افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی

افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

یکی از راه‌ هایی که می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید، افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی می باشد. روش‌های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن‌ ها، بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. اما بطورکلی، افزایش بازدید سایت چه تأثیری می تواند در کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد؟ شما چگونه می توانید با افزایش بازدید کسب در‌آمد کنید و برند خود را مطرح کنید؟

افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی
افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی

امروزه با یک جامعه مجازی شده رو به رو هستیم، وب سایت‌ های بسیاری راه اندازی شده‌اند و کسب و کارها به سمت اینترنت و فضای مجازی گرایش پیدا کرده اند. جامعه امروز، همسو با تکنولوژی پیش می رود. این پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که اینترنت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد باشد.

اینترنت در زندگی افراد

به این معنا که اینترنت به یکی از نیاز های روزمره افراد تبدیل شده است که تقریباً تمامی کارهای روزانه افراد به وسیله اینترنت انجام می شود. شما امروزه کارهای کوچک و بزرگ خود را در هر زمینه‌ای با کمک اینترنت می توانید به انجام برسانید.

اینترنت در زندگی افراد
اینترنت در زندگی افراد

به همین دلیل، استفاده از اینترنت و فضای مجازی با استقبال بسیاری از جانب کاربران، شرکت ها و کسب و کارها مواجه شده است. ما در این مطلب، ضمن توضیح کلی در رابطه با کسب و کار در فضای مجازی و راه‌ های گسترش کسب و کارتان در این حوزه، به شما می گوییم که افزایش بازدید سایت شما با تغییر آی پی چه مزایایی دارد، چگونه انجام می شود و تا چه میزان بازدهی را می توانید از این تکنیک انتظار داشته باشید؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

ـ چرا کسب و کار در فضای مجازی مهم است؟

ـ چگونه می توان یک کسب و کار موفق در فضای مجازی داشت؟

ـ افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی، چگونه می باشد؟

[/stextbox]

 

چرا کسب و کار در فضای مجازی مهم است؟

ما از گستردگی اینترنت در زندگی افراد در سراسر دنیا گفتیم، ، ولی مهمترین بخش اینجاست که چرا از اساس، کسب و کارها به فضای مجازی وارد شده اند. بهتر است ریشه این موضوع را در کاربران اینترنت و فضای مجازی ببینیم.

در گذشته، دسترسی به اینترنت مشکلاتی داشت که باعث می شد نتوانید به آسانی به اینترنت و فضای مجازی دسترسی داشته باشید. اما با‌ گذشت زمان، دسترسی به اینترنت و فضای مجازی آسان‌ تر شد، به گونه‌ای که امروزه ما می بینیم که شما با یک کلیک می توانید وارد فضای مجازی شوید و ساعت‌ های بسیاری را در آن بگذرانید.

چرا کسب و کار در فضای مجازی مهم است؟
چرا کسب و کار در فضای مجازی مهم است؟

اگر به سبک زندگی افراد توجه کنیم، می بینیم که امروزه همه افراد ساعت‌های بسیاری را در فضای مجازی سپری می کنند. این افراد عمدتا، به فعالیت‌های مختلف در زمینه سرگرمی و یا کسب اطلاعات در زمینه‌های مختلف می پردازند.

این موضوع باعث شد تا افراد بیشتری روز به روز به فضای مجازی وارد شوند و همین موضوع سبب شد تا شرکت های مختلفی که خدماتی ارائه می دادند و یا کسب و کارهایی که می خواهند محصولات خود را بفروش برسانند،  به فکر استفاده از پتانسیل های مختلف اینترنت و فضای مجازی در جهت رونق کسب و کار خود بیفتند.

بهتر است به ظرفیت‌ های مختلف فضای مجازی نگاهی بیاندازیم. ما در اینترنت، با یک فضای نامحدود و بی نهایت رو به رو هستیم که شما می توانید با افراد بسیاری به راحتی ارتباط برقرار کنید.

حتماً می دانید که برای کسانی که می خواهند خدماتی به مشتریان ارائه دهند و یا محصولاتی را به فروش برسانند، بازاریابی حرف اول را می زند و در بازاریابی هم، برقراری ارتباط با افراد بیشتر مهم‌ترین ملاک است.

این موضوع باعث شده است که شرکت های مختلف و به خصوص شرکت هایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند، برای بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی وارد عمل بشوند. با افزایش ارتباط بین افراد، استفاده از این ظرفیت برای شرکت ها یک مزیت محسوب می شود، با توجه به اینکه اینترنت مزایای بیشتری نیز برای آن‌ها دارد.

شما اگر بخواهید وارد فضای مجازی شوید و از آن استفاده کنید، در مرحله اول نیاز دارید که راه‌ هایی را پیدا کنید که هزینه کمتری برای شما داشته باشد. هزینه استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای رونق کسب و کار، برای شما با توجه به دیگر خدماتی که به شما می دهد، تقریباً صفر است!

در واقع شما با پرداخت مبالغ اندکی می توانید خدمات بسیاری را در فضای مجازی دریافت کنید. در این شرایط است که می گوییم بهترین انتخاب برای شرکت ها استفاده از فضای مجازی است، مزایای بیشتر در کنار هزینه‌های کمتر به نسبت راه اندازی یک فروشگاه در بازار، یکی دیگر از مزایایی است که شرکت ها همواره ترجیح می دهند  از آن برای پیشبرد اهداف خود در کسب و کارشان استفاده کنند.

از دیگر دلایل مهم استفاده از اینترنت، می توان به این مسأله اشاره که اینترنت، به دلیل گستردگی و نامحدود بودنش، می تواند شما را با سراسر دنیا تنها با چند کلیک و بدون هزینه‌های گزاف متصل کند. اتصال شما به شبکه جهانی اینترنت باعث می شود که بتوانید تبلیغات خود را به دید افراد مختلف در سراسر دنیا برسانید، آن هم بدون پرداخت هزینه‌های گزافی که معمولاً بابت اینکار شرکت های تبلیغاتی از شما دریافت می کنند.

این مورد بخصوص در سایت‌ها و کسب و کارهایی که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

استفاده از اینترنت برای راه اندازی مشاغل جدید در بستر وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای مارکتینگ و تبلیغات و فروش محصولات، همه و همه از دلایل بسیاری است که منجر به گستردگی اینترنت و کسب و کار در آن شده است.

این‌ها تنها از مزایای استفاده از فضای مجازی برای شماست. اما آنچه باعث می شود که شما در ضرورت استفاده از فضای مجازی کمی تأمل کنید، به روز بودن و استقبال از آن توسط کاربران است. بهتر است این را در نظر بگیرید که سلیقه مشتریان شما برای پیشرفت کسب و کارتان همیشه حرف اول را می زند. شما باید خود را با نیاز های مشتریانتان همسو کنید تا بتوانید نظر آن‌ها را به برند خود جلب کنید.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

اهمیت فضای مجازی

همین مسأله است که باعث تأکید ما بر اهمیت فضای مجازی است. در گذشته اگر تبلیغات شما در سطح شهر و یا شبکه‌های تلویزیونی دیده میشد، مشتریان به دنبال راه‌های ارتباطی با شما از طریق تماس تلفنی و… بودند، ولی امروزه مخاطبان شما ابتدا نام شما را در اینترنت جستجو می کنند و از این طریق، در رابطه با شما و کسب و کار شما و اعتبار برند شما اطلاعات کسب می کنند.

اهمیت فضای مجازی
اهمیت فضای مجازی

هرچه شما در فضای مجازی و اینترنت فعال تر باشید، قطعاً برند شما از اعتبار بیشتری در نگاه کاربران برخوردار خواهد بود. اعتبار برند شما در فروش محصولات و ارائه خدمات شما تأثیر بسیاری دارد و این خود نیز باعث تبلیغ بسیار زیادی برای کسب و کار شما می شود.

از طرفی، راه اندازی یک وب سایت برای شرکت و کسب و کار شما، کمک می کند که بتوانید کلیه اطلاعات لازم که برای ارائه به مشتریان و همچنین، رزومه شرکت و نمونه کارها و نمونه محصولات خود دارید را به دست آورده و  به مشتریان خود نشان دهید. این کار علاوه بر سهولت بیشتر، به شما کمک می کند که خود را در نگاه مشتریان یک برند حرفه‌ای و به روز نشان دهید.

همواره سعی کنید از توجه به موارد مختلف در فضای مجازی چشم‌ پوشی نکنید.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

چگونه می توان یک کسب و کار موفق در فضای مجازی داشت؟

بطور کلی، فعالیت در فضای مجازی برای شما یک منفعت و یک سرمایه‌گذاری در جهت پیشبرد اهداف کسب و کارتان است و هیچ ضرری از این بابت متوجه شما و کسب و کار شما نخواهد بود. آنطور که مشخص است، با‌گذشت زمان، اینترنت بیشتر به روز می شود و این موضوع را می توان پیش‌بینی کرد که در آینده، حتی کسب و کارهای مجازی از فروشگاه های عرضه محصولات مختلف در سطح شهر، پیشی گرفته و جامعه بطور کامل به سمت استفاده از فروشگاه های آنلاین سوق پیدا کنند.

دلیل این قضیه این است که کاربران به دلیل سهولت دسترسی، تنوع زیاد و اطمینان از مناسب بودن قیمت محصولات، سعی می کنند در خرید محصولات مختلف و دریافت خدمات از فضای مجازی برای دریافت خدمات استفاده کنند.

چگونه می توان یک کسب و کار موفق در فضای مجازی داشت؟
چگونه می توان یک کسب و کار موفق در فضای مجازی داشت؟

اما چه چیزی باعث می شود که کسب و کار شما در فضای مجازی رونق پیدا کند. رونق سایت شما در اینترنت، از طریق راه‌های مختلفی حاصل می شود. اول از همه شما باید بدانید که کسب و کار شما در چه زمینه‌ای است؟ آیا شما یک فروشگاه اینترنتی دارید یا تنها میخواهید برای وب سایت شخصی خودتان یک سیستم کسب در‌آمد راه اندازی کنید؟

هرکدام از این موارد به یک سری راهکارهای مخصوص خود تمرکز دارد. فروشگاه های اینترنتی معمولاً سعی می کنند از طریق کار کردن روی قیمت های خود و تمرکز بر کیفیت محصولات، به کسب و کار خود رونق بدهند.

وب سایت‌های شخصی، عموما حاوی یک ایده بخصوص هستند که این ایده‌ ها هستند که برای شما رونق می‌آورند و البته، اکثریت این وب سایت‌ها محتوا محور هستند و توجه به محتوا هم یک موضوع دیگر در رونق این دست از وب سایت‌ ها می باشد.

اما در همه حال، تمرکز این وب سایت ها عموما بر این موضوع است که بتوانند بازدید وب سایت خود را افزایش بدهند. در نظر بگیرید که هدف اصلی شما در فضای مجازی، دیده شدن است.

دیده شوید تا بتوانید بازدید بیشتری را برای وب سایت خود کسب کنید و در نهایت، رونق بیشتری به وب سایت شما داده شود. وب سایت شما چه یک وب سایت شخصی باشد و چه یک فروشگاه اینترنتی یا مواردی از این دست، لازم است که به آن رونق داده شود و این رونق حتماً از طریق بازدید بیشتر به دست می‌آید و نه از راه ‌های دیگر.

ما دیده ایم که وب سایت‌ها عموما از راه ها و روش‌های مختلفی برای افزایش بازدید خود استفاده می کنند. برخی از این راهکار ها از طریق مواردی مانند دور زدن موتورهای جستجو و یا وب سایت‌ های محاسبه بازدید، انجام می شود و برخی دیگر هم از طریق تمرکز بر راه‌ های اصولی و استانداردتر. اما در همه حال هدف این است که شما بتوانید بازدید خود را افزایش دهید. این افزایش بازدید گاهی اوقات برای  کسب رتبه بهتری برای الکسای وب سایت شما می باشد، گاهی هم برای نشان دادن میزان بازدید بالای وب سایت شما برای جذب تبلیغات و مواردی از این دست.

بطور کلی،‌ رونق دادن به کسب و کار در فضای مجازی، می تواند از راه‌ های دیگری هم صورت بگیرد ، ولی در همه حال، همه چیز به افزایش ترافیک ورودی وب سایت شما ختم خواهد شد.

البته ما افزایش بازدید وب سایت شما را در ادامه این مطلب، تخصصی تر بررسی می کنیم. اما میخواهیم حالا به این مورد بپردازیم که معمولاً چه راه‌های برای افزایش بازدید استفاده می شود و مهمترین آن‌ها کدام است و چه مزایا و معایبی دارد.

یکی از این روش ها، استفاده از تبادل لینک و بک لینک می باشد. این یک تکنیک برای افزایش اعتبار و امتیاز شما توسط گوگل و موتورهای جستجوگر می باشد و کسب رتبه در گوگل، مزیت‌ های بسیاری برای شما و کسب و کار شما دارد

ولی شما باید توجه داشته باشید که بک لینک تبادل شما در وب سایت شما به چه صورتی انجام می شود و با چه وب سایتی در چه زمینه ای!‌ گوگل و موتورهای جستجو معمولاً در این زمینه قوانین و چارچوب‌های بسیاری دارند که شما لازم است از آن‌ها تبعیت کنید و دانش فنی بسیار بالایی را لازم دارد. این مورد می تواند برای شما زمان بر و هزینه بر هم باشد.

شما ممکن است بخواهید از وب سایت‌های مختلف بک لینک خریداری کنید یا درخواست درج لینک در ازای پرداخت هزینه‌های مختلفی داشته باشید. از طرفی، این کار ممکن است که نتایج مناسبی نداشته باشد چرا که همه وب سایت‌هایی که به ارائه لینک و بک لینک می پردازند، از قوانین اصولی پیروی نمی کنند و این ممکن است در کنار هزینه ای که برای شما به بار می آورد،‌ نتایج قابل قبولی را برای شما در پی نداشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

پاپ آپ

دیگر راه‌ های افزایش بازدید وب سایت شما، خرید پاپ آپ در وب سایت‌های مختلف می باشد. این مورد هم با توجه عدم رضایت کاربران نسبت به این‌گونه تبلیغات، می تواند کاملاً بار منفی برای اعتبار کسب و کار شما داشته باشد. همه ما نسبت به پاپ های مزاحمی که در میانه مطالب در وب سایت‌ها مشاهده می کنیم، احساس خوبی نداریم. این کار نمی تواند به وب سایت شما اعتبار و امتیاز بالایی ببخشد.

توجه داشته باشید که فرایند پاپ آپ، کمک می کند که کاربران وارد وب سایت شما شوند، ولی آن‌ها بی توجه به پاپ آپ، پنجره محتوای شما را می بندند و یک خروجی بلافاصله را در بازدید از وب سایت شما ثبت می کنند که باعث می شود گوگل و دیگر موتورهای جستجو، با توجه به قوانینی که در این زمینه دارند

پاپ آپ
پاپ آپ

وب سایت شما را برای کاربران اینترنتی، یک وب سایت معتبر نشناسند و در نتیجه به شما اعتبار منفی بدهند و مشکلات بسیاری را هم برای شما در این زمینه ایجاد کند. پس بهتر است که سعی کنید از چنین روش‌ها و تکنیک هایی فاصله بگیرید ، چرا که درصورت بروز اشتباه، به اعتبار شما و برند شما لطمه وارد می کند.

یکی از راه‌های مناسب‌تر برای افزایش بازدید و اعتبار وب سایتتان، تولید محتوای مناسب می باشد. این مورد خیلی اهمیت ویژه ای در بحث افزایش اعتبار وب سایت دارد. مزایای بالای این روش باعث شده است که به یکی از ضروریات برای پیشرفت وب سایت تبدیل شود، ولی این مورد مشکلاتی هم به همراه دارد. البته این مشکلات به اعتبار شما لطمه ای وارد نمی کند بلکه نیازمند زمان و تمرکز بیشتری می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

تولید محتوا ضروریست

تولید محتوای خوب و مناسب برای وب سایت، خواه یک وب سایت فروش باشد و یا وب سایت محتوا محور، همواره از ضروریات است، ولی مسأله این است که اگر میخواهید بازدید شما سریعتر از روال عادی، بیشتر شود، لازم دارید که به موازات تولید محتوا مناسب و فعالیت‌های روزمره وب سایت، بر روی افزایش بازدید با شیوه‌های مختلف هم کارکنید.

تولید محتوا ضروریست
تولید محتوا ضروریست

از طرفی، وب سایت‌های بسیاری اقدام به خرید بنر در وب سایت‌های دیگر می کنند تا بتوانند از طریق تبلیغات بنری، بازدید بیشتری برای وب سایت خود بگیرند. البته که این هم یکی از راه‌های اصولی افزایش بازدید است، ولی باز هم درمی یابید که به تنهایی استفاده از تبلیغات بنری نمیتواند بازدید شما را در کوتاه مدت افزایش بدهد.

تولید محتوا ضروریست
تولید محتوا ضروریست

در کنار این مورد هم لازم است که توجه کنید این کار هزینه‌های بسیاری را به شما وارد می کند و برای کسب و کار های نوپا و استارتاپ هایی که نمی خواهند در شروع کار، هزینه‌های بسیاری را متحمل شوند، نامناسب است. پس این مورد هم به تنهایی در کوتاه مدت کمکی به افزایش بازدید شما نمی کند.

اگر می خواهید افزایش بازدید بیشتری را در کوتاه مدت شاهد باشید، لازم است که چند مورد را در انتخاب روش‌های مختلف در نظر بگیرید.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

اولین مورد این است که شما باید توانایی این را داشته باشید که میزان بازدید خود را در بازه های زمانی مختلف اندازه‌ گیری کنید تا شاهد نتایج آن باشید.

افزایش بازدید شما به هر نحو که باشد، لازم است که حتماً بر پایه قوانین موتورهای جستجو باشد و یا اگر بر خلاف قوانین آن‌ها عمل می کنید، ریسک بالایی را متحمل نشوید که مجبور به پرداخت هزینه‌ هایی به مراتب سنگین‌تر برای بازگرداندن اعتبار خود کنید.

درنظر داشته باشید، روشی را که برای افزایش بازدید انتخاب می کنید، حتماً باید این قابلیت را داشته باشد که بازدید شما را واقعاً افزایش بدهد و بصورت مداوم، بتوانید از این تکنیک استفاده کنید. در واقع شما با استفاده از تکینک هایی که بصورت موقتی بازدید شما را افزایش می دهند  و بعد از مدتی، با ترافیک ورودی کمتری رو به رو می شوید، درحقیقت به اعتبار وب سایت خودتان لطمه وارد می کنید و از طرفی، خودتان هم برای ادامه کار دلسردتر از سابق می شوید.

اینکه بازدید شما چه میزان حجمی از منابع سیستم میزبان و یا هاست و سرورتان را درگیر می کند هم بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما از روش‌هایی استفاده کنید که سرویس میزبان صفحه مجازیتان را نتواند به خوبی پشتیبانی کند و یا منابع بسیاری را درگیر کند،‌ باعث ضرر رساندن به اعتبار وب سایت خودتان می شوید.

توجه داشته باشید، موتورهای جستجو معمولاً صفحاتی را در صدر نتایج خود قرار می دهند ، که بتوانند با سرعت بهتر و راحتی بیشتری لود شوند و به یک معنای کل، کاربران از صفحات شما ناراضی نباشند. بنابراین لازم است که توجه کنید اگر منابع هاست و یا سرور شما بیشتر از گذشته درگیر شود، باعث می شود که صفحه شما دیرتر لود شده و در نهایت، با وجود اینکه ترافیک ورودی بسیاری دریافت کرده اید، باز هم نتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید و مخاطبان واقعی وب سایتتان را هم از دست بدهید.

شگرد هایی که به عنوان کلاه سیاه برای افزایش بازدید و سئو استفاده می شوند، عموما روش‌هایی هستند که شاید در کوتاه مدت جوابگوی نیاز شما باشند و بتوانند بازدید و ترافیک ورودی ماهانه بسیار زیادی را برای وب سایت شما فراهم کنند. اما درصورتی که به درستی از آن‌ها استفاده شود و یا حتی، در طولانی مدت بخواهید تنها از این روش‌ها استفاده کنید، هرگز نتایج قابل قبولی را نخواهید گرفت.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

رونق و گسترش کسب و کار

بطور کلی این‌ها شیوه‌هایی هستند که می تواند به رونق و گسترش کسب و کار شما کمک کند، ولی رونق کسب و کار شما باید به گونه‌ای باشد که شما با بازدید های واقعی هم در کنار بازدید های غیر واقعی، در وب سایت خودتان سروکار داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را رونق بدهید.

در صورتی که بخواهید بطور کامل از روش‌های ترافیک ورودی غیر واقعی استفاده کنید، بدیهی است که هیچ پیشرفت بخصوصی در روند برند سازی و کسب اعتبار برای کسب وکار مجازی خودتان، شاهد نخواهید بود و قطعاً متحمل ضرر های بسیاری می شوید.

رونق و گسترش کسب و کار
رونق و گسترش کسب و کار

البته ما نمی گوییم که افزایش بازدید از طریق این روش‌ها برای شما ممکن است ضرر به بار بیاورد، بلکه حرف ما این است که باید از روش‌هایی که بتواند کاربران واقعی وب سایت شما را هم جذب کند و یا کاربران ثابت وب سایتتان را راضی نگهدارد هم استفاده کنید. بدیهی است که توجه به همه این موارد ممکن است برای شما کمی زمان بر باشد، اما در نهایت می تواند بازدهی بسیار بالایی برای شما و اعتبار برندتان بوجود آورد.

یکی از این روش‌ها که به افزایش بازدید شما کمک می کند و تقریبا، ریسک قابل کنتری را هم دارد، روش استفاده از تغییر آی پی است. برای آشنایی بیشتر با این روش، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ضمن بیان مزایای این روش، بررسی کنیم که چه نتایجی را می توانید از استفاده از این تکنیک شاهد باشید. با ما همراه باشید

افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی، چگونه می باشد؟

بگذارید کمی بیشتر در رابطه با تغییر آی پی توضیح دهیم. معمولاً هرکاربر در فضای مجازی، یک شناسه آی پی دارد. آی پی شناسه ای مجازی است که بیان کننده آدرس هر فرد می باشد. معمولاً آی پی بر روی شبکه اینترنت شما سِت می شود.

آی پی شما همان چیزی است که موتورهای جستجو و سایت‌های بررسی بازدید، با استفاده از آن به شما نشان می دهند که چه میزان ورودی برای وب سایت شما وجود دارد و یا چند نفر از یک مطلب خاص یا بطور کلی، از وب سایت شما بازدید کرده اند. البته این یک تعریف کاملاً کلی و روان از بحث آی پی می باشد و در این تعریف کلی، آن چیزی که مشخص است این است که این موتورهای جستجو تعداد آی پی هایی که از وب سایت شما بازدید کرده‌اند را برای بررسی ترافیک ورودیتان در نظر می گیرند.

افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی، چگونه می باشد؟
افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی، چگونه می باشد؟

یکی از تکنیک هایی که به افزایش بازدید از وب سایت شما کمک می کند، تکنیک استفاده از آی پی های مختلف است.

در واقع شیوه کاری این تکنیک این است که یک سیستم، با استفاده از آی پی های مختلف در طول یک بازه بسیار کوتاه، هزاران بار به وب سایت شما بازدید می کند و همین امر، به دلیل بالا بودن تعداد آی پی ها، باعث افزایش میزان ترافیک ورودی وب سایت شما می شود.

 

به این طریق، موتورهای جستجو گر و سایت‌های رصد بازدید، ورودی وب سایت شما را به میزان تعداد آی پی هایی که به وب سایت شما وارد شده‌ اند می سنجند. شما می توانید از این روش به شیوه‌های مختلفی استفاده کنید.

گاهی اوقات شرکت های مختلف، چنین خدماتی را برای متقاضیان ارائه می دهند  و با استفاده از آی پی های مختلف، که معمولاً توسط نرم‌افزارها این کار بصورت اتومات انجام می شود، به وب سایت شما ورودی می زنند تا وب سایت شما را به یک سایت محبوب با ترافیک ورودی بالا تبدیل کنند. این امر هم به امتیاز شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند، هم به میزان اعتبار شما در سایت‌های رصد ترافیک مانند الکسا.

امروزه اکثریت ادمین ها در تلاشند که درکنار افزایش رتبه خود در صفحات گوگل که به این طریق به دست می آورند، رنک خود را در صفحاتی مانند الکسا نیز پایین‌تر بیاورند. این رنک پایین و امتیاز مناسب، از طریق تعداد آی پی های ورودی به وب سایت رقم می خورد.

افزایش امتیاز و رنکینگ

بنابراین، استفاده از این روش می تواند برای شما مفید باشد و حداقل، در افزایش امتیاز و رنکینگ شما در این سایت‌ها کمک کند. حتی گاهی اوقات بعضی از سایت‌ها بخاطر دریافت تبلیغات بیشتر و همچنین، دریافت تعرفه تبلیغاتی بالاتر، اقدام به استفاده از این روش‌های می کنند تا امتیاز و بازدید وب سایتشان را در میان دیگر رقبا بالاتر ببرند.

افزایش امتیاز و رنکینگ
افزایش امتیاز و رنکینگ

دنیای مجازی، درکنار سرگرمی‌ها و فرصت های نامحدودی که دارد، دست کم در یک مورد فضایی به شدت رقابتی دارد و این مورد مهم، میزان دیده شدن در فضای مجازی است. این موضوع باعث شده است که شرکت های بسیاری به این فکر باشند که با استفاده از ابتکارات مختلف و تکنیک های گوناگون خودشان را بیشتر در معرض دید کاربران اینترنت قرار دهند و از این گذشته، به سرمایه‌گذاری های هنگفتی هم در این حوزه بپردازند. قطعاً هم در این بین، میزان بازدید و ترافیک ورودی تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن این وب سایت‌ها و کسب و کارها، در صفحات مجازی دارد.

شما در حال مطالعه مقاله افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی هستید

رتبه سایت در الکسا

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، شما با افزایش میزان بازدید خود می توانید با ارائه رتبه مناسب خود در سایت الکسا و همچنین، امتیاز بالایی که کسب کرده‌اید، به تبلیغات برای وب سایت خود بپردازید تا بتوانید خودتان را یک وب سایت فعال در این زمینه نشان بدهید.

در نظر داشته باشید، یک وب سایت فعال هم ویژگی‌های بخصوص دیگری نیز دارد که درصورت رعایت نکردن این موارد در نهایت، ضرر های هنگفتی نیز ممکن است متوجه کسب و کار شما بشود و برندتان هم مانند گذشته، اعتبار بالایی نداشته باشد.

توجه کنید که شیوه‌هایی که در مطلب قبلی در رابطه با روش‌هایی که درکنار استفاده از تکنیک هایی مانند تغییر آی پی می توانند به بازدید وب سایت شما کمک کند، حتماً باید توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد.

یعنی شما با تولید محتوایی مناسب، ارائه ایده‌های جذاب و پیگیری مواردی که باعث می شود وب سایت شما کاربرپسند تر باشد، هم به جذب کاربران و ورودی های واقعی در طولانی مدت مشغول باشید و هم در کنار آن، به استفاده از شگرد هایی مانند تغییر آی پی در کوتاه مدت بپردازید.

اما تغییر آی پی می تواند یک شیوه مناسب باشد، از آن جهت که امروزه، نرم افزارهای مختلفی آمده‌اند وکاری می کنند که شما، با پرداخت مبالغ کم و یا حتی، بدون پرداخت هیچ هزینه ای بتوانید میزان ترافیک ورودی وب سایت خودتان را افزایش بدهید.

این نرم‌افزار ها به شما کمک می کنند که بدون پرداخت هزینه ی بالا، یک امتیاز مناسب در سایت الکسا برای خودتان کسب کنید.

جدای از این، این روش می تواند یک روش قابل اندازه‌ گیری در کوتاه مدت هم باشد ، چرا که نتیجه‌گیری از این روش، کاملاً لحظه‌ای بوده و شما می توانید به راحتی میزان بازدید وب سایت خودتان را چک کنید تا از آن اطمینان حاصل کنید.

اما باید توجه کنید که این روش، معایبی مانند استفاده از منابع و همچنین غیر واقعی بودن آن به این جهت که شما در واقع بازدید واقعی برای وب سایت خودتان ندارید را هم در پی دارد. البته نرم‌افزار های مختلفی هستند که می توانند این کار را برای شما با استفاده از منابع کمتر انجام بدهند و یا شرکت هایی که توان چنین کاری را دارند.

 

نتیجه‌گیری

در کل، فضای اینترنت یک فضای رقابتی است و کسب وکارهای مختلف سعی می کنند با شگرد های مختلف، خودشان را بیشتر از دیگر رقبا نشان بدهند. این شگرد ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و شما باید بتوانید با آگاهی از یک سری اصول، بهترین تکنیک را برای افزایش بازدید وب سایت خودتان انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری
نتیجه‌گیری

از طرفی هم توجه داشته باشید که تا چه اندازه این روش‌ها به شما کمک می کنند که بتوانید یک نتیجه رضایت‌بخش در طولانی مدت کسب کنید.

پیشنهاد می شود که همواره از روش‌ها و اصول صحیح افزایش بازدید در کنار این روش ها، بخصوص روش تغییر آی پی، استفاده کنید تا بتوانید به نتیجه‌ای نزدیکتر به واقعیت که به برند شما و اعتبار کسب و کار شما هم کمک کند، دست یابید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید