مشتری مداری

مشتری مداری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

امروز با موضع بسیار مهم و حیاتی مشتری مداری با شما هستیم.

مشتری همان است که بسیاری از ما هر روز در کلمات مان استفاده می کنیم، مثلا، من می گویم که یک شرکت مشتری گرا وجود دارد و نه یک شرکت مبتنی بر مشتری!

اما شاید این یک ایده بد برای تعریف یک معماری مبتنی بر مشتری باشد .

ترجمه ای از انگلیسی به فرانسوی از اصطلاحات مختلف مانند خدمات مشتری، جهت گیری مشتری و یا خدمات مشتری نیز به دلیل این واقعیت است که برخی از موسسات و سازمان های کشور ما کار خود را به سختی انجام می دهند.

اجازه دهید بحث ما را با یک مثال پیگیری کنیم.

به عنوان مثال، اگر یک شرکت خودرو کار خودش را به درستی انجام دهد:

یک ماشین ایمن برای ما فرستاده خواهد شد
رنگ و ویژگی های ما در نظر گرفته شده است
زمان تحویل به موقع خواهد بود.
این در کشور ما معمول است که گفته می شود رفتار شرکت با مشتریانش خوب است! در حالیکه آنها تنها خدماتی را انجام می دهند که وعده داده اند! نه بیشتر!

اصول پایه مشتری مداری

یک استخدام غلط می تواند مشتری مداری سازمان تان را به باد دهد.

احترام در همه جا و برای همه مشتریان مورد نیاز است
شکایات مشتری ارزان ترین روش تشخیص مشتریان است
رضایت کارکنان رابطه مستقیمی با رضایت مشتری دارد
یکپارچگی دروازه ای برای مشتریان برای ورود به سازمان است
البته، ترجیحات مشتری با اولویت های شما متفاوت است
مشتریان ظاهر شخص شما و ظاهر محیط شما را ارزیابی می کنند
مشتری ما اولین مشاور ما برای بهبود مستمر است، زیرا مشتریان نیاز ما را بهتر از دیگران می دانند
جذب مشتری آسان تر از نگهداری آن است و خدمات مشتری آسان تر از رضایت مشتری است
هزینه های خرید مشتری بالاتر از هزینه های تعمیر و نگهداری مشتری هستند و هزینه های تعمیر و نگهداری مشتری بیشتر از هزینه های رضایت مشتری است
مشتری اولین و آخرین کلمات را می گیرد.

مطلب روز  آموزش استراتژی محتوا
اصول پایه مشتری مداری
اصول پایه مشتری مداری

احترام صادقانه به کلمات و حقوق مشتری
تبلیغات به اندازه کافی برای ارائه اطلاعات در مورد همه چیز است
با ذهنیت مثبت شروع کنید: “من خوبم – شما خوب هستید”
ما نیاز داربم به گوش دادن به آنچه که مشتری می گوید.
نزدیک ترین راه برای شکست، تقاضای پیروزی بر مشتریان است
حتی اگر فکر می کنید درست است، از بحث در مورد مشتریان اجتناب کنید
هرگز در پاسخ دادن به تماس  مشتریان تفره نروید.

اگر از مشتریان خود مراقبت نکنید، دیگران آن را انجام می دهند.
همیشه به خدمات بهتر فکر کنید
حتی اگر دشمن شما محصول شما را خریداری کند، شما بایدبا تمام وجود خود را تطبیق دهید.
شناخت اولین گام در دستیابی به رضایت مشتری است، بنابراین مشتریان باید شناسایی و پیش بینی شوند.
مشتریان با رعایت احترام و خدمات دوستانه و مفید به مشتریان راضی تر خواهند بود.
رضایت شما بخشی از رضایت مشتری است
۵۰٪ از نارضایتی مشتری همیشه ناشناخته است

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آموزش استراتژی محتوا امروز با بررسی آموزش استراتژی محتوا با شما خواهیم بود. تولید محتوا می تواند یک اصل برای بقاء یا نابودی یک بیزینس اینترنتی باشد. تولید محتوای منا...
تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا را بشناسید... امروز میخواهیم تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا را بررسی کنیم . امروزه صحبت اکثر کسب و کار ها درباره بازار یابی محتوا است . اما تا به حال...
کتاب حس برند امروز با شما هستیم با معرفی کتاب حس برند برند چیست؟ و چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟ عاطفه در هر انسانی وجود دارد و  در واقع دلیل رفتار های انسان ...
تولید محتوای سئو محور امروز با موضوع تولید محتوای سئو محور با شما خواهیم بود. تولید محتوای کور چیست؟ حتما می دانید که تولید محتوا امروز یک اصل مهم در بازاریابی و سئو می ب...
Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است