امروز با بررسی چیزی که میتوانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱۸ یاد بگیرید با شما خواهیم بود.
تبلیغات بخشی عجیب از نتایج و سرگرمیهای محسوس است.
ما یک کمپین قدیمی ادویه را از هشت سال پیش به یاد داریم، اما به یاد نمیآوریم که فروش در طی آن ۶ درصد کاهش داشتهاست.
ما میگوییم “dilly dilly“ در حالی که یک آبجو کرهای مینوشیم، اما واقعا دلیلش را نمیدانیم.
بعضی تبلیغات بر روی هیمشه در ذهن ماندن متمرکز هستند.
این امر به خصوص در صنایعی با رقابت شدید و صنایعی که تفاوت کمی بین محصول آنها و رقیبشان هست کمی ، صادق است.
به همین دلیل است که شرکتهای بیمه، بانکداری، خودرو، و نوشیدنیها دارای حجم بالایی از تبلیغ کنندگان در حجم بالا هستند.
اما بازی شروع به تغییر کردهاست.
یک کمپین ۱۰۰۰۰۰ دلاری میتواند به اندازه ۱۰۰ میلیون دلار مبارزه موثر باشد.
هدف قرار دادن مشتریان به طور مستقیم در اینستاگرام به قدری خوب کار میکند که میدان بازی را در خردهفروشی وارد میکند.
کمپین Adobe Hacked the Bracket
چهل میلیون نفر در دیوانگی ماه مارس قمار میکنند.
بسیاری از مردم در واقع بازیها را هم تماشا میکنند، اما در این بین شرکت Adobe یک روش ملموس تر برای ترویج تجربه خود برای مخاطبان به دست آورد.
شرکت ادوبی از تجزیه و تحلیل خود استفاده کرد و از هوش مصنوعی خواست تا این مسابقات را پیشبینی کند.
درصد ۹۸th این کار به پایان رسید، در حالی که دانشگاه ویلانوا، میشیگان، را شکست داد.
اگر از هک کردن سایت Bracket استفاده کردید، به احتمال زیاد برنده bracket خواهید شد.
ادوبی تولید خود را به نمایش گذاشت، با استفاده از دادهها با ups مطابقت داشت و به کاربران اجازه داد تا مدلهای آماری برای استفاده خود ایجاد کنند.
در حالی که این کمپین ها میلیون ها اثر و دیدگاه ایجاد کرد، این هدف نبود. هدف اصلی ایجاد مشتریان فروش بود.
IHOP’s Ridiculous Name Change Worked
سال گذشته، IHOP خطی از انواع همبرگر را راهاندازی کرد. آنها همبرگر را داخل پن کیک قرار می دادند.
این نوعی خبر است که خیلی مورد توجه قرار نمیگیرد.
این دفعه نه.
IHOb رایجترین رستوران فست فود برای کل کمپین بود.
و مجبور نبود برای ایجاد هیاهو کار زیادی بکند.
برند فقط بر پوچی واکنش رسانههای اجتماعی برای ایجاد آگاهی تکیه داشت.
اما این دلیل موفقیت آن نبود: این شعار فقط بحث را تحریک نکرد؛ بلکه فروش را تحریک کرد.
IHOP فروش خود را در طول دوره زمانی چهار برابر کرد.
پس باید بدانیم که گاهی برندینگ مهم ترین اصل است و خود اسم برند کار را جلو می برد.
تسلا باعث یک آغاز در فضا شد
گاهی اوقات، در مورد فروش، راههای جدید برای رسیدن به مصرف کنندگان نیست.
بعضی وقتها کارهای قدیمی و قدیمی هنوز هم جواب می دهند.
عکس تسلا Roadster در فضا مهمترین عکس در مورد تصویر در تبلیغات سال ۲۰۱۸ بود.
تسلا هنوز هم یک برند رو به رشد در صنعتی دشوار است.
برای تسلا این نمایش منطقی بود و تاثیر مورد نظر را داشت.
این یک تصویر نمادین از سال ۲۰۱۸ و بنابراین یک موفقیت بزرگ بود.
برگر کینگ متخصص بیطرفی خالص شد
ما دیدهایم که برندها دارای مواضع اجتماعی هستند.
ما دیدهایم که برندها با هدف توجه را به خود جلب میکنند.
چیزی که قبلا ندیده بودیم این بود که برند موضع بگیرد و آن را مضحکه کند.
برگر کینگ با ایجاد یک برنامه “دسترسی آهسته“ توانست یک موضوع پیچیده را در اوج بحث ساده کند.
عدم درک تاثیر واقعی و ملموس قوانین بیطرفی خالص غیر ممکن بود.
با انجام این کار، برگر کینگ به خاطر صادق بودن و خندهدار بودن به شهرت تجاری خود ادامه داد و این دیدگاه را به یک مکالمه بزرگتر تبدیل کرد.
این ویدئو، کاتالیزور برای یک استراتژی مداوم تمایز در رسانههای اجتماعی بود.
دیدگاهها و برداشتها در مورد این کمپین عظیم بودند.
از آن مهمتر، این موضوع برداشت مردم از برگر کینگ را تغییر داد و برند را با چیزی بزرگتر از هم تراز کرد.
تبلیغات، مانند بقیه کسب وکار، دستخوش تغییرات گسترده شدهاست.
این برندها که به تبلیغات با ایدههای جدید، تکنولوژی جدید و فرمت های جدید نزدیک میشوند، آنهایی هستند که تاثیر میگذارند – و برای دیدن روز دیگر زنده میمانند.
و این همان چیزی که میتوانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱۸ یاد بگیرید.