افزونه اعداد فارسی در وردپرس

افزونه اعداد فارسی در وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی داریم به معرفی افزونه اعداد فارسی در وردپرس بپردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

افزونه ها از ابزار های کدام سیستم ها می باشند و چگونه عمل می کنند؟

افزونه های ورد پرس کدام ها هستند در چه کاربردی دارند؟

چگونه می توان مشکل اعداد انگلیسی و تبدیل ان ها به اعداد فارسی را رفع کرد؟ و کدام افزونه به فارسی سازی اعداد در ورد پرس کمک می کند؟

[/stextbox]

افزونه اعداد فارسی در وردپرس

افزونه ها از ابزار های کدام سیستم ها می باشند و چگونه عمل می کنند؟

همان طور که می دانید دنیای رایانه، برنامه نویسی و به طور کلی دنیای الکترونیک امروزه دچار تغییر و تحول زیادی دشه است. به بیان دیگر پیشرفت کرده است. پیشرفت تکنولوژی و فناوری در حوزه های مختلف کاملا به چشم می اید و عقب ماندن از این جریان رو به رشد مسلما نتایج خوبی به دنبال نخواهد داشت.

همان مقدار که تهیه و تولید محتوای حرفه ای، یونیک، تاثیرگذار و جذاب نقش مهمی در جلب توجه ، کارامدی و دیده شدن کار و وب سایت شما دارد به همان میزان خود وب سایت در واقع بستری که محتوا در ان به نمایش در می اید، چینش بخش های مختلف ان، ابزارها و امکاناتی که دارد، خدماتی که ارائه می دهد، سیستم پاسخ دهی و اطلاع رسانی ان، ظاهر و نمای ان و خیلی موارد دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخودار هستند.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس

در حوزه ی ساخت و راه اندازی وب سایت به منظور های مختلف می توان و گاها باید از سیستم های پیشرفته و بروزی که روی کار امده و در حال شرد هستند استفاده کرد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس می تواند به شما کمک کند. چگونه؟

پاسخ ساده است این سیستم دارای امکانات بسیار زیادی در تمامی مواردی که نام برده شد می باشد و هم چنین با استفاده از ان دیگر نیازی به برنامه نویسی برای وب سایت خود نیستید. از جمله امکاناتی که این سیستم دارد افزونه ها هستند که نقش مهم و اساسی را در دادن قابلیت ها به جنبه ها و قسمت های مختلف وب سایت شما و در نتیجه شما به عنوان دارنده و صاحب وب سایتتان دارند.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس
سیستم مدیریت محتوا وردپرس

افزونه ها نوعی ابزارک یا بهتر است بگوییم نرم افزار های کوچکی هستند که به منظور خاصی تهیه شده اند و قابلیت نصب شدن بر روی پایگاه اصلی سیستم ورد پرس را دارند. هر یک از این نرم افزار ها کار خاص و جزیی را انجام می دهند.

افزونه های ورد پرس کدام ها هستند در چه کاربردی دارند؟

گفتیم که افزونه ها یا پلاگین ها ابزار های سیستم ورد پرس هستند. کاربرد این پلاگین ها بسیار متنوع است. برخی از ان ها فونت را تغییر می دهند، برخی به تحلیل محتوا و متن و ویرایش ان ها کمک می کنند، برخی فهرستی از کاربرانرا تهیه و مدیریت می کنند و غیره.

در ادامه به معرفی برخی از افزونه های سیستم مدیریت محتوای ورد پرس می پردازیم. این نکته را به خاطر داشته باشید که وب سایت های بسیار زیادی هستند که افزونه ها را برای دانلود و خرید در اختیار کاربران قرار می دهند منتها برخی از این افزونه ها دست کاری شده و گاها دارای بد افزار و ویروس نیز هستند. در نتیجه از وب سایت های معتبر اقدام به خرید افزونه های پولی و یا دانلود نمونه های رایگان ان ها کنید.

افزونه های ورد پرس کدام ها هستند در چه کاربردی دارند؟
افزونه های ورد پرس کدام ها هستند در چه کاربردی دارند؟

از جمله افزونه های سیستم ورد پرس می توان به افزونه های زیر اشاره کرد:

افزونه ی فرم ساز 7 Contact form: این افزونه به برقراری ارتباط بین شما و مشتریانتان کمک می کند.

افزونه ی سئو ورد پرس Yoast SEO: این افزونه کمک می کند تا وب سایت شما در رتبه بندی گوگل جایگاه بهتری داشته و بیشتر دیده شود.

افزونه ی مبارزه با اسپم ها Akismet Anti-Spam: همان طور که از نام این افزونه پیدا است مانع از فعالیت اسپم ها می شود.

افزونه ی و ساخت نقشه وب سایت با Google XML sitemap: این افزونه به مرورگر های مختلف این امکان را می دهد تا مطالب ان ها راحت تر خوانده شده و ایندکس شوند.

افزونه ی افزایش سرعت ورد پرس

افزونه ی افزایش سرعت ورد پرس با WP Super Cache: این افزونه سرعت وب سایت شما را بالا می برد.

افزونه ی ساخت فروشگاه اینترنتی با Woocommerce: این افزونه کمک می کند تا یک فروشگاه اینترنتی بسازید.

افزونه ی بهینه سازی تصاویر با WP Smush : این افزونه به ساخت و تهیه ی تصاویر با کیفیت بهتر، اضافه کردن متن به ان ها و غیره کمک می کند.

افزونه ساخت صفحات گرافیکی با Elementor Page Builder: این افزونه به شما کمک می کند تا در صورت نیاز به ساخت صفحات گرافیکی با طراحی ویژه و متفاوت بپردازید.

افزونه ی ویرایشگر متن

افزونه ی ویرایشگر متن TinyMCN Advanced: با استفاده از این افزونه می توانید تغییرات متعددی مانند فونت ، اندازه فونت و غیره در متن خود ایجاد کنید.

افزونه ی حفظ امنیت ورد پرس با Wordfence Security: همان طور که از نام این افزونه پیدا است این افزونه به حفظ و بالا بردن امنیت وب سایت شما کمک می کند.

افزونه ی تهیه ی نسخه پشتیبان با UpdraftPlus WordPress Backup Plugin: این افزونه به شما برای داشتن بک اپ و نسخه پشتیبان برای وب سایتتان کمک می کند.

افزونه ی BachupBuddy : این افزونه باعث می شود که دیگر نگران گم شدن و یا از دست رفتن محتوا ها و مطالب خود در وب سایتتان نباشید.

و دیگر افزونه ها …

 

 چگونه می توان مشکل اعداد انگلیسی و تبدیل ان ها به اعداد فارسی را رفع کرد؟ و کدام افزونه به فارسی سازی اعداد در ورد پرس کمک می کند؟

برای رفع مشکل اعداد انگلیسی  و تبدیل ان ها به اعداد فارسی راه های متعددی وجود دارد. راه هایی نظیر استفاده از فونت های فارسی مثل جی کوئری و پارسی دیت، استفاده از کیبورد های فارسی که خود اعداد فارسی دارند، استفاده از جاوا اسکریپت، استفاده از توابع زبان های سمت سرور مانند PHP، و هم چنین استفاده از افزونه ها و پلاگین هایی که در این زمینه قابل استفاده هستند. پلاگین هایی نظیر جلالی و پارسی دیت اعداد انگیسی را به فارسی تبدیل می کنند.

از اینکه تا پایان مقاله افزونه اعداد فارسی در وردپرس ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید