امروز قرار است راجع به موضوع بازار سرمایه MBA با شما عزیزان صحبت کنیم !

اهداف از ایجاد این دوره  ها از پروژه آمادگی نیروهای انسانی فوق تخصص و کارآمد در بازارهای سرمایه هستند.

ساختار کلی و اصلی این دوره از سرفصل MBA بازار سرمایه گذاری بر این قانون میباشد که سرفصل های آموزشی منصوب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار این گونه طراحی شد که جوابگوی نیازهای فرایند بازار سرمایه در ارتباط تربیت نیرو های انسانی متخصص ، کاربلد ، آشنا و بروز در ارتباط با مسائل روز سرمایه می باشد .

در این دوره اتحاد معتبرترین و قویترین موسسها و نهادهای آموزشی در ایران که مهارت لازم در زمینه های سابقه ، تخصص و استاد های مجرب و معروف دارا می باشند .

همچنین مدرک های دوره به تایید و ثبت خدمات ارتباطی و شرکت های اطلاع رسانی (در ارتباط با سازمان اوراق بهادار و بورس ) خواهد رسید .

اهدای گواهینامه های حرفه ای ” روش های بازار سرمایه ” ، ” کارشناسی پذیرش و عرضه ” ، با شرایط دارا بودن معدل ۱۵ در دوره و اهدای گواهینامه های حرفه ای مدیریت نهاد سرمایه بازار و تجزیه گری سرمایه بازار ” شرط به دریافت معدل بیشتر از ۱۷ در دوره میباشد .

در این قسمت قرار است به بعضی از سوالات شما پاسخ دهیم ؟

  • بالاترین گرایش مدیریت در دنیای پیشرفته چه گرایشی است ؟
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی چیست ؟
  • مدیریت بازاریابی چیست ؟
  • مدیریت فنون مذاکره چیست ؟

 

بالاترین گرایش مدیریت در دنیای پیشرفته چه گرایشی است ؟

با توجه به آمار گرفته شده ، پرتمایل  ترین رشته در دنیای پیشرفته :

Master business Administration یعنی ( MBA ) می باشد .

مدیریت شامل زیر شاخه های زیادی است که عبارتند از: مدیریت استراتژیک ، مدیریت ساختار سازمانی ، مدیریت منبع های انسانی ، مدیریت رفتار های سازمانی ، مدیریت بودجه های برنامه ریزی ، مدیریت بازاریابی ، مدیریت مدلهای تصمیم گیری ، مدیریت فنون مذاکره و . . . ، پرداخته و در زمینه های مختلف ، مدیران موفق در زمینه های مدیریت را به جامعه عرضه نمودند .

در این زمینه کارگزاران اوراق بهادار و بورس با کمک موسسه آموزش عالی آزاد بهار ( دارای تاییده رسمی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ) اقدام به برگذاری مدت یکساله عالی مدیریت  MBA در زمینه و رشته مالی با رویکرد بازار سرمایه کرده است .

قابل گفتن است که حضور در این دوره به جزء اولویت ارتفاع و رشد دانش مدیریت در دانشجویان ، دارای مدرک پایان دوره مورده تایید و ثبت وزارت علوم ، فناوری و تحقیقات میباشد و امکان تحصیلی دوباره برای علاقه مندان در دوره و مقطع دکترا در دانشگاه های خارج از ایران را فراهم میسازد .

 

مدیریت استراتژیک منابع انسانی چیست ؟

مدیریت منبع انسانی سال ها است که از نقش ساده و اداره خود فاصله گرفته است و تبدیل به وسیله قدرتمند برای رسیده به هدف ها و استراتژی های سازمانی شده است . در قدیم واحد های منابع انسانی وظایف روتینی به مانند محاسبات و پرداخت دستمزد و حقوق ، مدیریت حضور و غیاب ، تایید و ثبت بایگانی اطلاعات پرسنلی ایجاد میکرد و در بعضی از کارها به مانند نیرو نقشی بی اهمیت و حاشیه ای داشته است .

با گذشت سالها بعضی از سازمان ها متوجه این شدند که اصلی ترین منبع آن ها برای جذب بعضی از مزیت های رقابتی ستون های اصلی سرمایه است .

با گذشت زمان مدیریت منبع انسانی از نقش حاشیه ای و اداری خود فاصله گرفته و نقش مهمی برای رسیدن به این سازمان ها و اهداف مهم و استراتژیک خود پیدا کرده است .

 

مدیریت بازاریابی چیست ؟

مدیریت بازاریابی یا ( Management Marketing ) به معنای سعی کردن و تلاش هوشمندانه ای است برای به دست گرفتن نتیجه مثبت در در ارتباط با بازار های هدف و مدیریت بازاریابی و تسلط در هر نوع بازاری که کاردبرد دارد و قابل اجرا است .

بازاریابی یک روش گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از متد های تحقیقاتی بازاریابی ، محصول مورد نیاز را شناسایی کرده و سپس آن را طبق خواسته ی مشتریان تولید کنیم .

در قسمت مدیریت بازاریابی مبحث هایی همچون : تبلیغات ، قیمت گذاری انواع محصول ها ، برند ها ، توزیع انواع محصول ها ، بسته بندی و . . . نیز در ضمینه بازاریابی قرار میگیرد . تیم بازاریابی باید برای موفقیت ، فروش و پیشرفت در کار خود این موارد را در نظر بگیرد .

 

مدیریت فنون مذاکره چیست ؟

مذاکره هنری است برای بدست آوردن تفاهم متقابل که از روش بحث کردن و استدلال که یکی از روش های اصلی و مهم مذاکرات است میرسند .

در اصل مذاکره روشی است که فرد از جهت های واگرا ، به موضوع هایی که به صلح ختم میشوند میرسند .

در زمان مذاکره با دیگران باید به چند نکته توجه داشته باشیم !

در قسمت اول : افراد دوست دارند که با یکدیگر صحبت کنند تا اینکه گوش فرا دهند .

در قسمت دوم : کسانی که بیشتر گوش میدهند ، کنترل صحبت و گفتگو را به دست خود میگیرند .

به نظرمی رسد بهترین روش تولید محتوای هدفمند و ریپروتاژ گرفتن در سایت های مرتبط است.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چگونه یک قیف بازاریابی موفق را ایجاد کنیم... امروز بررسی میکنیم که چگونه یک قیف بازاریابی موفق را ایجاد کنیم. یک قیف بازاریابی محتوای موفق، مشتریان را از آگاهی از محصول شما برای راضی کردن مش...
کتاب حس برند امروز با شما هستیم با معرفی کتاب حس برند برند چیست؟ و چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟ عاطفه در هر انسانی وجود دارد و  در واقع دلیل رفتار های انسان ...
دوره MBA مجازی دوره صحبت کنیم .  MBA در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان راجع به مجازی این دور ها  توسط دانشگاه تهران و به صورت یکساله با استفاده از اساتید بر...
مدیریت نیروی انسانی کتاب ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با کتاب مدیریت نیروی انسانی آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *