کپی‌رایترهای شکست‌خورده

کپی‌رایترهای شکست‌خورده

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با هم موضوع کپی‌رایترهای شکست‌خورده را بررسی میکنیم.

آژانس های تبلیغاتی زیادی هستند که کپی رایترهای حرفه ای دارند.

اکثر آنها معمولا تیپ  قیافه خاصی دارند.

یک چیز اکساجره در وجودشان موج می زند.

یک سیبیل بلند!

یک عینک عجیب!

یک ذهرماری به حلقه مانند در گوششان.

و …

می توانم چشمم را ببندم و بگویم شک ندارم در همکاری با آزانسی که کپی رایترش همچین شخصی باشد از پیش بازنده هستم.

 

کپی رایتر باید با مخاطب زندگی کند

یک کپی رایتر حرفه ای پس از شناخت دقیق مخاطب و خواسته های او می تواند اقدام به خلق متون و عناوین موثر کند.

اما وقتی تو آن قدر با مخاطبت فاصله گرفته ای که حتی در قیافه هم نمیخوای عرف و ارزش های او را رعایت کنی معمولا یک کمپین مفتضحانه راه می اندازی.

نه مخاطب دنبال یک کلمه عجیب نیست.

بلکه دنبال رفع نیازش است.

تو نیاز او را در کدام بخش محصول و خدمات پیدا میکنی؟

نیاز نیست شاعر بشوی

نیاز نیست متنت را بپیچانی، شاید این جمله در ذهن مخاطب بماند اما در واقع او را در طولانی مدت از برند دور کرده ای.

مردم دوست ندارند با کسی که قصد دارد هوش خود را به آنها اثبات کند ارتباط بگیرند.

پس اگر می خواهی بدانی کپی رایتر کیست اینجا کلیک کن.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید