ایده برای پیج اینستاگرام

ایده برای پیج اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به ایده برای پیج اینستاگرام بپردازیم :

مقدمه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بیشتر افراد به این فکر هستند که از این راه کسب درآمد کنند و  گام اول تصمیم می گیرند که یک صفحه در شبکه محبوب اجتماعی ، اینستاگرام باز کنند و در آن شروع به فعالیت کنند اما باید بدانید که برای کسب درآمد موفق از این زمینه بهتر است ابتدا با تمامی اصول و قوانین در این زمینه آشنا باشید ، یکی از این اصول ایده برای پیج اینستاگرام می باشد .

یکی از اصولی که باید در این اصول رعایت شود خلاقیت می باشد ، شما باید سعی کنید موضوعات را انتخاب کنید و موضوعات تکراری که امروزه بیشتر صفحات اینستاگرام پر شده است نپردازید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

چه نکاتی در جذب فالوور به شما کمک میکند ؟

ایده های جذاب برای پیج اینستاگرام چیست ؟

[/stextbox]

ایده برای پیج اینستاگرام
ایده برای پیج اینستاگرام

نکات مهم در جذب فالوئر در اینستاگرام

شما زمانی که اصول و قواعد را در اینستاگرام رعایت می کنید می توانید فالوئر های خود را حفظ کنید اما اگر اصول را به درستی رعایت نکنید فالورهای خود را از دست می دهید ، زیرا فالوئر به دنبال محتوای جدید و جذاب میگردد . دقت داشته باشید که یک محتوا جذاب علاوه بر جذب فالوور بیشتر موجب ماندگاری فالوئرها می شود .

نکات مهم در جذب فالوئر در اینستاگرام
نکات مهم در جذب فالوئر در اینستاگرام

ایده های جذاب برای پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام برای اینکه جذاب باشد باید از ایده های مختلف استفاده کنید زیرا یکنواختی باعث می شود که دنبال کننده های خود را از دست بدهید .  ایده های جذاب زیادی برای پیج اینستاگرام وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره کرده ایم :

اولین ایده برای پیج اینستاگرام این است که از نظرسنجی استفاده کنید شما با استفاده از این ایده می توانید تعامل خود و کاربران تان را زیاد کنید . بهتر است بدانید قرار نیست در این نظرسنجی از سوال های سخت و کاملا تخصصی استفاده کنید سعی کنید از یک سوال ساده و مرتبط با پیج تا استفاده کنید .

یکی از ایده ها این است که از افراد معروف و محبوب نقل قول هایی منتشر کنید شما با این کار بار علمی پیج خود را بالا میبرید .

می توانید از جملات نصفه یا جای خالی استفاده کنید و از دنبال کننده های تان بخواهید آنها را دنبال کنید ، شما از این طریق می توانید پست های مشارکتی زیادی با کاربران خود داشته باشید .

سعی کنید هر از گاهی از پشت صحنه فعالیت هایتان برای مخاطبینتان عکس و تصاویری تهیه کنید شما با این کار اعتماد و صمیمیت خود را با آنها افزایش می دهید .

سعی کنید همیشه پست های مناسبتی در صفحه شخصی خود داشته باشید شما با اینکار به تمامی اقشار جامعه با هر فرهنگ و دین و مذهبی احترام میگذارید و این برای افراد بسیار مهم می باشد . برای اینکه در این روش موفق باشید بهتر است از تقویم های محتوایی استفاده کنید .

سوال از کاربران

سوال پرسیدن از کاربران باعث می شود که تعامل آنها با شما بیشتر شود دقت داشته باشید همیشه نباید سوال های آسان بپرسید گاهی باید سوال های چالش برانگیز بپرسید و آنها را به چالش وادار کنید .

سعی کنید با افرادی که در زمینه کاری شما در اینستاگرام فعالیت می کند ارتباط داشته باشید و طی هماهنگی هایی که انجام می دهید در صفحه خودتان او را معرفی کنید ، این رابطه می تواند دو طرفه باشد . دقت داشته باشید تبادل لینک در اینستاگرام یکی از راه ها برای جذب فالوور می باشد .

سعی کنید از محصول و یا فعالیتی که انجام می دهید عکس های با کیفیت بالا تهیه کنید . دقت داشته باشید که زاویه دید را همیشه به گونه ای انتخاب کنید که کاربر می خواهد آن را به صورت کامل ببیند . گاهی اوقات به جزئیات و پشت زمینه عکس ها بیشتر توجه می شود تا محصول که این کار به هیچ عنوان درست نمی باشد زیرا زمانی که پستی برای معرفی محصول می گذارید کاربر می خواهد فقط در مورد آن اطلاعاتی کسب کند .

اگر در آینده یک محصول یا فعالیتی قرار است انجام دهید و از آن مطمئن هستید سعی کنید عکس های را از نماهای مختلف و کمی مبهم از آن را بگذارید ، همچنین کمی در مورد آن توضیح دهید .

همیشه قرار نیست که هدف را در پیج دنبال کنید گاهی سعی کنید برای تنوع از عکس های متنوع و جذاب استفاده کنید .

نکته مهم

یکی از نکاتی که امروزه بسیار پرطرفدار شده است عکس ها با موضوعات پرچالش می باشد ، شما با این کار می توانید دنبال کننده های جدید را به صفحه خود اضافه کنید و برای موفق شدن با این ایده بهتر است با آنها تعامل داشته باشید .

گاهی برای تنوع بهتر است از ویدیوهای مرتبط با کار خود استفاده کنید .

سعی کنید هر از گاهی چند کتاب خوب را به فالوورهای خود معرفی کنید با این کار به فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می کنید و افراد کتابخوان را به صفحه خود علاقه مند تر می کنید . همچنین دنبال کننده های شما در مورد شما نظر بهتری پیدا میکنند .

صفحه های شما دارای یک سری مشتری می باشد که حتما آنها از خریدشان راضی هستند و محصول شما را در صفحه خودشان گذاشته اند سعی کنید از آنها در صفحه خودتان تشکر کنید و تصویر آن را در صفحه تان بگذارید

، با این کار شما می توانید اطمینان مشتریان را بیشتر کسب کنید .

بعضی از پست های شما بیشتر لایک خورده و به نسبت پست های دیگری که دارید جذاب تر است از آن پست اسکرین شات بگیرید و در صفحه تان به عنوان یاد آوری بگذارید .

یکی از ایده های جذاب برای اینستاگرام این است که یک مسابقه برای دنبال کنندگان خود بگذارید سپس جایزه این را از محصولات خود برای آنها در نظر بگیرید و حتما از زمان تحویل جوایز تصاویری تهیه کنید و در صفحه تان بگذارید .

نکته مهم
نکته مهم

نتیجه گیری

امروزه برای اینکه کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید می توانید از اینستاگرام استفاده کنید و برای موفق شدن می توانید از ایده های مختلف و جذاب استفاده کنید .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید