازار موبایل کرج

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با بررسی نکات بسیار مهمی در مورد بازار موبایل کرج با شما خواهیم بود.

بازار موبایل کرج واقع در نقاط مختلف این شهر است و بخشی از آن نیز واقع در نزدیکی میدان طالقانی است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]برای ورود به بازار موبایل کرج اینجا کلیک نمایید.[/stextbox]

بازار تلفن همراه در کرج بزرگترین دفتر تجاری و اداری در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کرج، پایتخت استان البرز است و در توسعه این زمینه استراتژیک نقش دارد.

مدیران و پرسنل این مجموعه با استفاده از دانش و توانایی های آنها محیط مناسب برای فعالان اقتصادی در این منطقه و شهروندان محترم ایجاد کرده اند.

بازار تلفن همراه کرج با بیش از 50 واحد تجاری و 50 واحد اداری و با استفاده از ایده های جدید بازاریابی و تبلیغاتی معتقد است دسترسی به ساکنان استان البرز به آخرین تکنولوژی در جهان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات آسان تر است. ایجاد جلسات از شرکت های پیشرو در زمینه های مختلف، از جمله فروش و خدمات پس از فروش برای تلفن های همراه، و نیز فعالیت های فروشندگان با دانستن شرایط خوب برای مشاهده مجموعه، ارائه خرید هوشمند. سرانجام، بازار تلفن همراه در کرج نقطه مرجع برای اتصال تلفن های همراه معتبر با مردم در استان البرز است.

نکاتی در مورد خرید موبایل

هنگام خرید یک تلفن همراه، باید نکات مهم را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که شما شخص حقیقی هستید و برای حق بیمه ثبت نام و فعال سازی پرداخت نمی کنید. در اینجا برخی از مواردی که باید هنگام خرید یک تلفن همراه انجام دهید، وجود دارد.

برای برخی از زمان ها، برنامه های ثبت نام تلفن همراه برای جلوگیری از قاچاق تلفن همراه راه اندازی شده است.

با کمک این طرح، تنها تلفن های همراه که به کشور وارد می شوند، فعال خواهند شد و بعد از یک ماه فرصت استفاده از یک شناسه برای سایر گوشی های تلفن همراه غیرفعال خواهد شد.

نکاتی در مورد خرید موبایل
نکاتی در مورد خرید موبایل

در واقع، با ثبت نام، شناسه های سلولی در یک سیستم جامع ثبت می شوند و سیستم نیز به سایر شبکه های ارتباطی متصل می شود.

از سوی دیگر، بازار تلفن های همراه مورد استفاده در ایران نیز پررونق است و در هنگام فروش تلفن های همراه استفاده می شود، باید انتقال مالکیت و صحیح تلفن همراه انجام شود. برای این منظور ما به آموزش این مراحل ادامه خواهیم داد.

روش های استعلام

برای اطمینان از صحت در هنگام خرید یک تلفن همراه، باید کد ستاره 7777 (# 7777 *) را با یک تلفن همراه، غیر از آنکه بخواهید خرید کنید، وارد کنید و سپس منو را وارد کنید.

شماره درخواست احراز هویت را وارد کنید.

در آخرین مرحله، فقط شناسه IMEI را وارد کنید، که شماره 15 رقمی است.

البته، یک راه ساده تر وجود دارد، فقط IMEI ID 15 رقمی را به 7777 ارسال کنید.

هر بار که شما یک سوال درباره صحیح یک تلفن همراه بپرسید و مشخصات ارسالی از سیستم HAMTA با مشخصات یک دستگاه تلفن همراه مطابقت نداشته باشد یا IMEI ID یک دستگاه تلفن همراه با جعبه دستگاه سازگار نباشد، تلفن همراه را به صورت جداگانه خریداری نکنید.

مراحل انتقال مالکیت

کسانی که می خواهند یک تلفن همراه را خریداری کنند باید یک فرایند مالکیت داشته باشند و این روند باید توسط فروشنده انجام شود. برای انجام این کار ابتدا کد 7777 کد مربعی را فشار دهید (# 7777 *) و شماره اموال انتقال را از منوی که ظاهر می شود وارد کنید. در زیر، شناسه گوشی هوشمند را انتخاب کنید که میخواهید مالکیت را انتقال دهید و آن را به سیستم ارسال کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که پس از فراخوانی کد ذکر شده، ممکن است هیچ کاراکتری وجود نداشته باشد، در این صورت شما باید گزینه ای برای اضافه کردن دستگاه و سپس شناسه IMEI دستگاه تلفن همراه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ، وارد شوید در مرحله دوم، شما باید شماره سیم کارت خریدار یا فردی را که می خواهید به آن انتقال دهید وارد کنید. پس از تایید اطلاعات وارد شده، یک کد فعال سازی به خریدار ارسال می شود که باید آن را در سیستم وارد کند.

هزینه طرح رجیستری

به یاد داشته باشید که هیچ فروشنده ای حق دریافت پول از خریداران برای ثبت نام، ثبت نام و فعال کردن آن را ندارد.

از سوی دیگر، پس از خرید یک تلفن همراه از فروشنده، باید یک فاکتور رسمی از فروشنده، که در فیلد IDEI IMEI مهر می شود، دریافت کنید. شما به راحتی می توانید شناسه IMEI را در جعبه تلفن همراه با فشار دادن کد # 06 * در تلفن همراه دریافت کرده و مطابقت دهید که آیا  درست است یا نه.

انتخاب اندازه نمایشگر گوشی

اگر شما توانایی استفاده از یک گوشی هوشمند با یک دست یا دست کوچک دارید، توصیه می کنیم یک محصول با اندازه صفحه نمایش کوچکتر از 5.5 اینچ را خریداری کنید. اما اگر شما علاقمند به تماشای فیلم ها، پخش یا استفاده از قابلیت چند صفحه ای اندروید هستید، ما یک دستگاه صفحه نمایش بزرگتر را توصیه خواهیم کرد.

در صفحه نمایش تلفن همراه، کیفیت رنگ و روشنایی صفحه نمایش مهمتر از سایز است.
صفحه نمایش 4K، اگر چه جالب است، هنوز کمی بیش از حد است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش گوشی را در نظر بگیرید، زیرا شما می توانید از دستگاه خود در خارج از خانه استفاده کنید.

همچنین رنگ پانل متفاوت است. علاوه بر این، پرچم دار امروز HDR محتوای رنگ های بیشتری را برای شما نمایش می دهد.

عدد مگاپیکسل دوربین

همراه با عمر باتری، دوربین یکی دیگر از ویژگی های مهم است که دارای ویژگی های خاص در راهنمای خرید گوشی های هوشمند است. در این مورد، میزان باز بودن دهانه دوربین دستگاه، و همچنین ویژگی های خاص دوربین مانند حالت ثبات تصویر نوری دوگانهو … را بیش از مقیاس  مگاپیکسلی را در نظر بگیرید.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید