امروز موضوع شروع یک کسب و کار موفق را با شما بررسی میکنیم.

قبل از هر چیز باید بگویم منظور از کسب و کار در این مقاله کسب و کار اینترنتی است.

خیلی ها بهش استارت اپ می گن!

اما مهم تر از اسمش موفقیت و کسب درآمد سالم و حلال و البته زیاد هست!

خوب حالا بذارید ببینیم چه عناصری رو باید در یک کسب و کار در نظر گرفت ؟

 

نکات مهم برای شروع کسب کار

این نکات رو شاید خیلی رسمی ننوشتم ولی حاصل سال ها تجربه من در بیش از 100 کسب و کار اینترنتی هست!

پس میل خودتونه که دقیق بخونید واستفاده کنید یا اینکه با مقالات خیلی ساتهایی که هدفشون فقط گرفتن ورودی گوگل هست یکی بدونید.

شناخت مخاطب

اولین گام شروع اینه که یک نیاز از گروهی از مردم (مخطب ) رو پیدا کنی و براش راه حل اینترنتی ارائه بدی.

چندین سال پیش یه عده که تازه وار وب شدن اکثر راه های راحت رو برداشتن و توشون به جاهای بزرگی رسیدن.

مثلا خیلی از سایت های بزرگ موزیک کشور که نیاز مردم به دانلود موسیقی رو با نیاز خواننده های جوان برای شنیده شدن ترکیب کردن و یک راه حل به نام سایت موزیک رو ارائه دادن.

هنوز هم نیازهای زیادی هست که می شه با کمی خلاقیت بهشون رسید.

اما اگر نیاز به مشاوره دقیق تر دارید از آخر همین مقاله شماره ما رو بردارید و با تماس بگیرید .

 

طرح کسب و کار

در بالا یه اشاره جزیی بهش شد اما طرح کسبو کار چیز وسیع تری از مخاطب رو هم شامل می شه.

شما باید خیلی مسائل رو در نظر بگیرید .

مثالا نیروی انسانی ، نیازها ها،تهدیدها و …

هیچ بیزینس بزرگی در دنیا نیست که بدون طرح کسب و کار موفق شده باشه.

پس همین طوری ننشینید و از روی شکم طرح بدید.

شک نکنید به زمین میخورید.

باید مدل یا طرح کسب و کار داشته باشید.

باز هم اگر مشاوره و اطلاعات بیشتر خواستید با ما برای مشاوره تماس بگیرید.

ورودی

بزینس مثل یه قیف میمونه. یه سری ادم از بالاش وارد می شن و فقط چندتاشون از اخرش خارج می شن.اون هایی که از قیف شما بیرون می آن همون مشتری های شما هستن.

اما اگر کسی اصولا وارد نشه چی؟

روش های مختلفی برای جذب کاربرا و مشتری ها یا همون رودی ها وجود داره!

 

سئو

سئو ینی برای موتورهای جستجو بهینه باشی تا اون ها هم تو رو توی نتایج نشون بدن.

واقعا در چند جمله می شه توضیحش داد اما عمل کردن بهش ون تیجه گرفتنش خیلی کار پیچیده ایه.

مثلا یکی از روش ها تولید محتوی سئو محور هست.

 

گرفتن ورودی از سوشال

آدم ها توی سوشال با تو و بیزینست آشنا می شن و ممکنه اونجا بتونی کاری کنی که علاقه مند بشن و بخوان خرید کنن یا اطلاعات بیشتری کسب کنن.

این ها البته نیازمند رعایت کامل مباحث بازاریابی عصبی و شخصیت شناسی مخاطب هست.

اگر اینها رو بلد نیستید بی خودی پولتون رو تو سوشال ها دور نریزید و همون زومتون رو بذارید رو ورودی های سئو.

 

کلی روش دیگه

ده ها روش دیگه هست که میتونید بیزنس اینترنتیتون رو با اون ها موفق کنید.

البته راه مشاوره گرفتن از ما همیشه بازه و میتونید با ما تماس بگیرید.

09120647344

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تحلیل تخم مرغ پر لایک اینستاگرام... امروز به بررسی تحلیل تخم مرغ پر لایک اینستاگرام می پردازیم! این روزها تصویر تخم مرغی که توانست در اینستاگرام بیش از 50 میلیون لایک را از آن خود کند...
کتاب حس برند امروز با شما هستیم با معرفی کتاب حس برند برند چیست؟ و چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟ عاطفه در هر انسانی وجود دارد و  در واقع دلیل رفتار های انسان ...
24 عنوان برتر تبلیغاتی 24 عنوان برتر تبلیغاتی امروز با ما همراه باشید با عنوان 24 عنوان برتر تبلیغاتی 1.«تنش کارگری» تا چه میزان برای شرکت شما هزینه می تراشد؟ این اگهی ...
تولید محتوای سئو محور امروز با موضوع تولید محتوای سئو محور با شما خواهیم بود. تولید محتوای کور چیست؟ حتما می دانید که تولید محتوا امروز یک اصل مهم در بازاریابی و سئو می ب...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =