شاید برای شما نیزسوال باشد که ویزیتوری چیست ؟
ویزیتوری حرفه ای است که در آن فروشنده کالا یا خدماتی،به سراغ ارباب رجوع ها می رود و آن ها را به خرید سوق می دهد.
از دیگر رسالت های شغل ویزیتوری اخذ درخواست مشتریان می باشد،به این مفهوم که مشتری فی نفسه برای کالای خود را می یابد، و هر چند روز یک بار به صاحبان کسب وکار سر می زند ودرخواست جدید را از آنها دریافت می کند.
البته برخی از ویزیتور های ماهربا توجه به پیشینه و اطلاعات خوبی که دارند منحصراً مبادرت به یافتن مشتری های جدید می کنند و و ویزیتورهای مبتدی را برای دریافت مشتری می گمارند. این پیشه اگر به روال صحیح و با تمایل پیگیری شود میتواند می تواند درآمد قابل توجه ایی را برای فرد ویزیتوردر پی داشته باشد.
نکات مهم در موفقیت یک ویزیتور
یک ویزیتور حرفه ایی باید بتواند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کند.
دارای اعتماد به نفس بسیار بالا و مساعدی باشد.
از بازتاب های منفی مشتریان بیم و پروا نداشته باشد و به فروش ادامه دهد.
در حرفه ی ویزیتوری این امکان وجود دارد که مشتریان در ملاقات اولیه از دریافت محصول امتناع کنند و فروشنده ه های مبتدی و افرادی که به تازگی وارد این حرفه شدن و علاقه چندانی به ای شغل ندارند از این کار خسته شوند.
دارای فن بیان بالا وایجاد ارتباط کلامی تاثیر گذار باشند. بهتر این است که به مبادی چینش فروشگاهی آگاهی داشته باشد. این آگاه بودن به او کمک می کند بهترین مکان فروشگاه را برای چیدمان محصولاتش به صاحب فروشگاه توصیه کند تا فروش فراورده ها با شتاب بیشترو بهتری صورت گیرد.
نکات بالا قسمتی از مواردی که یک ویزیتور باید به آن پایبند باشد ، به هرحال اگر تصمیم داشتید به شغل ویزیتوری بپردازید، لازم است که اصول و ترفند های پیشرفت آنرا بدانید، به آن علاقه داشته باشید و برای موفقیت در آن مقداری هم صبوری چاشنی کارتان کنید.