آموزش ساخت سایت مپ برای وردپرس

آموزش ساخت سایت مپ برای وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش ساخت سایت مپ برای وردپرس

سایت مپ

دارای صحفه ی XML می باشد و به کمک آن می توانید صفحات خود را به صورت لینک در آورید، و به صورت نوشته، برگه، رسانه، تگ تقسیم بندی کنید. تا با وارد کردن در موتورهای جستجو سایت شما مورد تحلیل قرار بگیرد

و با استفاده از راهنمای سایت وردپرس که به صورت xml ساخته می شود، بهتر سایت شما را ایندکس کند، زیرا با اشتراک گذاری صفحه ی خود بی درنگ راهنمای سایت وردپرس شما به روز شده و لینک در راهنمای  xml سایت جا می گیرد.

آموزش ساخت سایت مپ در وردپرس

ساخت سایت مپ وردپرس با استفاده از افزونه  yoast seo به وجود می آید ، که با استفاده از آن برای ساخت راهنمای سایت بی نیاز می شوید.

قصد ما در این مقاله آموزش و معرفی افزونه Google XML Sitemaps می باشد و با کمک این افزونه به راحتی میتوانید برای ساخت راهنمای سایت خود اقدام کنید.

افزونه ی  Google XML Sitemaps یکی از پر کاربردترین افزونه در افزونه های وردپرس می باشد که در طراحی سایت مپ نیز مورد استفاده است و چیزی حدود 2 میلیون راه اندازی داشته و امتیازی نزدیک به4.9 را کسب کرده است.

برای استفاده از این افزونه در اولین قدم باید افزونه ی Google XML Sitemaps راه اندازی کرده و سپس با تحقیق آموزش و کارایی های آن را یاد بگیرید.

بعد از راه اندازی آن را فعال کنید، در صفحه ی باز شده منویی با نام XML-Sitemap در قسمت تنظیمات وردپرس پیشخوان افزوده شده روی آن کلیک کرده تا به صفحه ی تنظیمات افزونه ساخت سایت مپ در وردپرس وارد شوید.

Notify Google about updates of your Blog: فعال کردن این عبارت باعث می شود شما هر بار که نوشته ایی را به اشتراک می گذارید یک نوتیفیکیشن برای موتور جستجوی گوگل فرستاده شود و آن را از نوشته ی جدید شما باخبر کرده و نوشته را ایندکس کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید