امروز با هم بررسی میکنیم که آیا استفاده از الگو در کپی رایتینگ درست است؟
بعضی تولید کننده های محتوا و بخصوص کپی رایترها به این موضوع مثل یک غذا نگاه میکنن.
ینی یا خیلی دوستش دارند و کلا دنبال استفاده از قالب های آماده در کپی رایتینگ و تولید محتوا هستند یا اینکه کلا ردش میکنن.
اما یادتون باشه “اغراق در عشق یا نفرت می تواند برای شما مشکلات بزرگی ایجاد کند”
آنهایی که عاشق الگوها هستند اغلب تحت عنوان “اصطلاح سریع“ بازاریابان محتوی قرار میگیرند.
آنها در مورد یک فرمول یا فرمول بسیار هیجانزده میشوند و بدون استفاده از تحقیقات خود آن را اجرا میکنند.
که البته اغلب نتایج نا امید کننده تولید میکنند.
و آنهایی که از قالبها نفرت دارند اغلب زیر گروه “آشفتگی داغ“ قرار میگیرند. آنها – جرات میکنند بگویم – متن را خلق کنید که خیلی اصیل است. نوعی که درک آن دشوار است و با مخاطبان هدف خود همخوانی ندارد.
که نتایج نا امید کننده را تولید میکند.
استخراج عصاره موضوع
یک الگو باید یک معلم قدرتمند باشد.
زمانی که به یک طرح کلی ایمیل دسترسی influencer یا فرمت پست وبلاگ مشهور رسیدید، این سوال را بپردازید که چرا این الگو موثر واقع شدهاست.
چطور به هدف خود دست پیدا میکنید؟
اگر میخواهید نحوه نوشتن مقاله یا فهرست را بیاموزید، بفهمید که چگونه این ترکیبات میتوانند به شما کمک کنند.
چاشنی مخصوص خود را اضافه کنید
احتمالا میخواهید محتوایی ایجاد کنید که شبیه کار ناشران مورد علاقه شما باشد.
شما با متون آنها ارتباط برقرار میکنید و میخواهید مخاطبین تان هم با شما ارتباط برقرار کنند.
قالبهای مورد علاقه شما میتوانند شما را هدایت کنند، اما شما مشخصا نمیخواهید آنها را کپی کنید.
به همین دلیل است که نویسندگان همیشه بر اهمیت عمل تاکید میکنند.
بازاریابی محتوای برنده شما به خلاقیت شما بستگی دارد.
پیدا کردن سبک خودتان یک فرآیند مستمر است، زیرا به طور مداوم به عنوان یک فرد در حال تکامل به عنوان یک هنرمند رشد میکنید.
کار پنج سال پیش من برای کاری که الان دارم انجام میدهم، و کاری که امروز انجام میدهم، مرا برای آینده آماده میکند.
هرگز پایان نمییابد، بنابراین به چالش تبدیل میشود.
ایجاد محصولات اصلی براساس روشهای ثابت شده
این یک روش موذیانه در برنامه سه بخشی است.
همان طور که روش خود را تنظیم میکنید، ممکن است برای شما چیزهای بیشتری وجود داشته باشد که از یک الگوی خاص یاد بگیرید که زمانی که تازه شروع به کار کردید، فر گرفته اید و البته خوب هم جواب می دهد.
بازاریابی محتوا نیز کاملا تجربی است، بنابراین زمانی که شما یک تجربه دارید، ممکن است قالبهای جدیدی برای شما وجود داشته باشد تا بفهمید که قبلا در راه خود در نظر نگرفته بودید.
گسترش محتوای هوشمند
موفقترین بازاریابان محتوا، مدلهای تبدیل ضروری را مطالعه کردهاند در حالی که به طور همزمان تعریف محتوی هوشمند را با کار نوآورانه خود گسترش میدهند.
شما باید به توانایی خود برای انجام همین کار ایمان داشته باشید.
بنابراین وقتی به خود شک دارید (و برای همه ما اتفاق میافتد)، به یاد داشته باشید که شما بیش از آنچه فکر میکنید توانایی دارید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]