تعرفه تبلیغات در زومیت

زومیت یک مجله ی پر بازدید اینترنتی به زبان فارسی است که در حوزه ی فناوری فعالیت می کند و با کسب مجوز در زمینه ی فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است که در شهریورماه ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بهترین منابع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی به شمار می آید که توانسته اعتماد کاربران ایرانی را برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت ها و پوشش نمایگا های داخلی و خارجی به دست آورد.

تعرفه ی تبلیغات در زومیت چگونه است؟

زومیت در تمامی زمینه ها ی فناوری ، ویدیو ، خودرو ، علمی و کسب و کار فعالیت دارد و به بررسی تازه ترین های تکنولوژی می پردازد و دارای تیم پشتیبانی آنلاین است

در زومیت بنر های تبلیغاتی با ابعاد استاندارد و در مکان مناسب و در دیدرس مخاطب جهت بازدهی بیشتر برای مشتری قرار می گیرد که خود نکته ی قابل توجهی می باشد. بازدید بالای ماهیانه با تعرفه های مناسب تبلیغات در سایت زومیت، باعث بالا رفتن بازدید سایت شما می شود و درامد زایی را برای شما به همراه دارد.

جایگاه تبلیغاتی در زومیت:

معمولا در سایت های مختلف، تبلیغات در جاهای دور از دیدرس قرار دارند و در مکان های پرتی جایگذاری می شوند اما زومت این مشکل را رفع و رجوع کرده و تبلیغات را در جایگاه های مخصوصی که توجه کاربر را به خود جلب می کند قرار داده است و مخاطب در دید اول متوجه تبلیغات سایت های مختلف می شود.

قابلیتی به نام رپورتاژ:

رپورتاژ نوعی تبلیغ است که همانند پست های موجود در زومیت قرار می گیرد و این خاصیت را دارد که وقتی بر روی آن ها کلیک می کنید، سایت شما در یک تب جدید باز شده و محصول یا پست مورد استفاده در آگهی را به صورت کامل نمایش می دهد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید ... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر5 فواید بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا برای کسب و...
آموزش تبلیغ نویسی امروز با موضوع آموزش تبلیغ نویسی با شما هستیم. واقعا دوست ندارم با کلمات بازی کنم و مطالب را آن قدر سخت و پیچده جلوه دهم که کسی جرات یادگیری آن را ...
افزایش فروش از طریق آموزش استفاده از محصول... افزایش فروش از طریق آموزش استفاده از محصول برای جلب این افراد تبلیغات آموزشی بهتر است. نقطه مقابل تکنیک «عصاره کشی از بازار» آگاه کردن افراد، در...
بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری ... امروز میخواهیم درباره این که بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری می کند صحبت کنیم در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم چه ر...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *