آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس

آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس

وردپرس یک ابزار برای مدیریت محتوای درون سایت ها می باشد که سورس کدهای آن به زبان پی اچ پی می باشد و ما در این مقاله می خواهیم به آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس بپردازیم و نکات جالب و مهمی را برای شما بیان کنیم.

یاد گرفتن آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس 

برای طراحی قالب ابتدا باید طرح حرفه ای خود را دربرنامه فتوشاپ انجام داده باشید سپس آن را به کدهای اچ دی ام ال (html) و سی اس اس(css) تبدیل کنید حالا شما آماده طراحی قالب وردپرس برای سایت خود هستید.

حالا باید هاست و دامین سایت خود را خریداری کرده و وردپرس را در هاست خود نصب کرده به اخرین نسخه به روز رسانی کنید  و یا اگر فعلا قصد راه اندازی سایت را ندارید و فقط می خواهید قالب را طراحی کنید

باید به عرض شما برسانیم که برنامه های بسیاری هستند که محیطی شبیه به هاست را برای شما ایجاد می کنند و شما می توانید در این برنامه ها به کد نویسی مشغول شوید.

الان شما می دانید برای ساخت و طراحی قالب ورد پرس خود چه کاری را باید انجام دهید و کارهای لازمه را انجام داده اید در این مرحله باید کدهای هر بخش ازقالبی را که می خواهید طراحی کنید را وارد کنید که هر بخش شامل کدی خاص است .

بخش های بسیاری را در قالب خود می توانید اضافه کنید (مثل:رنگ بندی ، سایزپنجره های و هرقسمتی را که میخواهید داشته باشید،بخش افزودن لینک و…. که این ها ابتدایی ترین قسمت هایی هستند که میتوانید و باید در طراحی قالب و پوسته خود به کار ببرید)

اما بخش های دیگری هم مثل درگاه های پرداخت پول، توضیحاتی در زیر عکس های موجود در سایت،بخش نظرسنجی و… بخش هایی هستند که با توجه به نوع سایت می توانید در قالب خود اضافه کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید