آموزش جامع طراحی سایت با وردپرس

آموزش جامع طراحی سایت با وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز  در خدمت شما هستیم با آموزش جامع طراحی سایت با وردپرس

یکی از سیستم های مدیریت محتوا که شهرت زیادی را در کاربران ایرانی کسب کرده است وردپرس می باشد. وردپرس به دلیل موارد استفاده زیاد از آن و کارایی راحت توانسته اوج محبوبیت خود را در دنیای وب گسترش بدهد، به گونه ایی که چیزی به 25درصد وبسایت ها در جهان از وردپرس استفاده می کنند.

اصلی ترین گزینه در وردپرس طراحی قالب آن است که بسیار مورد اهمیت می باشد، نکته ی مهم در آن ارتباط مستقیم کاربر با قسمت فرانت سایت می باشد.

از آنجا که کاربر با ورد به بخش سایت طراحی قالب آن را مشاهده می کند و دیگر قسمت ها برایش قابل مشاهده نیست پس طراحی خوب بسیار مهم است، حتما باید طراحی قالب وردپرس مرتبط با موضوع آن باشد تا هماهنگی بین مطالب و قالب به وجود بیاید.

جذب بازدید کننده

طراحی قالب مناسب در وردپرس باعث جذب بازدید کننده می شود، قالب و موضوع باید به گونه ایی باشد تا نیازهای مشتری را بر آورده سازد و نتیجه ی آن جذب رضایت مشتری خواهد بود.

هنگامی که خود شما وارد سایتی می شوید با نگاهی به طراحی قالب متوجه ی حرفه ایی بودن یا نبودن سایت می شوید و در صورت حرفه ایی نبود آن سایت را ترک خواهید کرد.

در این زمینه بسیاری از تحقیق کنندگان و صاحب نظران بر این باورند اگر قالب، مناسب سایت شما نباشد و یا ببیننده نتواند با آن ارتباط لازم را بر قرار کند مدیر سایت به هدف خود نمی رسد.

یک ویژگی مهم سرویس

داشتن سایت و کار با آن مشکلی نیست و می توان سایتی بدون هزینه داشته باشید ولی نکته ایی که باید به آن توجه داشت بزرگ نمایی سئو می باشد.

برای داشتن یک سایت خوب لازم است تا گرفتن از ورودی گوگل شما در درجه ی بالاتری بوده و بتوانید کاربر را از هدف خود مطلع کنید، اگر کاربر منظور سایت شما را نفهمد طولی نمی کشد که سایت شما با شکست روبه رو خواهد شد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید