آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس

آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما کاربران هستیم با آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس

بسیاری از مدیران وب سایت ها پس از قرارگرفته شدن سایتشان بر روی اینترنت نمیدانند که چه زمانی باید ویروس ها و فایل های مخرب را از سایت خود پاک کنند و تا زمانی که مشکلی برای سایتشان پیش نیاید به حذف ویروس ها در سایتشان اقدام نمی کنند اما باید در هر زمانی که وقت دارید سایت خود را اسکن کرده و به حذف ویروس های مخرب و بدافزارها بپردازید

ما در این مقاله برای کسانی که در این کار مبتدی هستند آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس را قرار داده ایم و حتی کسانی هم که در این کار حرفه ای می باشند می توانند با مطالعه ی این مقاله به دانش خود بیافزایند و نکات جدیدی را یاد بگیرند.

حال به آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس می پردازیم:

برای این کار شرکت سازنده ی وردپرس افزونه های بسیاری را قرار داده از جمله : Wordfence Security و Sucuri Security که محبوب ترین آن افزونه ی Wordfence Security می باشد که کار با آن بسیار راحت است.

شما می توانید آن را به دوصورت دستی و یا اتوماتیک وار تنظیم کنید که سایت شمارا به چه روشی اسکن کرده و ویروس هارا حذف کند همچنین افزونه ی و Sucuri Security با اسکن کردن و چک کردن فایل ها به شما نشان می دهد که کدام یک از فایل های شما ویروسی شده و کدام یک درحال هک شدن بوده و یا درحال هک شدن است.

همچنین اگر متوجه شدید فایل های مخربی در سایت شما وجود دارند هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز و پسووردهای سایت و فایل هایتان اقدام کنید.

بکاپ گیری

اگر خواستید سایتتان را پاکسازی کنید بهتر است حتما یک بکاپ از سایتتان تهیه کنید که اگر در حین پاکسازی مشکلی پیش آمد نگران از بین رفتن اطلاعاتتان نباشید اما باید درجریان باشید بکاپی که از سایتتان تهیه کرده اید هنوز هم آلوده است.

امیداواریم توانسته باشیم با آموزش حذف ویروس از سایت های وردپرس به شما درپاکسازی سایتتان کمک کرده باشیم بهتر است از همین الان به حذف ویروس های مخرب موجود در سایت خود اقدام کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید