امروز با بررسی تحلیل گرافیک به کار رفته در پیج اینستاگرام دیجی کالا با شما خواهیم بود.

صرف نظر از اینکه آیا پیج ایسنتاگرام دیجی کالا توانسته به اندازه وب سایتش موفق باشد یا نه امروز به بررسی استراتژی گرافیک های به کار رفته در پیج این فروشگاه بزرگ اینترنتی می پردازیم.

در مقاله قبل گرافیک پیج های سی ان ان و فاکس نیوز را بررسی کردیم.

 

آنجا رمز موفقیت سادگی و رئالیسم بود.

اما آنجا بنگاه خبری است.

اینجا صحبت از یک فروشگاه اینترنتی است!

اینجا قرار است کاری کنند که مخاطب هر چه سریع تر به نقطه خرید برسد!

دیجی کالا هم تحلیل دارد؟

برخلاف عده ای همکاران که دوست دارند همه را جز خودشان احمق بپندارند اصلا دوست ندارم فرض کنم کارشناسان مارکتینگ موفق ترین فروشگاه اینترنتی حال حاضر کشورم در جهل به سر می برند.

پس با فرض هوشمندی آنها شروع به نگارش این مقاله میکنم.

بازاریابی عصبی و دیجی کالا

این روزها یکی از مطرح ترن بحث ها در بازاریابی محتویی و بهینگی صفحات فرود و صفخات فروش همین بحث بازاریابی عصبی است.

بحثی که اعلام میکند بیش از ۸۵ درصد مردم بیش از آنکه با قسمت منطقی مغزشان خرید کنند با قسمت احساسی خرید میکنند.

پس اگر بتوانیم کاری کنیم که مخاطب حس خوبی داشته باشد احتمال خرید را بالا برده ایم.

برای این کار روش های بسیار مختلفی از استفاده از بوهای خاص در فروشگاه های بزرگ تا رنگ ها خاص در برند ها و … وجود دارد که از حوصله این بحث خارج است.

استفاده از رنگ های فلت در طراحی تصاویر محصولات حاصل نگرش استراتژیک پیج اینستاگرام دیجی در راستای اجرای بازاریابی عصبیست.
این روزها مردم با دیدن رنگ های فلت احساس خوشایندی دارند و چیزی بهتر از استفاده از این رنگ ها در طراحی و دیزاینی که قرار است منجر به فروش شود.

بازاریابی عصبی و دیجی کالا
بازاریابی عصبی و دیجی کالا

 

استفاده از رنگ برند دیجی کالا

رنگ اصلی برند دیجی نوعی قرمز فلت است.

اسم حرفه ای اش را نمی گویم تا ذهنتان را به بیراهه نبریم.

این رنگ در برخی جاها به کار رفته اما در اکثر طراحی ها استفاده نشده است.

شاید استراتژی این بوده که با ایجاد ترکیب زیبا می تواند تاثیر بیشتری از حس برند ایجاد کرد!

نکته جالبیست! یک بار دیگر این جمله را با هم بخوانیم:

با ایجاد ترکیب زیبا می تواند تاثیر بیشتری از حس برند ایجاد کرد!

البته از طرفی با دقت بیشتر به این تصویر مشاهده میکنید که لوگوی دیجی در اکثر بنر ها با همان رنگ معروف خودش درج گردیده است.

استفاده از رنگ برند دیجی کالا
استفاده از رنگ برند دیجی کالا

 

نتیجه گیری در مورد گرافیک های پیج اینستاگرام دیجی کالا

 

متخصصین سوشال دیجی سعی داشته اند با استفاده از رنگ های فلت و افزایش حس آرامش و خوشنودی مخاطب به افزایش فروش این پیج از طریق گرافیک کمک کنند.

آنها گاه به صورت هوشمندانه ای لوگوی این وب سایت جهت ایجاد حس برند محبوب در کنار تصاویر به کار برده اند.

 

البته نقاط قابل تامل دیگری از جمله کپشن و هشتگ ها نیز قابل بررسی هستند که در مبجث این مقاله نمیگنجد.

 

پیمان امیدی ۵/۱۱/۹۷

 

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۷ عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی...  7 عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی با ما همراه باشید با توضیحاتی درباره 7 عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی وقتی فرزندان سر کشی می کنند، مقصر چه ک...
تولید محتوا با رویکرد سئو team 8 تماس : 09120647344 تولید محتوی با رویکرد سئو Notes from around the world Order N...
چگونه تولید محتوا در کسب و کارو استارتاپ شما تاثیر... امروز بررسی میکنیم که چگونه تولید محتوا در کسب و کارو استارتاپ شما تاثیر میگذارد؟ در این مقاله منظور از تولید محتوا، تولید مقاله برای قسمت بلاگ وب ...
استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید ... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر5 فواید بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا برای کسب و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *