وقت آن رسیده که موضع مهمی را بررس کنیم .بله !چگونه یک کپی رایتر شویم؟ (بدون هیچ تجربه ای) .

واقعیتش آن است که بعضی ها خیلی خوب حرف می زنند.

اصلاحا می گویند یعضی ها کاریزما دارند.

یا مثلا می گویند شخصیت کاریزماتیک هستند.

یعنی افراد بدون آنکه مجبور باشند حرف این ها رو گوش میکنند.

یک بخشی از این داستان برمیگردد به نوع صخبت کردن این افراد.

در گذشته در قبایل افرادی بودند که کارشان حل و فصل مسائل از طریق گفتگو بود.

به این افراد میانجی یا بعضا کدخدا میگفتند.

قدرت اصلی این افراد سخن ورری بود.

کلام این افراد به قدری نافذ بود که میتوانستند دو نفر را که تا دیروز به خون هم تشنه بوده اند را تبدیل به کسانی کنند که هم را به آغوش میکشند و پس از ان در کمال دوستی با هم زندگی می کردند.

انها چگونه این کار را می کردند؟

این افراد اصولا نه دوره خاصی برای این کار دیده بودند نه مدرک تحصیلی در این مورد صادر می شده.

این افراد معمولا با استعداد ذاتی خود و البته کمی تجربه که از حضور درمحافل مختلف ایجاد شده بود به این توانایی دست پیدا می کردند.

یک کپی رایتر حرفه ای هم قرار است متنی تاثیر گزار بنویسد.

به صورت علمی قوانینی وضع شده که می توانند به میزان تاثیر گزاری متن بر مخاطب اثر بگذارند.

اما این قوانین وحی منزل نیستند.

در واقع بعضی ها ذاتا کپی رایتر هستند.

نقش دانش کجاست؟

این کپی رایتر های ذاتی اگر در کنار استعداد خود برخی اصول علمی را هم بیاموزند قطعا میتوانند متون پر اثرتری ایجاد کنند.

اما در عین حال این خطر وجود دارد که در تحت تاثیر مفاهیم کحض علمی قرار گرفته و استعداد خود را به کلی کنار بگذارند.

به هر حال هر چند که کپی رایتینگ یک دانش و تخصص است اما ذوق و استعداد فردی در موفقیت در آن نقش بزرگی دارد.

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید ... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر5 فواید بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا برای کسب و...
نکاتی درباره تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ... امروز در خدمت شما هستیم با نکاتی درباره تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ تکنولوژی روز دنیا جمله ایی است که نویسندگان تیزهای تبلیغاتی و کپی رایترها از...
دیجیتال مارتینگ و مزایای دیجیتال... امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی دیجیتال مارتینگ و مزایای دیجیتال ما در این مقاله به معرفی و توضیحاتی درباره دیجیتال مارتینگ و مزایای...
چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم... چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم باما باشید با توضیحاتی درباره چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم نوع حقایق استفاده از حقایق آشنا به شما کمک می ک...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *