آمار وردپرس تغییرزبان

آمار وردپرس تغییرزبان

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع آمار وردپرس تغییرزبان

افزونه چندزبانه وردپرس:

افزونه چندزبانه وردپرس یکی از مراحلی است که به کاربران وردپرسی  در کل جهان کمک می کند تا بتوانند وب سایت خودشان را به وب سایت چند زبانه تبدیل کنند.

آمار بازدید در وردپرس با WP Statistics:

وقتی سایت خود را با وردپرس شروع کردید، برای تبلیغ سایت به کاربران اینترنت، باید مراحلی را انجام دهید. یکی از این مراحل، تبلیغ در سایت‌های معروف است که تعدادی از مدیران، این سایت‌ها را انتخاب می‌کنند و حتی ممکن است هزینه زیادی، در این کار پرداخت کرده باشند.

اما این تبلیغات ممکن است چه مقدار در رشد سایت شان تاثیر گذاشته باشد؟ آیا ممکن است راه درستی را انتخاب کرده باشند؟ پس به این نتیجه می رسیم که  آمار بازدید سایت بیشتر می‌شود و این، یکی از هزاران کاربرد بازدید در وردپرس است.

افزونه هایی که امروزه با آن آشنا شده اید از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشند، حتی بعضی از آنها آمار بازدید کنندگان وبسایت شما را حساب کرده و بعد از آن  ذخیره می کنند که حتی در بخش مدیریت و هم در بخش زیبایی آن نیز دقت زیادی دارند که بعد از تمامی این مراحل آن را به نمایش می گذارند.

افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که ممکن است کمتر با آن آشنا شده باشید، آپدیت نشده، فراموش شده ولی در نهایت دوست داشتنی است.

افزونه Jetpack by WordPress.com:

جت پک افزونه ای است که  به تنهایی افزونه آمارگیر نیست. در اصل کار جت پک این است که به شما این امکان را می دهد بر روی وبسایت وردپرسی خود که بر روی هاست شخصی شما شروع به کار کرده، از قدرت سیستم ابری WordPress.com بهره ببرد.

افزونه Google Analyticator:

این افزونه، درواقع دو کار را باهم انجام می دهد. اول اینکه بدون نیاز به ویرایش قالب، کد آنالیتیکز را به سایت شما اضافه می کند. در مرحله بعد به شما این امکان را می دهد امار گوگل آنالیتیکز خود را به طور کامل در وبسایت خود چک کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید