افزایش فروش رستوران

افزایش فروش رستوران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در همه نوع کسب کاری همیشه در هر موقعیتی دنبال راه هایی هستنند برای افزایش فروش خود. فروش رستوران در دنیای امروز که کلی رستوران های متنوع وجود دارد مهم است و طبیعتا کار سختی است که مدیر رستوران باید بتواند افزایش فروش را زیاد کند.

افزایش فروش رستوران
افزایش فروش رستوران

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اکنون میخواهیم تعدادی سوال در باره ی این مقاله پاسخ دهیم:

  1. راه های افزایش فروش رستوران کدام اند؟
  2. مراحل فعال کردن صفحه ی اینستا برای افزایش فروش کدام اند؟

[/stextbox]

 

راه های افزایش فروش رستوران کدام اند؟

راه های افزایش فروش رستوران کدام اند؟
راه های افزایش فروش رستوران کدام اند؟

توجه به عملکرد های رقیبان:

یک مدیر موفق همواره باید برای یافتن و کشف های راه های افزایش فروش از رقیبان و رستوران های دیگر اطلاع داشته باشد که عملکرد آنها چگونه است و در جهت درست در رستوران خود به کار ببرد. شما نباید مثلا ایده های آن ها را تقلید کنید، بلکه شما هم یک نوع ایده و خلاقیت دیگری بکار ببرید.

استفاده از پیشنهاد و تخفیف های ویژه:

به عنوان مثال وقتی شما از یک فروشگاه خرید میکنید و به شما تخفیف یا هدیده ای میدهد احساس خوبی پیدا میکنید بنابراین شما هم می توانید از این روش برای جذب دوباره ی مشتری استفاده کنید. و با استفاده از پیشنهادات ویژه برای رضایت و جلب توجه مشتری ها اقدام کنید. اگر ایده ای در این زمینه ندارید می توانید از آن ها نظر خواهی کنید . در آخر تصمیم درست را انجام دهید.

چیدمان نوع صندلی ها :

اگر شما یک چیدمان هوشمندانه، شیک داشته باشید. و البته با فضای مناسب و در صورت امکان وسع تر باشد، که باعث راحت بودن مراجعان نیز می شود. و ارتباط مستقیم با تعداد مشتری ها دارد.

چیدمان نوع صندلی ها :
چیدمان نوع صندلی ها :

 برگذاری جشن افتتاحیه ی بزرگ:

با برگذاری یک جشن افتتاحیه و نصب بنر بزرگی برای باز شدن و شروع به کار کردن شما و همچنین میتوانید منو های خود را به صورت بروشور در اختیار مردم قرار دهید و زمان دقیق باز و بسته کردن رستوران و همچنین اطلاع دادن  از جشن افتتاحیه مردم را به سمت رستوران خود بکشانید.

داشتن دکور مناسب:

یک دکور زیبا، شیک و با سلیقه با نحوه ی چیدمان و نوع ظروف، میتواند تا حد زیادی توجه ها را جلب کند. که خود این مورد یک گام شما را به جلو می برد.

 

 قابلیت سفارش غذای آنلاین:

با اضافه کردن یک گزینه در وب سایت خود قابلیت غذای بیرون رو را برای رستوران خود فراهم کنید و از طریق مستقیم سفارش را در وب سایت قرار دهید. چون مردم امروزه زیاد از زنگ زدن و پیامک زدن در این مورد استفاده نخواهند کرد.

برگذاری جشن به مناسب تعطیلات و جشن ها:

این نکته را به یاد داشته باشید که مناسبت های مهم برای کسب کار ها یک فرصت ویژه است تا فروش خوبی داشته باشند.  پس  با گذاشتن منو های خاص برای مناسبت ها و جشن ها و کشاندن مشتری ها به رستوران و این برنامه ها را در تبلیغات های خود اطلاع رسانی کنید.

برگذاری جشن به مناسب تعطیلات و جشن ها:
برگذاری جشن به مناسب تعطیلات و جشن ها:

سرعت سرویس دهی :

باید سرعت سرویس دهی افزایش  یابد تا میزها زودترخالی شده و مشتریان جدید معطل نشوند.

 

خلاقیت در نوع سرویس دهی:

در ارائه ی خدمات خود متفاوت باشید و خلاقیت، سلیقه به خرج دهید. این نکته را فراموش نکنید که نظافت و تمیز بودن ظرف ها بیشترین تاثیر را دارد. پس همیشه مراقب نظافت کارکنان ، محیط و ظروف باشید.

تبلیغات موفق:

همانطور که میدانید در هر کسب و کاری تبلیغات نقش بسیار مهمی  در پیشرفت کار دارد، که هرمدیر موفقی باید بهترین روش های کسب و کار و انواع بازار یابی ها را فرا بگیرد. تا بتواند در مدت کوتاهی رستوران خود را معروف کند.

سر در رستوران:

اولین نگاه هر کس به سر در رستوران است که بخش آشکار است، تا هر رهگذری را به سمت خود بکشد.

 

نظر خواهی از مشتری ها:

شما باید انتقاد پذیر باشید و از مشتری های خود بخواهید نظر خود را درباره ی غذا و نحوه ی سرویس دهی و بقیه موارد باز گو کنند.  سعی کنید به این نکات توجه کنید و در بهبود آن ها تلاش کنید.

 

 برگزاری موسیقی زنده:

همانطور که میدانید رستوران های زیادی هستنند که با آوردن گروه موسیقی که میتواند یک محیط شاد و دل چسب را ایجاد کند. که شما نیز با این ایده استقبال کنید تا رستوران شما به یک مکان تفریحی تبدیل شود.

 

کیفیت غذا:

در واقع گام اول در یک رستوران موفق ارائه ی یک کیفیت غذای عالی است که این گزینه هیچ گاه از ذهن مشتری نخواهد رفت. غذایی که سوخته، خام، سرد، بی طعم یا بدمزه باشد اگر باعث نشود همان لحظه مشتری رستوران را ترک نکند قطعا برای بار بعدی مشتری این رستوران را انتخاب نخواهد کرد.  اگر دکور، نوع پذیرایی، … خوب باشد ولی غذای ارائه شده خوب نباشد از جذابیت رستوران شما کم خواهد کرد پس این موارد را در کنار غذای با کیفیت ارائه دهید.

نمایش رویداد های ورزشی:

مردم علاقه دارند که برای دیدن مسابقات ملی در یک مکان شلوغ با جمعیت بروند پس چرا شما در رستوران خود این مکان را برای آن ها فراهم نکنید و هم رستوران را در این زمان شلوغ و دیده کنید.

ارائه دادن کارت های هدیه:

شاید این ایده به عقیده ی افرادی یک روش قدیمی برای جذب مشتری باشد اما بدانید همچنان این یک ترفند عالی برای جذب مشتری است.

Wifi:

برای بعضی از مردم بسیار مهم است که جایی که میروند برای خوردن غذا و گذراندن وقت، به اینترنت مجهز باشد پس این ایده هم میتواند در جذب تعداد مشتری های زیادی تاثیر بگذارد.

گوگل پلاس:

بازدید در گوگل پلاس هم برای جذب مشتری های جدید مهم است هم اینکه برای مشتری های همیشگی و دائمی شما نیز خوب است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی:

هیچ گاه از شبکه های اجتماعی غافل نشوید. در دنیای امروز هر فردی میتواند در هر زمان و مکانی که باشد از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند خود به  اینترنت و فضای مجازی دسترسی پیدا کند.

مراحل فعال کردن صفحه ی اینستا برای افزایش فروش کدام اند؟

  • ایجاد پروفایل اینستاگرام
  • صفحه ای دارای تولید محتوای مرتبط
  • گذاشتن هشتگ هایی مربوط
  • قرار دادن فیلم در اینستاگرام مارکتینگ
  • از افراد معروف و محبوب در تبلیغات استفاده کنید

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید