امروز با بررسی روش های تولید محتوا برای وردپرس با شما خواهیم بود.

اگر شما هم مثل صد ها هزار مدیر سایت دیگر اخیرا متوجه شده اید که سئو از طریق بک لینک تقریبا کارش رو به اتمام است و روش جدیدتری به نام تولید محتوا جایگزین تولید بک لینک شده پس در این مقاله با ما همراه باشید.

تولید محتوا وردپرسی

تولید محتوی بر اساس حدسیات

در این روش شما بر اساس حدس و گمان که مردم ممکن است به چه موضوعاتی توجه نشان دهند شروع به انتخاب عنوان و سپس تولید یک مقاله یا محتوا حول آن عنوان میکنید.

خوب این روش البته گاهی خیلی خوب جواب می دهد اما در اکثر مواقع مقالاتی تولید میکنید که حتی منجر به یک ورودی هم نخواهند شد.

البته دلایل زیادی برای اثبات این مدعی وجود دارد.

برای مثال شما ممکن است کلمه ای انتخاب کنید که از لحاظ رقابت سئو بسیار سخت باشد.

در این حالت کابران هرگز شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا نخواهند کرد.

در زیر برخی میزان های صرف انرژی ،وقت و هزینه را در این مورد بررسی نموده ایم.

 

میزان مصرف
زمان ۹۰%
میزان مصرف
انرژی و وقت ۹۲%
میزان مصرف
هزینه ۹۷%
میزان اثربخشی در بیزینس
اثر بخشی ۱۳%

تولید محتوی بر اساس سرچ های متداول

در این روش شما بر اساس پیشنهادات گوگل  شروع به انتخاب عنوان و سپس تولید یک مقاله یا محتوا حول آن عنوان میکنید.

خوب این روش هم البته گاهی خیلی خوب جواب می دهد اما در اکثر مواقع مقالاتی تولید میکنید که حتی منجر به یک ورودی هم نخواهند شد.

 

برای مثال شما ممکن است کلمه ای انتخاب کنید که از لحاظ رقابت سئو بسیار سخت باشد.
با توجه به اینکه شما میزان قدرت رقابت سایت خود را نمی دانید در دفعات بسیاری ممکن است تولید محتوای ششما با شکست مواجه شود.

در این حالت کابران هرگز شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا نخواهند کرد.

در زیر برخی میزان های صرف انرژی ،وقت و هزینه را در این مورد بررسی نموده ایم.

 

میزان مصرف
زمان ۶۳%
میزان مصرف
انرژی و وقت ۵۷%
میزان مصرف
هزینه ۶۰%
میزان اثربخشی در بیزینس
اثر بخشی ۱۹%

تولید محتوا بر اساس آنالیز رقبا

 

این روش قطعا برای شما ناملموس است و شاید تا کنون اسم آن را هم نشنیده باشید اما باید بگویم که بدون شک موثرترین روش تولید محتوا بر اساس همین استراتژی است.

این یکی از تخصص های مهم ما در تیم هشت است.

ما با آنالیز دقیق رقبای شما به شما میگوییم آنها از چه کلماتی ورودی می گیرند و عناوینی را در اختیار شما قرار می دهیم که پس از تولید محتوا به احتمال خیلی زیاد در صفحات اول یا دوم گوگل قرار خواهید گرفت و می توانید پس از ان ، از حجم ورودی بالا استفاده کنید.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره در این زمینه و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

میزان مصرف
زمان ۸۰%
میزان مصرف
انرژی و وقت ۵۰%
میزان مصرف
هزینه ۴۰%
میزان اثربخشی در بیزینس
اثر بخشی ۸۰%

آنالیز دقیق ورودی های رقبا

ما تعیین میکنیم که رقبای شما از چه کلماتی ورودی میگیرند و این کلمات را جهت تولید محتوا به تیم محتوا ارائه می دهیم.

هزینه کاملا بهینه

ما قیمت ها را پایین ترین سطح ممکن نگه داشته ایم.

تضمین کیفیت

اگر روش ما به شما پاسخ نداد پولی دریافت نخواهیم کرد! به همین راحتی و بدون ریسک امتحان کنید.

پس با خیال راحت از اینکه سایت شما پیشرفت خواهد کرد با ما تماس بگیرید.

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا... تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا امروزه با ارتقا تکنولوژی، اینترنتی و دیجیتالی شدن زندگی باعث شده است حتی مشاغل جدیدی طبق این شرایط به وجود آ...
بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن... بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن امروز میخواهیم درباره بازاریابی محتوا و اهداف و مزایای آن بحث کنیم در این مقاله به سوالات زیر پاسخ ...
استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید ... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر5 فواید بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا برای کسب و...
کسب درآمداز تولید محتوا کسب درآمداز تولید محتوا سایت ها وبسیاری ازمنابع متفاوت دردنیا وجود دارد ، که در بسیاری اززمینه های تولید وفروش محتوا فعالیت های گسترده ایی دارند،همچن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *