ارور 1009 در آیفون

ارور 1009 در آیفون

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع ارور 1009 در آیفون بپردازیم . احتمالا شما هم تا کنون متوجه بروز خطاها در آیفون شده اید . آیفون ها بسیار دقیق و حساسند اگر از این گوشی استفاده می کنید یا به هر دلیلی با آن ها سرو کار دارید ممکن است با ارور های خاصی روبرو شوید . ارور 1009 تازگی ها بین کاربران ایرانی بسیار رایج است و بدون هیچ پیغام خطایی رخ می دهد .

ارور 1009 در آیفون
ارور 1009 در آیفون

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سوالات متداولی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند :

  1. ارو 1009 آیفون چیست
  2. راهکار های رفع ارور

[/stextbox]

 

ارو 1009 آیفون چیست :

یکی از رایج ترین ارور های آیفون خطای 1009 است که در گوشی های با سیستم IOS پدید می آید . زمانی که ارور 1009 در گوشی آیفون رخ می دهد یک پیغام مبنی بر Your request cannot be processed. Error code: 1009 نشان داده خواهد شد. معنای این پیغام یعنی در دسترسی به درخواست شما خطایی در پروکسی رخ داده است . این خطا معمولا در 2 حالت رخ می دهد : اولین حالت زمانی است که توسط فروشگاه های نرم افزاری App Store ، IP مقصد کاربری پشتیبانی نشود. دومین حالت اعمال نشدن تنظیمات پیش فرض پروکسی در دستگاه است .

ارو 1009 آیفون چیست :
ارو 1009 آیفون چیست :

راهکار های رفع ارور :

برای رفع این مشکل رایج در کشور ایران تعدادی راه کار وجود دارد که به اختصار به آن می پردازیم :

راهکار های رفع ارور :
راهکار های رفع ارور :

تطابق کشور منتخب شده ایل آیدی :

گاهی اوقات برخی توسعه دهنده ها در برخی از کشورها نرم افزار توسعه دهنده خود را محدود می کنند که این کار باعث می شود در چنین کشورهای مسدود شده ای دانلود این برنامه امکان پذیر نباشد پس باید کشور خود را تغییر دهید تا بتوانید برنامه را دانلود کنید .برای تغییر باید از Setting گزینه iTunes & App Store  را انتخاب و از منوی فرعی گزینه View Apple ID را کلیک کنید .

اپل آیدی و رمز عبور مربوط به خود را وارد کرده در صفحه کاربری Country/Region را انتخاب و گزینه Change Country or Region را لمس و نهایتا کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد Next را لمس کنید سپس در پایین صفحه Agreeرا انتخاب منوی فرعی دوباره ظاهر می شود و باز هم باید گزینه agree و Next را انتخاب کنید .

بررسی منطقه زمانی :

اگر کاربری بنا به هر دلیلی مثل مسافرت موقعیت زمانی و مکانی آن تغییر کند و به کشور های دیگر سفر کند با این خطا مواجه می شود در این شرایط کاربر باید منطقه زمانی خود را روی گوشی تنظیم کند . برای این تغییر اول باید به بخش تنظیمات آیفون مراجعه کند بعد از انتخاب General روی Time کلیک کنید ، بعد با انتخاب گزینه Set Automatically آن را غیر فعال کنید .

بررسی منطقه زمانی :

باز نشانی تنظیمات شبکه اینترنت :

گاهی از اوقات این مشکل در اتصال اینترنتی رخ می دهد که برای حل آن این امکان وجود دارد که اتصال اینترنتی خود را ریست کنید با این کار رمز عبور وای فای حذف شده و برای استفاده دوباره باید رمز را وارد کنید . برای ریست کردن از منوی Setting به قسمت Reset رفته ، رویReset Network Settingsکلیک کنید .

رفع ارور 1009 از طریق تنظیمات پروکسی :

این خطاها به دلیل تنظیمات نادرست پروکسی در سیستم عامل IOSرخ می دهند که ممکن است زمان انجام کار هایی مانند دریافت نرم افزار از آیتونز باعث ایجاد مشکل شود . در نسخه های جدید این سیستم عامل تنظیمات پروکسی خودکار شده است و نیاز به تنظیم دستی ندارد . برای اقدام به تنظیمات دستی باید از منوی Setting به قسمتWifi رفته سپس شبکه فعال مورد نظر را انتخاب سپس روی گزینه HTTP Proxy کلیک کنید برای پیکر بندی تنظیمات دستیManualانتخاب سپس اطلاعات آی پی ، نام کاربری ، پورت و رمز عبور را وارد کنید .

رفع خطا با استفاده از VPN :

برای رفع ارور 1009 با استفاده از VPN باید از نسخه هایی که به صورت رایگان یا فروشی در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته گزینه مناسبی را انتخاب و استفاده کنید . نسخه های رایگان بسیاری برای این کار وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد اما در این نوع استفاده از نسخه هایی که باید در قبال آن پول پرداخت کنید عملکرد بهتری را به نسبت نسخه های رایگان دارد . تعدادی از کاربران برای دسترسی به محتوای مربوط به هر کشور در مسافرت ها از این پروکسی ها استفاده می کردند .

برای پیکر بندی باید از منوی تنظیمات گزینه VPN را انتخاب کنید سپس روی گزینه Add VPN configuration کلیک کنید بعد از آن باید اطلاعات مربوط به VPN را وارد کنید برای این کار باید اطلاعات سرور مطابق با کشور انتخاب شده باشد . بعد از پیکر بندی هر زمان نیاز به نصب برنامه یا یا آپدیت داشتید آن را باید فعال کرده و روی دکمه نصب کلیک کنید .

رفع خطا با استفاده از VPN :
رفع خطا با استفاده از VPN :

بررسی صفحه وضعیت سیستم اپل :

بعضی وقت ها سرور آیتونز بسیار کند عمل می کند که این افت سرعت ممکن است باعث از کار افتادن کامل سرور شود که با این اتفاق کاربر نمی تواند به محتوای سرور دسترسی داشته باشد . در این مورد باید به صفحه وضعیت سیستم اپل مراجه کنید و از در دسترس بودن یا نبودن سرور های مختلف اطلاع پیدا کنید .اگر مشکل Server Down ادامه داشته باشد باید تا زمان در دسترس قرار گیری به اجبار منتظر بمانید تا در نهایت بتوانید نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنید .

بروز رسانی Firmware دستگاه :

در صورتی که راه کارهای قبلی چاره ساز نبودند ، مشکل ارور 1009 ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد . نسخه ارتقا یافته سفت افزار اپل فقط در کشوری که گوشی برای آن ساخته شده انجام می شود یعنی چنانچه سفت افزار اپل در کشوری خاص نصب شده باید به روز رسانی آن هم در همان کشور انجام پذیرد . هر زمانی که کاربر قصد بروز رسانی را داشت باید به کمک VPN این کار را با آی پی آن کشور انجام دهد تا نسخه ای که برای آن کشور ارائه شده را دریافت کند .

باز گردانی گوشی به تنظیمات کارخانه :

آخرین راهی است که اگر مراحل بالا که توضیح داده شد موفقیت آمیز نبود می توانید از آن استفاده کنید . قبل از این کار از داده های خود حتما یک پشتیبان بگیرید تا کل داده ها از بین نروند .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید