تعرفه تبلیغات در زومیت

تعرفه تبلیغات در زومیت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

 تعرفه تبلیغات در زومیت

زومیت یک مجله ی پر بازدید اینترنتی به زبان فارسی است که در حوزه ی فناوری فعالیت می کند و با کسب مجوز در زمینه ی فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است که در شهریورماه ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بهترین منابع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی به شمار می آید که توانسته اعتماد کاربران ایرانی را برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت ها و پوشش نمایگا های داخلی و خارجی به دست آورد.

تعرفه ی تبلیغات در زومیت چگونه است؟

زومیت در تمامی زمینه ها ی فناوری ، ویدیو ، خودرو ، علمی و کسب و کار فعالیت دارد و به بررسی تازه ترین های تکنولوژی می پردازد و دارای تیم پشتیبانی آنلاین است

در زومیت بنر های تبلیغاتی با ابعاد استاندارد و در مکان مناسب و در دیدرس مخاطب جهت بازدهی بیشتر برای مشتری قرار می گیرد که خود نکته ی قابل توجهی می باشد. بازدید بالای ماهیانه با تعرفه های مناسب تبلیغات در سایت زومیت، باعث بالا رفتن بازدید سایت شما می شود و درامد زایی را برای شما به همراه دارد.

جایگاه تبلیغاتی در زومیت:

معمولا در سایت های مختلف، تبلیغات در جاهای دور از دیدرس قرار دارند و در مکان های پرتی جایگذاری می شوند اما زومت این مشکل را رفع و رجوع کرده و تبلیغات را در جایگاه های مخصوصی که توجه کاربر را به خود جلب می کند قرار داده است و مخاطب در دید اول متوجه تبلیغات سایت های مختلف می شود.

قابلیتی به نام رپورتاژ:

رپورتاژ نوعی تبلیغ است که همانند پست های موجود در زومیت قرار می گیرد و این خاصیت را دارد که وقتی بر روی آن ها کلیک می کنید، سایت شما در یک تب جدید باز شده و محصول یا پست مورد استفاده در آگهی را به صورت کامل نمایش می دهد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید