ارسال دایرکت تبلیغاتی

ارسال دایرکت تبلیغاتی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز قصد بررسی موضوع ارسال دایرکت تبلیغاتی را داریم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب می ‌باشد که با استقبال بسیاری از افراد رو به رو شده است و تعداد بسیاری مخاطب دارد. اینستاگرام به‌‌ عنوان یک شبکه اجتماعی شناخته ‌شده که هر کسب و کار آنلاینی باید با آن سر و کار داشته باشد و بتواند به ‌درستی از آن استفاده کند. این شبکه اجتماعی در سال 2010 به واسطه دو مرد به اسم کوین سیستروم و مایک کریگر ایجاد شد.

ارسال دایرکت تبلیغاتی
ارسال دایرکت تبلیغاتی

اینستاگرام به ‌‌عنوان یک شبکه اجتماعی می ‌باشد که یک سبک تازه برای بازاریابی کسب و کارها و محصولات را ایجاد کرده است.

از همین رو باعث شده ‌است که بسیاری از افراد عضو این شبکه اجتماعی باشند و نتوانند از فعالیت در این شبکه اجتماعی دست بردارند.

اینستاگرام یک اپلیکیشن می ‌باشد که با گوشی‌ های اندروید و آیفون تعامل خوبی دارد. حتی می‌‌توان آن را بر روی سیستم های ویندوز نیز نصب کرد. به طور حتم وقتی شما با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی داشته باشید ، واژه ‌ای به اسم دایرکت به گوشتان آشناست و ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می‌‌توان از طریق دایرکت فالور را زیادتر کرد و یا تبلیغات گسترده‌ای در رابطه با کسب و کارتان انجام بدهید.

ما در اینجا قصد داریم برای شما در رابطه با ارسال دایرکت تبلیغاتی در اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنیم و شرح دهیم که چگونه می‌‌توان از این طریق مخاطبین و خریداران ، فروش محصولات خود را بیشتر کرد. لطفاً ما را همراهی بفرمایید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آنچه در این مقاله مطالعه می کنید :

  • دایرکت اینستاگرام چیست ؟
  • ارسال دایرکت اینستاگرام برای بالا بردن فالور
  • چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام
  • مزایای استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام چیست ؟
  • هزینه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام
  • محتواهایی که می‌‌توان با استفاده دایرکت تبلیغاتی ارسال کرد
  • چگونه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستا گرام به تجارت شما کمک می‌کند
  • تبدیل فالوور به مشتری از طریق ارسال دایرکت
  • مواردی که می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید
  • ارسال دایرکت با استفاده از ربات اینستاگرام
  • ویژگی های ارسال انبوه دایرکت توسط ربات
  • سخن آخر

[/stextbox]

 

علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن ‌های جذاب در شبکه ‌های مجازی می ‌باشد که تعداد کاربران آن میلیونی می باشد و نسبت به اپلیکیشن ‌هایی که در راستای خود قرار دارد خیلی قوی و هوشمند است و رقابت را در عرصه بازاریابی، فروش و کسب و کار برای تمامی قشر جامعه در دست دارد.

اینستاگرام این کار را از طریق روش ‌های مختلفی که می‌‌توان افزایش فالوور را به همراه داشته باشد ، هدف دهی می کند. بسیاری از افراد هستند که با استفاده از هوشمندانه فکر کردن توانستند افزایش فالوور مناسب و قابل‌ توجهی را برای خود و کسب و کارشان داشته باشند و از طریق دایرکت اینستاگرام نیز موفق بوده ‌اند.

این افراد به خاطر این‌که بتوانند با مشتریان و کاربران خود ارتباط متقابلی داشته باشند ، باید از طریق دایرکت اینستاگرام با آنان در ارتباط باشند و تعامل بسیاری با مخاطبان خود از طریق پیام داشته باشند. به همین دلیل است که دایرکت اینستاگرام بسیار پرکاربرد و مفید می باشد و افراد بسیاری از طریق آن توانستند جذب اعتماد مخاطبین را داشته باشند.

علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام
علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام چیست ؟

یک دایرکت به ‌طورکلی پیامی خصوصی است که در فضای اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید برای اشخاص ارسال کنید. دایرکت دادن یعنی پیامی را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای افراد ارسال کنیم و یک اصطلاح برای ارسال کردن پیام ‌ها می‌باشد که به آن دایرکت می گویند. واژه دایرکت برای همه افراد و کسانی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند ، شناخته ‌شده و قابل فهم می باشد.

دایرکت دادن می تواند یک پیام شامل : عکس ، ویدئو ، صدا و متن برای فالوور و دنبال کنندگان شما باشد تا بتوانند از این طریق آشنایی با پیج شما داشته باشند. البته شما می‌توانید با استفاده از قابلیت هشتگ گذاری در فضای اینستاگرام پیج و صفحه کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهید و با استفاده از آن معرفی جامع و کامل ‌تری را برای افزایش فالوور و دنبال کننده برای کسب ‌وکار خود داشته باشید.

ارسال دایرکت اینستاگرام برای بالا بردن فالور

یکی از مهم ترین بخش ‌های اپلیکیشن اینستاگرام قسمت دایرکت آن می ‌باشد که از این طریق آن برای ارتباط داشتن بیشتر با مشتریان و کاربران برای کسب ‌و کار خود می‌‌توان استفاده کرد.

برخی از افراد برای بالا بردن فالوور و دادن تبلیغات بسیار در رابطه با کسب‌ و کار مورد نظر شان نیاز به دایرکت دارند. بسیاری از افراد هم در روزمره خود و گفتگوی خود با دوستان از قابلیت دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما باید گفت ارسال دایرکت بیشتر برای بالا بردن فالوور و برای کسب و کارهایی که نیاز دارند ، بیشتر شناخته شوند و از خدمات و محصولات خود دیگران را آگاه سازند مناسب تر می باشد.

افراد از این طریق قصد دارند محتواها و محصولات خود را با استفاده از تبلیغات بسیار از طریق دایرکت اینستاگرام به مصرف کندگان ارائه کنند. شاید در نگاه اول این یک کار بسیار آسان و ساده برای کسب درآمد و افزایش فالوور و تبلیغات بسیار گسترده برای انواع کسب و کارها می باشد

اما به ‌جرأت می‌‌توان گفت که این کار برای تعداد کثیری از افراد و مدیران پیج های اینستاگرام بسیار دغدغه آفرین و زمان ‌بر می باشد و نیاز است که برای رسیدن به تبلیغات بسیار بالا و بازدهی خوب زمان بسیاری را صرف آن کنند.

ارسال دایرکت اینستاگرام برای بالا بردن فالور

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

باید عنوان کرد دو روش کلی برای ارسال دایرکت اینستاگرام وجود دارد که قصد داریم آن را برای شما شرح دهیم :

روش اول :

در روش اول شما باید وقتی اپلیکیشن اینستاگرام را باز می‌کنید ، در قسمت گزینه خانه و یا  Home باشید. منظور از صفحه Home همان صفحه ‌ای است که پست ‌های فالوور ها و دوست‌ های خود را مشاهده می‌کنید. به صفحه Home اینستاگرام صفحه فید (feed) نیز می گویند .

اگر زبان موبایل شما انگلیسی باشد ، بعد از باز کردن صفحه Home در گوشه سمت راست بالا با یک آیکون مانند موشک مواجه می‌شوید که با لمس آن گزینه می‌توانید وارد قسمت دایرکت خود شوید.

این لیست مکالمه ‌های خصوصی شما و دوستانتان می باشد و یا ممکن است کامنت هایی که برای شما ارسال کرده ‌اند در این قسمت دیده شود. اگر می‌خواهید با فردی جدید صحبت کنید بر روی قسمت +  ( به اضافه ) بزنید و روی ارسال پیامک کلیک کنید. بعد از این مرحله می‌توانید شخص مورد نظر که قصد دارید برای آن پیام دایرکت ارسال کنید را انتخاب کنید و بعد پیام مورد نظر خود را تایپ کرده و آن را در دایرکت خصوصی آن ارسال کنید.

روش دوم :

روش دوم به این صورت می‌باشد که به پروفایل شخصی فرد مورد نظر بروید و اگر می‌خواهید برای او در دایرکت پیامی ارسال کنید ، در قسمت بالای صفحه اصلی پیج شخص باید send message را بزنید و با انتخاب گزینه ارسال پیام یا send message پیام مد نظر خود را برای او در دایرکت ارسال کنید. فرقی نمی‌کند که صفحه اینستاگرام شما عمومی باشد یا خصوصی ، در هر 2 مدل می‌توانید  به ارسال پیامی برای فالوور و افرادی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنند ، کنید.

 مزایای استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام چیست ؟

مخاطبین و کاربران هنگامی که قصد دارند شما را فالو کنند هیچ اطلاعات و آشنایی با پیج شما و محصولات یا کالایی که قرار است ، برای آن‌ ها عرضه دهید ، ندارند و قصد دارند که در رابطه با شما بیشتر بدانند

به همین دلیل یکی از مزیت‌ های ارسال دایرکت تبلیغاتی این می باشد که شما می‌توانید یک ارتباط بسیار مفید با کاربران و مخاطبینی که صفحه شما را فالو کرده اند داشته باشید و در این راستا نقش بسیار مفیدی را اجرا کرده باشید. به همین دلیل یکی از راه کارهایی که می‌تواند ارتباط شما با مخاطبین را حفظ کند ، ارسال پیام دایرکت است.

شما می‌توانید ویژگی‌ ها و خاصیت ‌ها و نیاز هایی که قرار است با استفاده از پیج خود برای آن ‌ها بر طرف کنید را با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی به گوش آن‌ ها برسانید و خود را بیشتر برای آن ‌ها در معرض شناسایی قرار دهید.

لازم به ذکر است بگوییم یکی دیگر از مزیت ‌های مهمی که ارسال دایرکت تبلیغاتی می‌تواند برای شما داشته باشد این است که هنگامی‌که در یک جشنواره فروش برای محصولات خود هستید و می‌خواهید اطلاعاتی در رابطه با این جشنواره با مخاطبین و کاربران خود درمیان بگذارید

افرادی که تازه به جشنواره شما دعوت شدن اطلاعات مفیدی از آن ندارند. می‌توانید با ارسال پیام ‌های تبلیغاتی از طریق دایرکت اینستاگرام این کار را انجام دهید که می‌تواند بسیار برای شما و دیده شدن کسب و کارتان مفید باشد.

 مزایای استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام چیست ؟
مزایای استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام چیست ؟

هزینه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

قابلیت ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام برای تمامی کاربران و فالوور ها به ‌صورت رایگان می ‌باشد. شما می‌توانید در هنگامی‌که قصد دارید افزایش فالوور انجام دهید ، از این قابلیت به صورت رایگان استفاده کنید و در رابطه با آن هیچ مبلغی پرداخت نکنید.

می‌خواهیم در این قسمت بررسی کلی از ارسال دایرکت تبلیغاتی در برنامه اینستاگرام و میزان تاثیرگذاری این روند بر روی کسب ‌وکار و برند شما را داشته باشیم.

همان طور که می‌دانیم دنیای اینترنت از قابلیت‌ های بسیاری پشتیبانی می‌کند و روزی به ‌‌عنوان اینترنت شناخته می‌شد. اما در دنیای امروز برای صاحبان مشاغل و افرادی که دارای کسب و کاری هستند اهمیت بسیار ویژه ‌ای دارد

هزینه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام
هزینه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

و این افراد از این طریق می‌توانند برای مطرح شدن کسب و کار و برند خود بسیار مفید باشند. همان طور که برایتان شرح دادیم قسمت دایرکت اینستاگرام جایی برای صحبت های طولانی و اشتیاق دادن افراد به برای استفاده از تجارت شما می باشد.

همچنین می‌تواند کسب ‌وکار شما را دلپذیرتر نشان دهد. شما قادر هستید با ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه در اپلیکیشن اینستاگرام برند و کسب و کار خود را گسترش بدهید و از این طریق کاربران بسیاری را مجذوب خود کنید.

انتظار نداشته باشید یک ویژگی خارق‌ العاده و عجیب و قریب به کمک شما بیاید. دایرکت اینستاگرام برای ارسال پیام ‌های تبلیغاتی یک ویژگی بسیار پر کاربرد و پر اهمیت می باشد که به ‌صورت رایگان می‌تواند به کمک شما آمده و از این طریق به کسب‌ و کار شما رونق بیشتری بدهد. شما باید بتوانید از این روش به‌ درستی استفاده کنید تا نتیجه بهتری در روند کاری خود داشته باشید.

محتواهایی که می‌‌توان با استفاده دایرکت تبلیغاتی ارسال کرد

با استفاده از گزینه اسرار آمیز به نام دایرکت که به شکل موشک کاغذی می ‌باشد در برنامه اینستا گرام اتفاقات بسیار گسترده ‌ای درحال رخ دادن است. ما می‌خواهیم 6  نوع محتوایی که با استفاده از آن می‌‌توان دایرکت تبلیغاتی در برنامه اینستاگرام ارسال کرد ، را مورد بررسی قرار بدهیم :

محتواهایی که می‌‌توان با استفاده دایرکت تبلیغاتی ارسال کرد
محتواهایی که می‌‌توان با استفاده دایرکت تبلیغاتی ارسال کرد
  • پیام متنی

یکی از اولین روش‌ هایی که می‌‌توان در قسمت دایرکت اینستاگرام پیامی را ارسال کرد ، به‌ صورت متن می‌باشد که با تایپ کردن متن ‌های ساده می‌توانید ارتباط خود با مخاطبین را برقرار کنید. این یک روش بسیار شناخته‌ شده برای تمامی افراد می ‌باشد. با وجود کوچک بودن این روش قدرت بسیار بالایی پشت هر پیام تبلیغاتی که برای افراد ارسال می‌کنید ، هست.

پیش ‌فرض تمامی اپلیکیشن‌ ها و پیام‌ رسان‌ هایی که با استفاده از آن در فضای مجازی فعالیت دارید ، ارسال پیام‌ های متنی می . با استفاده از پیام متنی می‌توانید یک متن را به ‌صورت دایرکت انبوه بر در اپلیکیشن اینستاگرام ارسال کنید و بعد از آن می‌توانید مشاهده کنید که دریافت پاسخ از کاربران چقدر با استقبال ‌های متنوعی رو به رو خواهد شد.

  • محتوای تصویر

عکس‌ ها و تصاویر با استفاده از حجم بیشتری از اطلاعات و سرعت بالاتری می‌توانند پیام‌ ها را برای مخاطبین انتقال دهند. شما می‌توانید با استفاده از یک تصویر آماده و با توجه به خاصیت ‌های ارسال دایرکت تبلیغاتی به ‌صورت اتوماتیک در برنامه اینستاگرام پیام تصویر را برای مخاطبین و کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند ، ارسال کنید.

با توجه به این‌که قابلیت تصاویر و عکس ‌ها به این‌ گونه است که می‌تواند سریع ‌تر و جذاب‌تر اطلاعات را به مخاطبین ارائه دهند ، یک راه کار تبلیغاتی بسیار متنوع بوده که از طریق ارسال دایرکت انبوه می‌‌توان با استفاده از این تولید محتوا بسیار شناخته شد. برای تنوع بیشتر در جذب مخاطب ما به شما راه کار ارسال عکس و تصویر را پیشنهاد می کنیم.

  • پیام ویدئویی

ارسال پیام ‌های ویدئویی می تواند یکی دیگر از متنوع ‌ترین راه کار های ارسال دایرکت تبلیغاتی در برنامه اینستاگرام باشد. از طریق ویدیو ها شما می‌توانید مخاطبان بسیاری نیز کسب کنید. حتی می‌توانید با استفاده از آن یک ویدیو در رابطه با محصول و یا کالایی که تولید می‌کنید و در کسب ‌وکار شما جای دارد ، بدهید.

حتی می‌توانید با استفاده از یک کلیپ مختصر آشنایی کوتاهی در رابطه با برند و کسب و کار خودتان برای افراد و کاربرانی که با شما در ارتباط هستند ایجاد کنید. با این روش افراد می‌توانند با برند و محصولات شما آشنایی پیدا کرده و از این طریق اعتماد بهتری را به شما داشته باشند.

بسیاری از کاربران هستند که ترجیح می ‌دهند یک تصویر زنده از کالا و محصولی که قرار است ، دریافت کند در دسترس داشته باشند تا با زوایا و ویژگی‌ های دیگر کالای مورد نظرشان ارتباط بهتری بگیرند.

به همین دلیل هست که پیشنهاد می‌کنیم برای القا کردن حس احترام و اعتماد به مخاطبین و کاربران خود از روش ارسال ویدیو برای آن ‌ها استفاده کنید تا بتوانید محبوب ‌تر باشید.

  • تماس تصویری

یکی دیگر از ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد برنامه اینستاگرام استفاده از تماس تصویری می‌باشد که از طریق دایرکت اینستاگرام می توانید تماس را برقرار کنید. در ابتدای کار و آشنایی با مخاطبان نمی‌توانید از ارائه تماس تصویری استفاده کنید ، ولی بعد از مدت ‌ها که کاربران به شما اعتماد کردن می‌توانید از این روش نیز برای پاسخ ‌دهی بهتر به مخاطبین خود استفاده کنید و از این ویژگی در راستای محبوب کردن خود در برای مصرف‌ کنندگان استفاده بسیار بهینه ‌ای کنید.

تماس تصویری
تماس تصویری
  • استفاده از چت گروهی

بعد از این‌که شما دایرکت تبلیغاتی برای مخاطبین خود ارسال می‌کنید ، ممکن است با پیام‌ های دریافتی زیادی رو به رو شوید که مشابه هم باشند و می‌خواهید به همگی آن‌ ها یک پاسخ را ارسال کنید.

این کار بسیار برای شما زمان گیر می‌باشد و ممکن هست جواب بسیاری از مخاطبان خود را ندهید و از کنار آن‌ ها ساده رد شوید. اما با استفاده از چت گروهی می‌توانید مخاطبینی که قصد دارند از کالای شما بیشتر اطلاعات کسب کنند را در آن گروه دعوت کرده و یک جواب را بر همگی آن ‌ها ارسال کنید تا از این جهت خدمات ‌رسانی بهتری برای آن‌ ها داشته باشید و بتوانید همواره کسب و کار خود را در حالت مطلوبی نگه دارید.

  • پیام صوتی

یکی دیگر از قابلیت ‌هایی که می‌‌توان آن را ما بین ارسال ویدیو و ارسال تصویر در دایرکت اینستاگرام دانست ، پیام‌ های صوتی می باشد. در بعضی موارد می‌توانید با استفاده از ارسال پیام صوتی کسب و کار بهتری در ارسال دایرکت تبلیغاتی داشته باشید و بتوانید توضیحات بیشتری را به مخاطبین خود از طریق پیام صوتی ارائه دهید.

پیام صوتی
پیام صوتی

چگونه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستا گرام به تجارت شما کمک می‌کند

باید بدانید دایرکت اینستاگرام چیزی بیشتر از یک وسیله سرگرم ‌کننده و ارتباط برقرار کردن با دوستان ، ویدیو چت ها و غیره می ‌باشد. از این طریق می‌توانید به‌ صورت بسیار جدی کسب و کار کنید و با استفاده از آن بسیار پر رونق باشید. فقط باید استفاده درست از آن را آموزش ببینید. لازم دانستیم که در این قسمت به این مساله بپردازیم که چگونه می‌‌توان به ‌طور حرفه‌ای و خاص با توجه به استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اپلیکیشن اینستاگرام به رشد کسب و کارتان کمک بهینه‌ ای کنید.

چگونه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستا گرام به تجارت شما کمک می‌کند
چگونه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستا گرام به تجارت شما کمک می‌کند
  • ایجاد ارتباط از طریق ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام

همان‌ طورکه شرح دادیم ارسال دایرکت های تبلیغاتی می‌تواند در اینستاگرام کاربران را به سمت کسب و کار شما بکشاند و آن ‌ها را ترغیب به آشنایی بیشتر با شما کند. اگر افرادی هستند که از طریق دایرکت با کسب ‌وکار شما ارتباط می‌گیرند و دوست دارند بیشتر در رابطه با شما بدانند وقت خود را صرف آگاهی دادن به این افراد کنید.

زیرا می‌توانند یک فرصت بسیار خوب برای تجارت کسب و کار شما باشد و آن‌ ها را به سمت شما جذب کند. شاید ارسال یک عکس و یا یک مشارکت و همفکری از شما نیز بتواند به حدی مهم واقع شده باشد که برند شما را محبوب کند.

ارسال دایرکت تبلیغاتی می‌تواند یک فرصت برای ارتباط برقرار کردن شما و مخاطبین در خارج از بخش فیلدی اینستاگرام باشد و بتوانید به ‌صورت خصوصی با کاربران رابطه ای مناسب با کسب و کارتان برقرار کنید. در نظر داشته باشید که این نکته بسیار مهم است که بدانید از مردم از جایی خرید می‌کنند که بتوانند با آن احساس بهتری برقرار کنند.

ایجاد ارتباط از طریق ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام
ایجاد ارتباط از طریق ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام
  • ارسال دایرکت تبلیغاتی راه حلی اثر گذار می باشد

در بسیاری موارد پیش آمده که ارسال کردن دایرکت های تبلیغاتی بسیار مؤثرتر از ارسال ایمیل ‌های تبلیغاتی می باشد و حتی می‌‌توان گفت ساده تر از ایمیل‌ ها می باشد. همه ما می‌دانیم که اینباکس ‌های ایمیل تمامی افراد پر است از ایمیل ‌هایی که از جانب شرکت‌ ها ، تبلیغات و موارد دیگری دریافت کردند و اکثریت آن ‌ها خوانده نشده به درون سطل زباله ایمیل می روند .

ولی افراد کمتری وجود دارد که دایرکت ها را نخوانده رها کنند و همیشه کنجکاوی آن‌ ها برانگیخته می‌شود و به سراغ چک کردن دایرکت های خود می روند. به همین دلیل است که ارسال دایرکت تبلیغات یک راه ‌حل اثر گذار می‌باشد. دایرکت تبلیغاتی یک روش و فرصتی برای ارائه دادن خدمات شما به مشتریان را برایتان فراهم می‌کند.

  • رابطه گرفتن با افراد مؤثر با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی

شما می‌توانید با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی افرادی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند و بسیار فعال و پرکار هستند را شناسایی کنید و به همین واسطه ای رقبای خود را در لیست ارسال دایرکت تبلیغاتی خود بگذارید و از همین واسطه برای آن‌ ها پیام ‌هایی نیز ارسال کنید.

این کار باعث می‌شود روابط کاری شما با رقبا و افرادی که در زمینه کسب‌ و کار شما فعالیت منحصر به‌ فردی دارند ، گسترش بیابد و از طریق آن ‌ها برند شما نیز شناسایی شود و از همین جهت کسب و کار شما را نیز گسترش پیدا کند.

رابطه گرفتن با افراد مؤثر با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی
رابطه گرفتن با افراد مؤثر با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی
  • افزایش فروش تجارت شما

ما می‌دانیم که شما دقیقاً به همین منظور است که تصمیم گرفتید این مقاله را مطالعه کنید و هدف اصلی ‌تان این بود که بتوانید با استفاده از آگاهی بیشتر فروش خود را افزایش دهید.

ارسال دایرکت تبلیغاتی اینستاگرام می‌تواند برای رسیدن شما به هدفتان بسیار کمک کند ، تا از این طریق فروش کسب و کار خود را بالاتر ببرید. شما می‌توانید به ‌راحتی با راه کار های ساده و استفاده از مخاطبین خود محصولات خود را به افراد دیگری نیز نمایش دهید و از این طریق باعث ترقی برند خود شوید.

تبدیل فالوور به مشتری از طریق ارسال دایرکت

مسلماً در صفحات اینستاگرام کسب‌ و کار شما افرادی هستند که رابطه خوبی با پست‌ ها و استوری هایی که شما در طول روز برای آن ‌ها می‌گذارید، بگیرند. می‌توانید از طریق ارسال دایرکت یک پیام قدر دانی برای این افراد بفرستید.

به واسطه ارسال این قدر دانی می‌توانید با این افراد در دایرکت ارتباط مفیدی بگیرید و در رابطه با کامنت ها و یا پست هایی که دیده اند سوالاتی بپرسید. این مکالمه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و این افراد را جذب کسب و کار و محصولات شما کند.

ممکن است این افراد در آینده ‌ای نه‌ چندان دور تبدیل به مشتری شوند. پس به همین دلیل است که دایرکت اینستاگرام بسیار پر اهمیت می باشد و از آن می‌‌توان به جهت مراجعه حضوری افراد در محل کار استفاده کرد و مشاوره‌ های بسیاری از این طریق در اختیار آن‌ ها قرار داد.

مواردی که می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید 

با توجه به تمامی مطالبی که در بالا برایتان ذکر کردیم ، حتماً به اهمیت ویژه ‌ای که ارسال دایرکت تبلیغاتی اینستاگرام دارد، پی برده‌ اید. اگر مشغله فکری در رابطه با این‌که چه چیزهایی را می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید ، دارید .باید در ادامه با ما همراه باشید تا به برخی از آن‌ها اشاره کنیم:

مواردی که می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید 
مواردی که می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید
  • ارسال کد تخفیف

می‌توانید یک بسته تخفیفی را با توجه به دایرکت اینستاگرام برای کاربران وفادار خود ارسال کنید. همچنین ممکن است ، یک تصویر جذاب از محصولاتتان که سلیقه مخاطبان شما است را برای آن‌ ها ارسال کنید تا از این طریق صفحه شما را بررسی کنند.

  • بیان ویژگی‌های محصولاتتان

اگر شما به واسطه محصولاتی که در کسب‌ و کار خود استفاده می‌کنید توانستید نیاز های مهم افراد را برطرف کنید و نوآوری در ایجاد محصولات خود دارید ، در دایرکت های تبلیغاتی می‌توانید روی این خاصیت محصول خود مانور زیادی دهید و آن را برای کاربران و مخاطبین خود شرح دهید. بسیاری از افراد وقتی بتوانند نیاز های خود را به واسطه محصول شما برطرف کنند می‌توانند برند شما اعتماد کنند.

  • ارسال پیام تبریک

همچنین می‌توانید با ارسال پیام تبریک در زمان مناسبت ‌های فصلی و مناسب های مختلف دیگر محصولات برند خود را معرفی کنید . یک پیام تبریک ممکن است یک تصویر جذاب طراحی شده باشد یا به ‌صورت متنی جذاب نوشته شود.

ارسال دایرکت با استفاده از ربات اینستاگرام

هنگامی است که قصد شما از ساختن پیج اینستاگرام افزایش فالوور برای کسب و کار و دیده شدن بهتر شما می باشد ، ممکن است شما قصد داشته باشید برند سازی کنید و بخواهید برند خود را برای افرادی که از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند ، شناسایی کنید و از این طریق بتوانید کاربران و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنیم.

باید گفت اینستاگرام در این روش می‌تواند بسیار برای شما مورد استفاده باشد و کمک‌ های ویژه ‌ای در این زمینه برای شما در نظر داشته باشد . همان طور که برای شما شرح دادیم دایرکت اینستاگرام یک ابزار قدرتمند و وسیع برای جذب فالوور و تعامل برقرار کردن با مخاطبین و کاربرانی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنند ، حالا ممکن است که این افراد فالوور شما باشند یا نباشند . در هر صورت دایرکت گزینه مناسبی برای جذب افراد مختلف به سمت پیج شما می باشد.

بسیاری از ربات ‌های اینستاگرام وجود دارند که می‌توانند این کار حرفه ‌ای را برای افرادی که دارای پروژه کسب و کار هستند و نیازمند این می باشند که ارسال دایرکت تبلیغاتی برای فالوور های خود داشته باشند ، انجام می‌دهند.

به‌‌ عنوان نمونه تمامی این روبات ‌ها قابلیت یک کلید برای زمان‌ بندی و تنظیم آن برای ارسال دایرکت یا پیام خصوصی به فالوور های پیج شما را دارند. حتی بعضی از این ربات ها امکان جذب فالوور را نیز به ارمغان آروند و از این طریق می‌توانند ارسال دایرکت تبلیغاتی را برای شما انجام دهند.

به ‌طورکلی اکثر ربات ‌های اینستاگرام دارای یک پنل کاربردی و مفید برای افراد هستند که در آن گزینه‌ های مختلفی دیده می‌شود که مهم‌ ترین آن گزینه ارسال دایرکت اتوماتیک می باشد.

به واسطه انتخاب کردن این گزینه و فعال کردن آن می توانید چندین دایرکت ، کامنت ، نوشته ، عکس و هر چیز مورد نظر خود را انتخاب کنید و تا ربات بتواند بر اساس محتوایی که شما انتخاب کرده اید یک برنامه زمان ‌بندی شده و بدون محدودیت برای ارسال دایرکت به‌‌ عنوان پیام‌ های خودکار به فالوور های شما بکند. مثلاً می‌توانید از این طریق برای هر فردی که شما را فالو می‌کند به‌ طور خودکار و اتوماتیک یک پیام خوشامدگویی و تشکر بفرستید.

این قابلیت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و توانستند از این طریق تعامل و ارتباط بسیار مناسبی با فالوور های اینستاگرام خود از همان ابتدای شروع آشنایی برقرار کنند و از این طریق فالوور ها توانستند اعتماد بیشتری را به آن پیج داشته باشند.

طبق تحقیقات به‌ عمل‌آمده این روش بسیار موثر بوده است و  با استفاده از همین قابلیت نیز می‌توانید برای تبلیغات ، شرایط فروش ، مسابقات ، کمپین ‌ها و غیره کاربران خود را به واسطه ارسال دایرکت آگاه کنید و به افراد و فالوور های تازه وارد نیز اطلاع‌ رسانی مفید و جامعی داشته باشید.

به همین دلیل است که ربات‌ های اینستاگرام در بین افرادی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند بسیار شناخته ‌شده و محبوب هستند و از این طریق می‌توانند در روند بالا بردن فالوور های پیج و تبلیغات گسترده محصولات خود بسیار موفق ‌تر باشند.

ویژگی های ارسال انبوه دایرکت توسط ربات

در ارسال دایرکت تبلیغاتی شما نیاز به انجام هیچ کار سخت و دشواری ندارید ، می‌توانید در پنل کاربری خود تنظیم کنید و مخاطبان خود را برای آن تعیین می کنید. از همین جهت به واسطه محتوایی که شما برای ارسال در نظر گرفته‌اید دایرکت اتوماتیک می‌تواند توسط ربات آن را برای مخاطبین شما ارسال کند. تعرفه‌ ها و قیمت های این ربات ‌ها با توجه به موارد مختلفی متغیر است . البته باید بدانید که بهترین و منطقی ‌ترین قیمت به شما ارائه داده می‌شود.

ویژگی های ارسال انبوه دایرکت توسط ربات
ویژگی های ارسال انبوه دایرکت توسط ربات

 

سخن آخر

با استفاده از این مقاله ما قصد داشتیم برای شما علت اهمیت استفاده از ارسال دایرکت های تبلیغاتی در اینستاگرام را شرح دهیم. همچنین در این رابطه برای شما شرح دادیم که دایرکت اینستاگرام چیست و چگونه فعالیت ‌هایی برای چه افرادی دارد.

همان طور که برایتان ذکر کردیم با استفاده از ارسال دایرکت می‌توانید برای بالا بردن فالوور های خود و کسب و کارتان بسیار مفید واقع شوید. استفاده کامل از دایرکت اینستاگرام را به برای شما شرح دادیم تا از این طریق بتوانید برای کسب و کارتان موفقیت ‌های بهتری کسب کنید.

استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام دارای مزایا و ویژگی‌ های خاصی بود که در این مقاله سعی کردیم به آن بپردازیم. همچنین می‌‌توان با استفاده از ربات ‌های اینستاگرامی برای مخاطبین و کاربران خود دایرکت ارسال کرد.

سخن آخر
سخن آخر

برایتان گفتیم که با استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی می‌توانید چه محتواهایی را به اشتراک بگذارید و با مخاطبین خود چگونه ارتباط برقرار کنید. ارسال دایرکت تبلیغاتی به تجارت شما کمک های بسیار بهینه ‌ای می‌کند و می‌تواند برای رشد و پیشرفت شما بسیار مفید باشد.

همچنین مواردی که می‌توانید از طریق ارسال دایرکت تبلیغاتی برای افراد بفرستید ، را برایتان شرح دادیم. در آخر نیز شما می‌توانید با استفاده از ربات‌ های مختلفی که وجود دارند، پیام ‌های انبوهی در دایرکت بفرستید که این پیام‌ ها شامل هزینه‌ هایی برای شما خواهد شد. امیدواریم که از مطالب بالا اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید