استارتاپ هایی که در ایران نیست

استارتاپ هایی که در ایران نیست

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این نوشتار و مقاله قصد داریم ، با شرح مفصل از موضوع : استارتاپ هایی که در ایران نیست در خدمت شما خوانندگان و مخاطبین گرامی باشیم . منابع مختلف و سایت های زیادی ، هر کدام تعاریف جداگانه ای از مفهوم استارتاپ و دیگر موضوعات مرتبط با آن ارائه داده اند .

و هر کسی می تواند با یک سرچ ساده ، مطالب و نتایج متنوعی در این باره پیدا نماید . و از نظر عمومی ، مفهوم استارتاپ به پروژه هایی اتلاق می شود که ، در زمان انجام و اجرای آن ها ، ایده هایی به صورت خام  بالقوه ، با کمک گرفتن از تلاش و کوشش های کاری و نیز فکری یک گروه و تیم متخصص ( کاری ) ، به تولید محصولاتی خاص و جدید ، منجر شوند .

و در ادامه نیز به احتمال قوی ، زمینه های مناسبی برای فروش آن محصولات نیز مهیا گردد . در ادامه بر باز کردن موضوع مقاله ، یعنی استارتاپ هایی که در ایران نیست ، به طرح و بررسی سوالاتی مرتبط با آن خواهیم پرداخت .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تعریف دقیق و جامع استارتاپ چیست ؟

تاریخچه استارتاپ چگونه می باشد ؟

برای راه اندازی یک استارتاپ ، به چه مراحلی نیاز است ؟

مهم ترین استارتاپ های هندی که جایشان در بازار کسب و کار ایران خالی است ، کدام هستند ؟

مهم ترین استارتاپ های غیر ایرانی که توانسته اند به لیست شرکت کایروس وارد شوند ، کدام ها هستند ؟

از مجموعه استارتاپ هایی که در ایران نیست ، مهمترین استارتاپ های حوزه املاک و دارایی ها ، کدام است ؟

[/stextbox]

استارتاپ هایی که در ایران نیست
استارتاپ هایی که در ایران نیست

تعریف دقیق و جامع استارتاپ چیست ؟

پس بهتر است بگوییم که استارتاپ ( کسب و کارنو پا ) ، همه مسیر را از ابتدا تا انتها ( 0 تا 100 ) ، پیموده و  کل مراحل کار را با روش هایی توام با خطا ، آزمون و یا یادگیری های اصولی ، به سرانجام می رساند .

این نکته نیز جالب است که ، ایده های مختلف استارتاپی و یا آن دسته از استارتاپ های معروف و موفق ایرانی و یا خارجی ، الزاما فعالیت های عجیب و پیچیده ای بر روی محصولات عجیب و غریب انجام نداده اند و تنها برای به تولید رساندن محصولی خاص و در پی آن ، به فروش رساندن آن ، به مخاطبین و مشتریان ، نسبت به رقیبان خود موفق تر عمل کرده اند .

تعریف دقیق و جامع استارتاپ چیست ؟
تعریف دقیق و جامع استارتاپ چیست ؟

تاریخچه استارتاپ چگونه می باشد ؟

اگر شما تصمیم به بررسی وضعیت تاریخچه استارتاپ دارید ، می توان گفت ابتدا و آغاز آن ، با شروع و آغاز تمدن در بین مردم و وجود داد و ستد و معاملات اقتصادی محصولات گوناگون،  بوده است .

و البته آغاز دقیق تر و موشکافانه تر آن ، به اوایل قرن 20 و حدود سال 1911 بر می گردد . و می توان شروع کننده آن را ، شرکت سیلیکون والی valley   ذکر کرد . استارتاپ آی بی ام از مهم تریم محصولات و تولیدات این شرکت بوده است .

از دیگر استارتاپ های مهم و معروف سطح دنیا ، می توانیم به شرکت اپل apple   اشاره داشت . موسس شرکت اپل ، فردی با نام استیو جابز بوده است . شرکت مطرح و معروف گول نیز ، از استارتاپ های موفق و مشهور جهانی می باشد .

نظریه و ایده اصلی گوگل ، به حدود سال 1997 میلادی می رسد .و در سال 1998 استارت اصلی آن زده شد  و تولید محصولات خود را آغاز کرد و در حال حاضر نیز موتور جستجوگر مربوط به شرکت گوگل ، از پیچیده ترین و قوی ترین موتورهای جستجو در سطح دنیا می باشد .

تاریخچه استارتاپ چگونه می باشد ؟
تاریخچه استارتاپ چگونه می باشد ؟

برای راه اندازی یک استارتاپ ، به چه مراحلی نیاز است ؟

مطمئنا شروع یک استارتاپ و کسب و کار نو ، به مراحل خاصی نیازمند می باشد . که این مرحله ها می توانند ،  به عنوان نمونه ها و الگوهایی برای راه اندازی سایر فعالیت های کسب و کاری ، به کار برده شوند.

مراحلی که در ادامه ذکر خواهند شد ، بیان کلی آن ها می باشد و این امکان وجود دارد که ، برخی اشخاص طبق سلیقه و نظر شخصی خود و با توجه به تجربیات و مهارت ها و … مراحل جزئی دیگری نیز به آن ها اضافه و یا کم کنند . اگر شما نیز تصمیم دارید که استارتاپ موفق و بی نظیری را آغاز نمایید ، بهتر است که به این مراحل با دقت فراوان ، توجه نمایید .

برای راه اندازی یک استارتاپ ، به چه مراحلی نیاز است ؟
برای راه اندازی یک استارتاپ ، به چه مراحلی نیاز است ؟

1-دادن ایده و نظریه و داشتن ایده های نو در ذهن

2-بررسی و تحقیقات و تعیین مسیر و نقشه راه

3-به ثبات رساندن نظریه و ایده مربوطه و ادعای مالکیت نسبت به آن .

4-آماده و تولید کردن الگوی ابتدایی

5-ارایه دادن همان الگوی اولیه به بازار های مورد نظر و بررسی دقیق بازار

6-ثبت کردن نظریه و عقیده شما و تولید هدفتان

7-جستجو و پیدا کردن سرمایه گذارها

در ادامه بررسی موضوع : استارتاپ هایی که در ایران نیست ، به خلاصه توضیحی از مراحل فوق خواهیم پرداخت .

1-دادن ایده و نظریه و داشتن ایده های نو در ذهن  :

موضوع مهم و اساسی این است که همیشه لزومی ندارد که نظریه و ایده شما در یک استارتاپ بسیار پیچیده ، نو و ویژه باشد و یا حتما باید هزینه های بسیار زیادی برایر سرمایه گذاری کردن داشته باشد . این امکان وجود دارد که شخصی بتواند با ایجاد کردن تغییراتی دریک چیز از محصول موجود ، بتواند توجه و نظر بسیاری از مشتری های محصول را به سمت خود معطوف کند. در پایان ، این که هرگز از ارایه دادن عقیده و نظریه های خود ترس و هراسی به دل راه ندهید.

شما در حال مطالعه مقاله استارتاپ هایی که در ایران نیست هستید

2-بررسی و تحقیقات و تعیین مسیر و نقشه راه :

تحقیق کردن و بررسی کردن و معین کردن مسیر و نقشه راه مورد نظر : برگه ای سفید و ننوشته به دست گیرید و مسایل کلی و نقشه راه مورد نظرتان را بر روی آن بنویسید . این در واقع یک الگوی خامی از نظریه و مسیر کلی شما می باشد .

شبیه به اولین مرحله که به ایده پردازی مشغول شدید در اینجا نیز کمی به خیال پردازی مشغول شوید و هدف های خود را تا جایی که امکان دارد ترسیم و تصور کنید و به سمت جلو بروید .در این گام میتوانید درباره نظریه و ایده خود نیز تحقیقاتی را انجام دهید .

مسله مهم و حایز اهمیت در اینجا این است که : موثرترین و بهترین گزینه برای شروع کار تحقیقاتی شما این است که : از دوستان ، اقوام ، نزدیکان خود درخواست کنید که در مورد نظریه و ایده شما ، هر گونه نظر و پیشنهادی که دارن اعلام کنند و صادقانه درباره نقص ها و ایراد های موجود در آن ، به شما یادآوری کنند .

3-به ثبات رساندن نظریه و ایده مربوطه و ادعای مالکیت نسبت به آن :

توجه کنید که در مورد تحقیقات و گرفتن نقطه نظر دیگران ، از محدوده خانواده و افراد مورد اعتماد خودتان ، فراتر نروید زیرا اگر غیر این شود امکان دارد نظریه شما فاش شود و افراد سودجو آن را به سرقت ببرند و به نام خود از آن بهره ببرند . در ادامه روند کاریتان شما باید نظریه خود را ثبت کنید و بتوانید در قبال آن ادعای مالکیت و دارایی داشته باشید . این نظریه جدید مربوط به شما است و صاحب و مالک اصلی و اولیه آن ایده ،  همیشه شما هستید .

4-آماده و تولید کردن الگوی ابتدایی :

نظریه ها اشکال مختلفی از جمله خدمت رسانی ( خدماتی ) ، تولیدی و یا آزمایشگاهی دارند . در نمونه های خدماتی بودن نظریه مطمینا لزومی بر تولید کردن نمونه های اولیه نمی باشد . ولی در دو مورد دیگری در هر شکل یک الگو به عنوان نمونه ابتدایی تولی کنید و ارایه دهید . تمام تلاش خود را بکنید که در تولید الگو های اولیه دقت عمل زیادی را به خرج دهید و محصولات را با کیفیتی بالا که باعث جلب توجه و رضایت مردم شود ،  ارایه دهید .

5-ارائه دادن همان الگوی اولیه به بازار های مورد نظر و بررسی دقیق بازار :

مانند گام دوم که گفتیم نظریه را به اطرافیان مورد اعتماد خود نشان دهید ، در این گام با به رسمیت شناخته شدن نظریه برای شما و به تملک درآمدن آن توسط شما ، این توان را دارید که پای خود را فراتر نهاده و جامعه هدف  مقصودتان را گسترده تر و بزرگ تر کنید .

می توانید تعدادی نمونه از محصول خود را ( مثلا 100 نمونه ) تولید کنید و به گروهی از جامعه هدف خود نشان داده ، تا آن ها نظرشان را ابزار کنند . همچنین در این مرحله امکان استفاده از فرم های نظر سنجی نیز وجود دارد .

از جمله مواردی که شما می توانید در فرم های نظر سنجی خود بیاورید ، در ذیل توضیح داده شده اند :

*کیفیت تولید  *میزان کیفیت ظاهری *مقدار کیفیت خدماتی *قیمت های پیشنهادی و مناسب برای آن محصول *دریافت پیشنهاداتی جهت ارتقاء کیفیت محصول *میزان علاقه اطرافیان و مخاطبین نسبت به این محصول *مقدار موفقیت احتمالی محصول در بازار *نقایص و دیگر نیازمندی های محصول

6-به ثبت رساندن ایده و محصول خود :

در این مرحله است که ، شما می توانید به شکلی قانون مند نیز محصول خود را به ثبت رسانده ، تا اطمینان حاصل کنید که دیگران به نام خودشان از محصول تولیدی شما ، استفاده نکنند .

شما در حال مطالعه مقاله استارتاپ هایی که در ایران نیست هستید

7-جستجو و پیدا کردن سرمایه گذارها :

در واقع این مرحله از مهم ترین مرحله ها و بزرگ ترین چالش های پیش رو در هنگام راه اندازی و شروع به کار یک استارتاپ و کسب و کار موفق می باشد .

مهم ترین استارتاپ های هندی که جایشان در بازار کسب و کار ایران خالی است ، کدام هستند ؟

شرکت ها و استارتاپ های هندوستان ، طی سال های اخیر ، به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده اند . و توانسته اند به کمک رونق اقتصادی ، تولید مشاغل ، دستیابی به منابع آموزشی و مراقبت های سلامتی و بهداشتی ، در کاهش فقر و بهبود شیوه زندگی مردم شبه قاره هندوستان ، تاثیر گذار باشند .

طبق گزارشات به دست آمده ارز nasscom  هندوستان به عنوان سویمن کشور و اکوسیستم موفق استارتاپی جهان شناخته شده است . در هندوستان حدود صد شرکت شتاب دهنده ، دویست مورد سرمایه گذار angle   و بیش از 4000 استارتاپ و کسب و کار جدید وجود دارد و در حال حاضر هندوستان ، به یکی از کشورهای پیشرو و فعال در موارد فناوری ، کار آفرینی و نوآوری مبدل گشته است .

در ادامه بررسی های خود از موضوع :

استارتاپ هایی که در ایران نیست ، می خواهیم به معرفی چندین مورد از استارتاپ های هندوستان ، که جای خالی آن ها ، در اقتصاد و کسب و کار کشورمان ایران ، احساس می شود ، بپردازیم .

البته مکن است در برخی از موارد که ذکر خواهد شد ، مورد ایرانی نیز وجود داشته باشد ، اما همان موارد نیز هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده اند و ایدهد هایشان به صورت خام مانده است .

1-فروشگاه های آنلاین برای فروش گوشت و ماهی :

معمولا یکی از حوزه های سود آور برای شروه ایده های استارتاپی ، صنایع غذایی می باشند . البته در کشور ما نیز استارتاپ ها فراوانی در این شاخه شکل گرفته اند. که بیشتر آن ها مربوط به سفارش های اینترنتی و آنلاین غذا و دیگر موارد مشابه مربوط می شوند .

در هندوستان علاوه بر این موارد ، استارتاپ ها جالب و جذابی نیز به وجود آمده است . برای نمونه می توان ایده freshtehome  را نام برد . شاید در ابتدا فکر کنید که مردم خیلی به این ایده نیازی ندارند

اما طبق آمار ها و بررسی های انجام شده در مورد این استارتاپ ، این کسب و کار توانسته در چندین شهر از هندوستان و طی چند ماه ، نزدیک هشتاد هزار مشتری را به خود جذب کند . طبق آمارها این شرکت توانسته است ، سریع ترین رشد میزان درآمد را از صفر تا پنج میلیون دلار ، در بخش های تجارتی هندوستان ،  به خود اختصاص دهد .

بنیان گذار این استارتاپ فردی به نام ، شان کادوئیل بود که در سال 2016 میلادی این کسب و کار را در شهر بنگلادور هندوستان ایجاد نمود . و خیلی سریع در سال بعد ( 2017 ) این استارتاپ توانست ، به بیش از بیست شهر هندوستان توسعه پیدا کند .

1-فروشگاه های آنلاین برای فروش گوشت و ماهی :
1-فروشگاه های آنلاین برای فروش گوشت و ماهی :

2-سیستمی جهت بررسی کردن محصولات فروشگاهی آنلاین و توصیه کاربران به محصولات خاص فروشگاهی  (آنلاین) :

نام این استارتاپ unbxd  می باشد . این استارتاپ در حال حاضر با حدود 1200 شرکت در زمینه تجارت الکترونیک ، در سطح 40 کشور دنیا ، همکاری می کند و شاید باور نکنید که حدود 80 درصد از درآمد این شرکت از خارج از کشور هندوستان می باشد . این شرکت حدود سال 2011  تاسیس شده و توانسته است ، از شبکه های مختلف سرمایه گذاری ، سرمایه خود رادریافت نماید .

بر اساس اعتراف خود شرکت ، آن ها توانسته اند تا سال 2016 ، به مقدار ده برابر رشد داشته باشند. و آن ها قصد دارند که در ادامه فعالیت خود ، به بازارهای آمریکای شمالی نیز وارد شوند .

2-سیستمی جهت بررسی کردن محصولات فروشگاهی آنلاین و توصیه کاربران به محصولات خاص فروشگاهی  (آنلاین) :
2-سیستمی جهت بررسی کردن محصولات فروشگاهی آنلاین و توصیه کاربران به محصولات خاص فروشگاهی  (آنلاین) :

 3 -پلت فرمی برای حرکت به سوی سبک زندگی مناسب :

این شرکت با عنوان تجاری ، heathify me فعالیت می کند . این شرکت در حدود سال 2012 میلادی تاسیس گشته است . اخیر اپلیکیشن مربوط به این شرکت بیش از یک میلیون بار در برنامه آپ استور مورد دانلود قرار گرفته است و جالی اینکه این کسب و کار در طول هر ماه ، حدود 25 درصد رشد داشته است

هدف از این برنامه ، شناساندن مقدار کالری غذاهای سنتی هندوستان می باشد ، که در آن از متخصصین تغذیه و سلامت زیادی کمک گرفته شده است .نزدیک به 5 درصد از استفاده کنندگان این نرم افزار ، برای استفاده از بخش های پیشرفته تر برنامه ، پول بیشتری پرداخت می کنند . این شرکت توانسته است در سال 2016 بیشتر از 7 میلیون دلار سرمایه برای خود جمع کند و از جمله بهترین آپ استور ها انتخاب شود .

 3 -پلت فرمی برای حرکت به سوی سبک زندگی مناسب :
3 -پلت فرمی برای حرکت به سوی سبک زندگی مناسب :

4-سیستم استارتاپی جهت اجاره دادن لباس :

عنوان این شرکت fly robe می باشد . این شرکت حوالی سال 2015 میلادی و توسط میشرا و ساکسنا تاسیس شد . در حال حاضر آن ها با تعداد زیادی از طراحان و نیز برنادهای مطرح ، قرار داد بسته اند و همچنین قرار شده است که در دهلی و بمبئی نیز فروشگاه هایی به صورت آفلاین افتتاح نمایند. آن ها همچنین برای رشد  بلند مدت خود نیز برنامه هایی خاص دارند ، به گونه ای که رشد 10 درصدی در هر سال را مد نظر گرفته اند .

4-سیستم استارتاپی جهت اجاره دادن لباس :
4-سیستم استارتاپی جهت اجاره دادن لباس :

5-شبکه اینترنتی آنلاین به منظور share کردن داستان های مسافرت :

عنوان اصلی این استارتاپ و شرکت ، tripoto می باشد . هما طور که اطلاع دارید ، یکی از علائق مردم در طول مدت زندگی ، سفر کردن می باشد . از طرفی تولید و ایجاد بسترهای برای این که ، توجه افراد به موضع سفر جلب شود نیز ، خیلی سخت نمی باشد .

در عین حال شما در این مورد باید ایده های خیلی جذابی برای مخاطبین داشته باشید ، تا بتوانید آن ها را به استارتاپ خود جذب نمایید . استارتاپ نامبرده ، در سال 2014 تاسیس گشته است ، که بیشتر شبیه پلت فرم های اجتماعی می باشد . این استارتاپ در درون خود ، اطلاعات و توصیه هایی مربوط به مسافرت و سفر کردن را دارد . کاربران و مخاطبین قادر هستند ، سفرنامه های خود را نیز ذخیره نمایند .

5-شبکه اینترنتی آنلاین به منظور share کردن داستان های مسافرت :
5-شبکه اینترنتی آنلاین به منظور share کردن داستان های مسافرت :

6-آنالیز داده های بزرگ برای تجارت :

این استارتاپ که در سال 2010 تاسیس شد و تا کنون حدود 3000 خردوه فروش را ، در سراسر هندوستان ، در اختیار خود گرفته است ، peel works  نام دارد . موسسین اسن کسب و کار ، سال های بسیار زیادی را در شرکت های نسبتا بزرگ فعالیت داشته اند و با مشکلات مربوط به زنجیره تامین ، به خوبی آشنا هستند .

را ه حل هایی که این شرکت دارد ، به کاربران و مخاطبینشان کمک می کند که ، اطلاعات خود را در زمینه چگونگی عملکرد ، محرک ها و مشوق ها ، انواع تبلیغات و دانش و مهارت های کارکنان حوزه خودشان را آنالیز و تجزیه و تحلیل نمایند .

منشا این استارتاپ از شهر بمبئی هندوستان نشأت گرفته و تا کنون توانسته است ، حدود پنج میلیون دلار سرمایه برای خود جذب کرده و دارای مشتری های بسیار زیادی می باشد . این شرکت توانست در سال 2017 میلادی ، حدود دویست نفر نیرو ، استخدام نماید و تصمیم دارند ، درآمد 5 میلیون دلاری خود را اعلام و به ثبت برسانند .

6-آنالیز داده های بزرگ برای تجارت :
6-آنالیز داده های بزرگ برای تجارت :

7- اپلیکشین و برنامه ای برای مدیریت کردن لجستیک :

این استارتاپ تحت عنوان far eye  تاسیس شده است و کار آن ها این است که ، در  ساده تر کردن عملیات های تدارک مربوط به شرکت ها ، به آن ها کمک می کنند . این شرکت قادر است که ، صد ها نفر از نیروها و پرسنل فروش خود را ، به دیگر مشتری ها و شرکت ها وصل نماید .

این شرکت در سال 2014 تاسیس گشت و مدعی است که ، در هر روز برای 75 نفر مشتری سرویس دهی می کند . سرمایه گذاری اصلی روی این شرکت ، در حدود سال 2016 انجام شد و آن ها در تلاش هستند که ، به رشد بالایی در سطح جهانی دست پیدا کنند .

7- اپلیکشین و برنامه ای برای مدیریت کردن لجستیک :
7- اپلیکشین و برنامه ای برای مدیریت کردن لجستیک :

به گفته بنیان گذار اصلی این استارتاپ :

ما شبیه قرص ها نیستیم که ، مردم در شرایط مشخص و خاصی از ما استفاده کنند ، ما مانند یک داروی مهم و ضروری هستیم که ،  هر شرکتی برای افزایش و بالا بردن بازده و راندمان کاری اش ، به ما نیاز دارد .

8-فروش دارو به صورت اینترنتی و آنلاین :

این شرکت استارتاپی تحت عنوان و نام myra فعالیت می کند . کار خلاقانه آن ها این است که ، در ظرف کم تر از یک ساعت دارو ها را ، به دست مشتریان خود در منزل ، تحویل می دهند . آن ها قادر هستند که چیزی حدود 1000 تراکنش و گردش مالی را ، انجام دهند . به گفته یکی از موسسین این شرکت : ما این امید را داریم که ، بر زندگی مردم ، بیماران و یا هر شخصی که به درمان نیازمند است ،  تاثیرات مثبتی بگذاریم .

8-فروش دارو به صورت اینترنتی و آنلاین :
8-فروش دارو به صورت اینترنتی و آنلاین :

9-سیستم های اعطای وام به جوانان حرفه ای :

اگر شما نگاه دقیقی به لیستی از برترین استارتاپ های سال 2019  میلادی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که هیچ گونه کسری و کمبودی در زمینه افرادی با ایده های خوب و جالب نداریم و نیز این افراد دارای ایده ، شوق بسیار زیادی نیز برای اجرا و پیاده سازی طرح ها و ایده های خود دارند.

شرکتی در نیویورک آمریکا تحت عنوان کایروس ، به دنبال استارتاپ هایی در سزح دنیا می گردد که ، مشغول به حل مسائل و مشکلات جهانی هستند و لیست آن ها تهیه می کند . جالب این که ، از میان 2500 استارتاپ که در مراحل ابتدایی تاسیس هستند و مربوط به حدود 65 کشئر دنیا می باشند

تنها پنجاه عدد شرکت توانسته اند ، به این لیست ورود پیدا کنند . بنابراین شرکت کایروس برای هر کدام از این استارتاپ ها ، 50 هزار دلار به عنوان سرمایه اولیه پرداخت کرده است .

حوزه های کاری این استارتاپ ها متنوع و جالب می باشد که ، ما می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم : جمع آوری قرض وام دانشجوها و تبدیل منزل و خانه ها به فضاخای کار مشترک ( اشتراکی ) . در ادامه با مهم ترین استارتاپ های این لیست آشنا خواهیم شد .

9-سیستم های اعطای وام به جوانان حرفه ای :
9-سیستم های اعطای وام به جوانان حرفه ای :

مهم ترین استارتاپ های غیر ایرانی که توانسته اند به لیست شرکت کایروس وارد شوند ، کدام ها هستند ؟

1-استارتاپ آیندا رومز ayenda rooms  :

این شرکت استارتاپی یک سیستم مدیریتی ، در اداره هتل های مستقل ، در کشور کلمبیا می باشد . هتل هایی که در حوزه مدیریتی آیندا رومز قرار دارند ، کاملا سرویس های مدیریتی ملک و رزرو را دریافت می کنند .

از دیگر کار های این استارتاپ ، تهیه و تامین امکانات رفاهی و … نظیر صبحانه ، امکانات وای فای ، بطری های آب و ملحفه های بهداشتی و تمیز می باشد .  بر اساس آمار به دست آمده از این شرکت کلمبیایی ، در فصل اولی که هتل ها با این شرکت همکاری داشتند ، نرخ پر شدن و استفاده از اتاق هایشان به میزان 30 درصد افزایش را نشان داده است . در حال حاضر نیز نزدیک به 40 هتل و در سه شهر ، زیر نظر این شرکت استارتاپی قرار دارند .

2-استارتاپ بی بی اسپارک baby spark   :

پدر و مادر هایی که به تازگی دارای فرزند شده اند ، نیازمند یک سری اموزش های لازم و ضروری برای نگهداری عضو جدید خانواده شان ، هستند . این استتارتاپ با تجربه ای نزدیک به 5 سال ، سرویس هایی را برای آموزش پدر و مادر ها ارائه می کند . ایشان ( اولیا ) ، می توانند چیزهای مفید زیادی را ، در خصضوص سال های ابتدایی زندگی فرزندان خود ، بیاموزند .

3-استارتاپ بانکیتی bankity :

این استارتاپ قادر است ، هزینه ها را برای مخاطبین و کاربران خود پیگیری نماید . این استارتاپ در حدود سال 2016 شروع به کار کرد و می تواند ، نسبت به تنظیم وضعیت اقتصادی مشتری های خود ، کمک شایانی داشته باشد .

اخیرا شرکت بانگیتی نسبت به ارائه کارت های اعتباری جدید خود نیز ، پیشنهادات داده است . این شرکت با همکاری که با بان کها دارد ، قابلیت انجام تراکنش های بانکی را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است . این شرکت دارای اصالتی کلمبیایی است . درآمد اصلی آن ها ، بابت کارمزد ها می باشد و به نوعی دارای درآمدی به شکل سنتی می باشد .

شما در حال مطالعه مقاله استارتاپ هایی که در ایران نیست هستید

4-استارتاپ bumblebee spaces  :

هدف موسسین این استارتاپ این است که ، در عین حالی که شما از سایز و اندازه خانه خود ، کم می کنید ، به ظرفیت آن اضافه نمایید .در حال حاضر محصولات این شرکت در سان فرانسیسکو و سیاتل دارای فروش و مشتری هستند .

این محصولات شامل : تخت خواب ، کمد ، کمدهای لباسی ، کابینت و … می باشند . در واقع این تجهیزات را در سقف اتاق های مناطل ، تعبیه و نصب می کنند . این تجهیزات به راحتی و به کمک نرم افزار و اپلیکشین در دسترس می باشند . اتاق کاملی که همه تجهیزاتش در سقف نصب گردیده باشد ، بین 6 تا 10 هزار دلار هزینه بر می دارد .

5-استارتاپ کابین cabine   :

با کاهش فضای درونی هواپیما ، شرکت اتوبوس رانی کابین ، امکانات رفاهی خود را بیشتر کرده است . فعلا این شرکت یک سری سفرهای شبانه را ، از لس آنجلس به سان فران سیسکو انجام می دهد . در اتوبوس های شرکت کابین تخت خواب تعبیه شده و کاملا لوکس می باشند . حداقل قیمت های این اتوبوس ها ( در شرکت کابین ) ، 115 دلار می باشد .

6-استارتاپ calypsoal :

علی رغم وجود یک سری تکنولوژی های خاص جدید ، از جمله هوش مصنوعی ، که دائما نیز در حال پیشرفت و رشد می باشند ، هنوز موقعیت های مناسب زیادی برای کسب و کار جدید و دادن ایده و طرح های نو وجود دارد . استارتاپ ذکر شده ، همه تمرکز و توجه خود را روی امنیت سایبری هوش مصنوعی ، قرار داده است .

امروزه سیستم های هوش مصنوعی به دلیل معضلی به نام black box بسیار آسیب پذیر شده اند و روش های تصمیم گیری هوش مصنوعی ، کاملا مشخص نیست و این خود یک مسئله  و مشکل مهم می باشد . از اهدافی که مدیران این استارتاپ دنبال می کنند ، رفع این چنین مشکلات در حوزه هوض مصنوعی می باشد .

7-استارتاپ چانل کروس بوردر channel cross border   :

همه اتفاق ها در ایالت متحده آمریکا ، دارای تاثیراتی جهانی و بین المللی نیز هستند . این استارتاپ امیدوار است که ، بتواند به یک جایگاه جهانی دست پیدا کند . این استارتاپ یک سیستم پلتفرم را که دارای قابلیت چند زبانه می باشد ایجاد کرده است که به مخاطبان آسیایی – آمریکایی این امکان را میدهد که اخبار مربوط به ایالت متحده آمریکا را به سادگی و آسانی دریافت کنند .

8- استارتاپ کامپوند :

این مدل استارتاپ که به استارتاپ نیویورکی مشهور شده است برای خرید کردن منزل در شهرهای کلانی مانند میامی ، سان فرانسیسکو و نیویورک وام و تسهیلات بانکی فراهم میکند . موسسان و بنیان گذاران این شرکت بر این باور هستند که طریقه ای که آنها برای این وام بوجود آورده اند ، یک راه و روشی را برای نسل جدیدی از سرمایه گذاری ها گسترده است .

8- استارتاپ کامپوند :
8- استارتاپ کامپوند :

از مجموعه استارتاپ هایی که در ایران نیست ، مهمترین استارتاپ های حوزه املاک و دارایی ها ، کدام است ؟

9-استارتاپ کاور :

این مدل استارتاپ که در شهر مشهور لس آنجلس قرار دارد بر این هدف متمرکز شده است که آرزو و رویای زندگی کردن در یک خانه ایده آل را برای کسانی که میخواهند به واقعیت و حقیقت تبدیل کند . مرکزیت نگرش و کار این نوع استارتاپ چهار ساله بر روی طراحی کردن حیاط های پشتی مدرن و مجلل برای خانه ها است . سازه ای که برای این مدل حیاط ها ساخته می شود از منزل اصلی کاملا جدا می باشد و صاحبان خانه آن را به خانه و ملک خود اضافه میکنند .

10- استارتاپ covered insurance :

این نوع استارتاپ که در دنور قرار دارد با ارایه دادن خدمات و سرویس های شخصی سازی  شده که  کاملا مطابق با میل مصرف کننده می باشد ، پیدا کردن و استفاده کردن از بیمه را که غالبا آزار دهنده است را سهل و آسان کرده است .

شما در حال مطالعه مقاله استارتاپ هایی که در ایران نیست هستید

11- استارتاپ cowry wise :

این مدل استارتاپ که اصالتا از کشور نیجیریه است پلتفرمی را به نمایش میگذارد که سرمایه گذاری کردن را به صورت تمام و کمال اتوماتیک می کند . ماموریت اصلی این مدل استارتاپ این است که سرمایه گذاری کردن را برای همه افراد ، بدون در نظر گرفتن میزان و مقدار سرمایه آنها ، ممکن میسازد . در این شرکت که عمرش به یک سال می رسد سرمایه گذار میتواند با داشتن 27  سنت سرمایه گذاری خود را شروع  کند .

12- استارتاپ cuidas :

این مدل استارتاپ در شهر سائو پائولوی برزیل واقع شده است . تمرکز این مدل استارتاپ این است که بتواند ارایه سرویس ها و خدمات پزشکی و سلامت خانگی را در دسترس تر و ارزان تر کند .

افرادی که می خواهند ، از سرویس هاس ماهانه این استارتاپ استفاده نمایند ، می بایست اشتراک ماهانه خود را پرداخت نمایند . ضمنا مخاطبین و کاربران می توانند ، از طریق یکی سری نرم افزار و اپلیکشین ، با پزشکان خود در ارتباط باشند .

در کشور برزیل ، سیستم های درمانی و سلامتی رایگانی وجود دارد ، اما قصد این استارتاپ و شرکت این است که ، برای افراد خاص و نیازمندی های ویژه آن ها ، سرویس های بسیار با کیفیت تری را ارائه نمایند .

12- استارتاپ cuidas :
12- استارتاپ cuidas :

13-شرکت استارتاپی cushion :

همان طور که می دانید ، وقتی با کارمزدهای ناگهانی و غیر منتظره مواجه می شویم ، بسیار ناراحت می شویم . این استارتاپ در سان فران سیسکوی آمریکا واقع شده و هدفش مقابله با این گونه از هزینه ها ( مثلا کارمزدهای تراکنش های خارجی ) می باشد .

این مقابله به کمک سیستم های نرم افزاری انجام می شود . این استارتاپ از طرف مشتری های ،با بانک های مربوطه  ، ایجاد ارتباط می کند و بعد از گذشت یک شبانه روز ، پول کارمزدها را به حساب آن ها بر می گرداند و 25 درصد از مبالغ مرجوع شده را نیز برای خودش بر می دارد .

14-استارتاپ دانا سیتا dana cita :

این شرکت و کسب و کار در شهر جاکارتای اندونزی واقع شده است و هدف آن ها آماده سازی ، انواع وام ، برای دانشجویان متقاضی در اندونزی می باشد . استارتاپ دانا سیتا در سال 2017 به بهره برداری رسید و یکی از نخستین پلت فرم های پرداخت وام های دانشجویی ، در بخش جنوب شرقی آسیا بوده است . این شرکت موفق شد ، تا مارس 2018 حدود 140 هزار دلار وام پرداخت کند.

15-استارتاپ دور پورت door port :

استارتاپ دور پورت ، قار است که تلفن هوشمند شما به یک کلید برای ورود به منزل شما تبدیل نماید . از مهمترین محصولات و پرچم داران این شرکت ، Arrive   نام دارد . در این محصول کدهای برای دست یابی به بسته ها و ویدئو ها وجود دارد .

این کدها این اجازه را به کاربر می دهند که ، به صورت زنده و آنلاین با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار نمایند . این استارتاپ در شهر نیویورک واقع شده و کماکان در حال جمع کردن نظرات مخاطبین در مورد سیستم خود می باشد ، تا بتواند بهتر و بیشتر روی نمونه محصولات خود ، کار کند .

16-استارتاپ دوپلر Doppler :

معمولا حفظ شدن چندین کلمه رمز عبور ، آن هم برای مدت طولانی ،  برا ما مشکل و سخت می باشد . دوپلر جهت آسان نمودن این امر ، مخصوصا برای توسعه دهندگانی که زیاد با این رمزها سرو کار دارند و کلمات عبور برایشان خیلی مهم است ، برنامه های خوبی ارائه داده است . آن ها مدعی هستند که ، نرم افزارشان می تواند به گروه های توسعه دهنده کمک نماید و جهت صرفه جویی در زمان (مثلا 8 ساعت ) ، رمز های عبور آن ها ذخیره سازی نماید .

17-استارتاپ fintual :

این استارتاپ در سانتیاگوی کشور شیلی قرار گرفته است . آن ها اخیرا توانسته اند با حضور در یک برنامه شتاب دهنده ، در سان فران سیسکوی آمریکا ، سرعت رشد و حرکت خود را افزایش دهند .

آنها طی سال های اخیر توانستند ، سرمایه مورد نیاز برای airbnb , dropbox  را تامین کنند . آن ها در سال 2016 استارت کا رخود را زدند و در اتوماتیک کردن فرایندهای سرمایه گذاری برای کاربران خود مفید واقع شده اند .  با این سیستم مخاطبین می توانند با سرمایه های کم نیز ، سرمایه گذاری خود را آغاز نمایند .

به طور کلی با اندکی توجه و دقت ، در استارتاپ هایی که طی سال های اخیر درسایر کشورهای خاجی ، اعم از آسیایی ، اروپایی و … متوجه خواهیم شد که هنوز که هنوز است ، ایده های ناب و فراوانی باری شروع کار و راه اندازی انواع کسب و کار و استارتاپ در سراسر جهان و همچنین در کشور ما ( ایران ) ، وجود دارند و نباید تصور کرد که دیگر چیزی برای ایده و راه اندازی کسب و کار ، برای ما باقی نمانده است .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید