امروز با هم موضوع کپی‌رایترهای شکست‌خورده را بررسی میکنیم.

آژانس های تبلیغاتی زیادی هستند که کپی رایترهای حرفه ای دارند.

اکثر آنها معمولا تیپ  قیافه خاصی دارند.

یک چیز اکساجره در وجودشان موج می زند.

یک سیبیل بلند!

یک عینک عجیب!

یک ذهرماری به حلقه مانند در گوششان.

و …

می توانم چشمم را ببندم و بگویم شک ندارم در همکاری با آزانسی که کپی رایترش همچین شخصی باشد از پیش بازنده هستم.

 

کپی رایتر باید با مخاطب زندگی کند

یک کپی رایتر حرفه ای پس از شناخت دقیق مخاطب و خواسته های او می تواند اقدام به خلق متون و عناوین موثر کند.

اما وقتی تو آن قدر با مخاطبت فاصله گرفته ای که حتی در قیافه هم نمیخوای عرف و ارزش های او را رعایت کنی معمولا یک کمپین مفتضحانه راه می اندازی.

نه مخاطب دنبال یک کلمه عجیب نیست.

بلکه دنبال رفع نیازش است.

تو نیاز او را در کدام بخش محصول و خدمات پیدا میکنی؟

نیاز نیست شاعر بشوی

نیاز نیست متنت را بپیچانی، شاید این جمله در ذهن مخاطب بماند اما در واقع او را در طولانی مدت از برند دور کرده ای.

مردم دوست ندارند با کسی که قصد دارد هوش خود را به آنها اثبات کند ارتباط بگیرند.

پس اگر می خواهی بدانی کپی رایتر کیست اینجا کلیک کن.

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱... امروز با بررسی چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱۸ یاد بگیرید با شما خواهیم بود. تبلیغات بخشی عجیب از نتایج و سرگرمی‌های محسوس است....
تولید محتوا با رویکرد سئو team 8 تماس : 09120647344 تولید محتوی با رویکرد سئو Notes from around the world Order N...
کدگذاری تبلیغ چیست؟ کدگذاری تبلیغ چیست؟ همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از موثرترین روشهای آزمون کردن تبلیغ استفاده از تراکت می باشد. همچنین می توانید در روزنام...
نکات کپی رایتینگ و اصول اساسی آن... امروز در خدمت شما هستیم با نکات کپی رایتینگ و اصول اساسی آن کپی رایتینگ (Copy writing): یکی از اهداف نوشتن متن تبلیغاتی به دست آوردن نظر مشتری می با...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =