آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن

آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن

روش دیگر برای آزمون نتایج تبلیغ استفاده از شماره تلفنی است که در تبلیغ قرار می دهید. به دلایل روشنی شماره تلفن رایگان نتیجه بهتری از شماره موبایل خواهد داشت ولی منظورم این نیست که شماره تلفن به خودی خود موجب دستیابی به نتیجه متفاوت می شود. منظور من اختصاص دادن شماره تلفنی برای آزمون کردن است.

معمولا در کسب و کار روزانه شماره تلفنی دارید که افراد دائما با آن در تماس هستند. این شماره روی کارت بازرگانی و یا در دفتر تلفن هم ثبت شده است. در واقع این شماره تلفنی است که مخاطبان شما می توانند در هر جایی آن را بیابند، با این وجود غیر ممکن است که بتوانید حدس بزنید که آنها این شماره تلفن را در کجا دیده اند، مگر این که از آنها بپرسید.

اما اگر شماره تلفنی دارید که هرگز از آن استفاده نکرده اید و همسر شما از آن استفاده می کرده و یا خودتان برای تلفن کردن استفاده می کرده اید گزینه ی خوبی است.

فرض کنید شماره تلفنی در کتاب زرد در طول سال قرار داده اید که آن را در جای دیگری استفاده نکرده اید. تنها روشی که مخاطب می تواند این شماره تلفن را پیدا کرده باشد از طریق کتاب زرد میباشد. در مورد اثربخشی این تبلیغ چه درسی می گیرید؟ در این صورت فورا خواهید فهمید که تماس تلفنی از کجا ناشی شده است.

استفاده کمتر از کتاب زرد

در صورتی که در دوازده ماه گذشته این شماره تلفن به ندرت زنگ خورده باشد درباره تبلیغ در کتاب زرد چه فکر می کنید؟ تبلیغ موثر و خوب نبوده است. بنابراین به این نتیجه خواهید رسید که برای سال آینده جهت گرفتن نتیجه بهتر باید تبلیغ خود را عوض کنید و یا به این نتیجه می رسید که برای کارایی بیشتر باید از پست مستقیم استفاده کرده و کمتر از کتاب زرد استفاده کنید. در هر صورت بسیاری از هزینه های خود را صرفه جویی خواهید کرد.

حال برخی افراد که این مطلب را می خوانند احتمالا با خود خواهند گفت «ممکن است برخی ها از طریق تبلیغ در کتاب زرد با شما تماس بگیرند ولی ممکن است شماره را یادداشت کرده و به افراد دیگری که کتاب زرد را ندیده اند، بدهند». در این صورت این شخص که تماس گرفته هرگز تبلیغ را ندیده است.

آیا اهمیت دارد که او هرگز تبلیغ را ندیده است؟ مسلما خیر. تماس در نتیجه آن تبلیغ بوده، درست است که این تماس به شکل معرفی و یا توصیه بوده ولی معرفی توسط شخصی صورت گرفته است که خود تحت تاثیر تبلیغ قرار گرفته است. خوب در این صورت تبلیغ تاثیر دو برابر داشته است.

شماره تماس اختصاصی

پس اگر شماره تلفن اختصاصی برای این آزمون نداشته باشید چه باید کرد؟ خوب، اولین کاری که باید انجام دهید تماس با شرکت مخابرات برای گرفتن یک خط تلفن ویژه است. برخی از شرکت های مخابراتی می توانند چنین شماره ای را در اختیار شما قرار دهند، شماره تلفن بدون هزینه برای استفاده اختصاصی در تبلیغ کتاب زرد.

اگر چنین امکانی وجود نداشت با شرکت مخابرات تماس بگیرید و نیاز خود را برای آنها تشریح کنید. شرکت مخابرات ممکن است روش دیگری پیشنهاد کند.

برای مثال خط تلفن چند شمارهای روشی است که با یک خط تلفن دو شماره خواهید داشت که هر کدام به صورت جداگانه زنگ می خورد. این فقط یک مثال از میان چندین راهکاری خواهد بود که احتمالا شرکت مخابرات به شما پیشنهاد خواهد کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید