امروز می خواهم به یکی از بزرگترین سوالات شما یعنی ” چگونه بیشتر بفروشیم ” پاسخ دهم.

همه دوست دارند در فروشگاه یا وب سایت خود بیشتر بفروشند. اما چگونه؟

روش های بسیار زیادی در این زمینه توسط کارشناسان ارائه شده.

برخی بازاریابی عصبی را معرفی میکنند، برخی می گویند CRM ، برخی میگویند سئو ،برخی می گویند سوشال مدیا و …

اما کدام یک به فروش بیشتر کمک می کنند؟

پاسخ این سوال این است که همه و هیچ کدام.

در واقع اینها مجموعه ای عناصر هستند که هر کدام در صورت استفاده درست و توسط اپراتور متخصص می تواند منجر به افزایش فروش شود.

 

برای مثال اگر اصول بازاریابی عصبی را در وب سایت یا فروشگاهتان رعایت نکرده باشید به احتمال زیادی بخشی از مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

اما این هیچ ارتباطی به مشتریانی ندارد که هرگز شما را پیدا نکرده اند!

این دسته را باید از طریق سئو و سوشال مدیا به سمت خود بکشید.

پس همان طور که مشخص شد هیچ کدام این ها به تنهایی کارامد نیست و بدون هر کدام هم یک جای کار می لنگد.

 

افزایش پاخور سایت از طریق سئو

سایت شما در واقع فروشگاه شماست.

یک اصل کاملا مشخص نشان می دهد که هر چا پاخور مغازه بیشتر باشد فروش هم بیشتر خواهد شد.

بیایید فرض کنیم از هر صد نفر بازدید کننده یک نفر از ما خرید میکند.

و سایت ما روزانه 100 بازدید دارد.

حالا اگر بتوانیم به طریقی تعداد بازدد کننده واقعی از سایتمان را 200 نفر کنیم یعنی ما در روز 2 فروش خواهیم داشت.

پس بدیهی ترین روش افزایش فروش افزایش بازدید است .

اما افزایش بازدید چگونه ممکن است؟

افزایش بازدید روش های مختلفی دارد.

مثلا می توانید در تلویزیون تبلیغ کنید و سپس شاهد سرازیر شدن حجم وسیعی از افراد به وب سایتتان باشید.

اما این روش فقط تا وقتی جواب می دهد که تبلیغ کنید .

چطور ورودی سایت را به صورت دائمی بالا ببریم؟

این قسمتی که می نویسم حاصل سال ها تجربه من در حضور در کنار بزرگترین وب سایت های ایرانی به عنوان مشاوره بیزینس و تکنیسین سئو است.

پس خوب دقت کنید تا درست متوجه شوید.

بهترین راه افزایش ورودی افزایش ورودی از طریق سئو است!

اما چگونه؟

احتمال الان با خود می گویید سایت من در دو کلمه اصلی صفحه اول است اما نهایتا روزانه 100 ورودی دارم.

اگر شرایط شما چنین است باید بگویم برایتان واقعا متاسفم.

شما تا این لحظه فرصت های بزرگی را از دست داده اید.

شک نکنید که با بالا آمدن در یک کلمه هرگز به تعداد ورودی بالا دست نخواهید یافت.

فقط چند کلمه محدود در وب هستند که این کار را برای شما میکنند که آنها هم قبلا توسط غول های دیجیتال مارکتینگ کشف شده و دست یابی به پوزیشن در آنها خیلی سخت است.

حالا دوباره بپرسید پس چکار کنیم؟

استراتژی تولید محتوی

در این حالت فقط راه باقی می ماند جمع کردن ورودی از طریق تعداد زیادی از کلمات با سرچ کم و البته رقابت کم.

اما این کلمات را چطور پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن این کلمات و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

09120647344

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تولید محتوای سئو محور امروز با موضوع تولید محتوای سئو محور با شما خواهیم بود. تولید محتوای کور چیست؟ حتما می دانید که تولید محتوا امروز یک اصل مهم در بازاریابی و سئو می ب...
گان چارت   ما در این مقاله به معرفی گان چارت (گانت چارت) ، ویژگی ها و مزیت های آن خواهیم پرداخت. حال بگوییم گانت چارت چیست؟ ابزار یا نموداری است برای...
مدیریت فناوری بورس امروز با موضوع مدیریت فناوری بورس با شما خواهیم بود.   شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (سهامی خاص) و با نام قبلی "شرکت خدمات بورس تهران" (Teh...
تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟... تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟ یکی از متداول ترین اشتباهاتی که افراد در زمان شروع به نوشتن تبلیغات انجام می دهند درج تبلیغ زیرکانه است. آنها به جای...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =