امروز موضوع بسیار مهم شروع کانتنت مارکتینگ را برای استارت آپ ها بررسی میکنیم.
چه بسیارند استارت آپ هایی که کار خود را آغار میکنند و نهایتا بعد از مدتی به علت نبود مخاطب یا کم بودن آن مجبور به ترک مارکت می شوند.
این رقم با یک حساب سر انگشتی چیزی حدود 95% است.
یعنی تقریبا اکثر استارت اپ ها با مشکل مخاطب و کاربر مواجه هستند.
خوب حالا این سوال پیش می آید.
راه ورود مخاطب به سایت برای استارت اپ ها چیست؟
کی از روش های مرسوم در ابتدا ثبت اپ در ماکرت های مطرح مثل گووگل پلی و بازار است.
خوب این تا حدی مشکل اولیه را حل میکند اما معمولا برای اپی گمنام با کارایی که احتمالا هنوز برای اکثر مردم تعریف نشده نمی تواند راهگشا باشد.
شما باید مخاطب خود را پیدا کنید و هر جا که او هست خودتان را به او نشان دهید.
فرض کنیم اپ شما موضوعی است که مورد استفاده مدیران رستوران هاست.
اپ شما باید در جاهایی دیده شود که مدیران رستوران حضور دارند.
اما این چگونه ممکن است؟
یک روش موثر در این مورد این است که ار وردی های گوگل بهره ببرید.
در واقع شما به صورت هدفمند روی نقاطی فرایند سئو را متمرکز خواهید نموده که مخاطبین شما انجا هستند.
خوب موضوع کارای ما حول مدیران رستوران بود.
پس باید در حوزه هایی باشیم که آنها قرار است سرچ کنند.
مثلا اگر ما ی لندینگ پیج داشته باشیم که از کلمه دیجیتال مارکتینگ رستوران ورودی بگیرد و در آن کلمه در صفحه اول گوگل باشد احتمالا با مدیران روستوران ها در این صفحات برخرود خواهیم کرد.
حالا میتوانیم در بخش هایی از صفحه خود از کاربران بخواهیم محصول یا یا اپ ما که در مورد بیزنس انها است را دانلود کرده و استفاده کنند.
پس این روش می توان یک راهکار موثر برای افزایش نرخ نصب اپلیکیشن ما باشد.
اگر استارت آپ ما فقط بر بستر وب سایت است که قضیه راحت تر هم می شود.
زیرا نیازی نیست که از کاربرتن درخاوست مکنیم اپ ما را دانلود کنند.
و فقط کافیست طوری آنها را به لندینگ پیج های هدف خود برسانیم.
تولید محتوای هدفمند برای استارت آپ ها
شما تا اینجا با کلیات کار آشنا شدید اما واقعیت این است که قضیه به این سادگی ها هم که در نگاه اول به نظر می رسد نیست.
برای شناخت بیشتر برخی خطر ها در این حوزه کافیست مقاله تاثیر انتخاب عنوان در سئو را مطالعه بفرمایید.
انتخاب عنوان جهت تولید محتوا به زودی به بزرگ ترین دقدقه شما تبدیل خواهد شد و ممکن است از صدها عنوانی که با صرف وقت و هزینه روی آنها توبید محتوا انجام شده است فقط یک یا دو عدد منجربه ورودی شود.
پس راهکار چیست؟
راهکار در تولید محتوای هدفمند و تدوین استراتژی محتوا نهفته است.
تیم هشت با سال ها تجربه در زمینه تولیدم حتوای هدفمند و سابقه درخشان همکاری با بزرگترین برندهای وب ایران آماده کمک به استارت آپ ها در این زمینه است.
ما حتی ریسک را هم از روی دوش استارت آپ ها برداشته ایم.
به این معنی که اگر محتواهای تولیدی بر اساس استراتژیما منجر به افزایش ورودی نشوند مبلغی دریافت نخواهیم کرد.
همچنین برای استاترت آپ ها تخفیفات بسیار ویژه ای هم داریم.
جهت دریافت مشاوره اولیه رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.
09120647344