بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

امروز میخواهیم درباره بازاریابی محتوا و اهداف و مزایای آن بحث کنیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده مشود :

بازار یابی محتوا چیست ؟

انواع استراتژی های بازار یابی محتوا چیست ؟

[/stextbox]

 

بازار یابی محتوا چیست ؟

بخشی از توسعه کسب و کار شما بازار یابی محتوا است که در ایجاد محتوا های ارزشمند ، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن جذب کردن و حفظ مخاطبان جدید است .

برای اینکه بازار یابی موفقی داشته باشیم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و باید به نکات کلیدی ذیل توجه کرد :

1-برای چه کسی محتوا ایجاد کنیم ؟

2- محتوا ایجاد شده چه مشکلی از مخاطب را حل میکند و چه سودی برای او دارد ؟

3- چگونه محتوای خود را منحصر به فرد کنیم ؟

4- بهترین محتوا در چه فرمتی تولید می شود ؟

5- در کجا محتوا را توزیع کنیم ؟

چرا کسب و کار ها به بازار  یابی محتوا نیاز دارند ؟

از منبع مقرون به صرفه استفاده کنند و مدیریت آن منابع را انجام دهند

می شود .Leadبازار یابی محتوا کمک به افزایش ترافیک وب سایت و تولید

چه دلیل هایی برای استفاده از بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

1- ایجاد اعتماد در یازدید کنندگان :

هنگامی خواننده محتوای برند را به طور مداوم بخواند دیدگاهش نسبت به آن برند و  دیدگاهش از لحاظ اعتبار و از لحاظ علاقه تغییر خواهد کرد.

2- افزایش آگاهی از برند

مخاطب باید محتوا تولید شده را ببیند و به آن عکس العمل نشان دهد .

3- افزایش بهبود سئو

افزایش محتواهای با کیفیت به صورت مداوم و مرتبط و آموزنده توسط کلید واژه های مناسب ایجاد کنید و محتوا های خود را به روز رسانی کنید و در متور های جست و جو گر رتبه های بالا تری میگیرید .

(Lead4- تولید سر نخ بازار یابی (

5- مخاطبین ایده آل را جذب کنیم

باید مخاطب را به محتوا های خود جذب کنیم که در کسب و کار خود موفق باشیم .

(Lead6- تبدیل بازدید کنندگان به سر نخ (

را ایجاد کنیم Leadاز طریق سفر مشتری

1-مرحله آگاهی 2- مرحله ملاحظات 3- مرحله تصمیم گیری

7- محتوا را توسط بازدید کنندگان به اشترا ک بگذاریم

از بهترین راه های افزایش دیده شدن اشتراک گذاری محتوا های تولید شده توسط مشتریان است .

این قابلیت اشتراک گذاری از بهترین ویژگی بازار یابی محتوا است .

8- برای بازگشت افراد به سایت شما ،  دلیل قانع کننده داشته باشیم

ایجاد محتوا های مفید و جذاب در هر هفته ، باعث میشود که مشتری برای دریافت مطالب باز گردد .

9- با سایر استراتژی ها هم راستا باشیم

ایجاد محتوا های خوب و افزایش سئو از استراتژی هایی است که نحت تاثیر محتوا های خوب است .

10- نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهیم

تنها نیاز بازار یابی محتوا صرف زمان است . این روش از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است .

انواع استراتژی های بازار یابی محتوا چیست ؟

1- تعیین اهداف برنامه ریزی

پیش از شروع برنامه باید اهداف خود را مشخص کنیم . این کار شما را کمک میکند که بهترین استرانژی را مشخص کنید

2- مشخص کردن مخاطبین هدف خود

برای این که یک برنامه موفق داشته باشیم باید مخاطبین خود را به یک شخصیت خریدار مشخص کنید . برای کسانی که تازه کار مارکتینگ را شروع کرده اند بسیار مهم است .

3- تعیین سیستم مدیریت محتوا

4- نیروی تولید محتوا استخدام کنید

برای اینکه در بازار یابی محتوا موفق باشد نیاز به یک گروه متخصص دارید .

5- ایده پرداز باشد

برای ایجاد محتواهای مناسب ایده پردازی کنید .

6- نوع محتوا یی که میخواهید را مشخص کنید

محتوا ها به سه دسته تقسیم میشوند بصری ، صوتی و نوشتاری و با ترکیب این سه نوع محتوا منجر به تولید فرمت های جدید می شود .

نتیجه گیری :

در پایان به این نتیجه میرسیم که برای موفقیت در بازار یابی محتوا باید نظم ، زمان و خلاقیت داشته باشیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید