بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

امروز میخواهیم درباره بازاریابی محتوا و اهداف و مزایای آن بحث کنیم

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده مشود :

بازار یابی محتوا چیست ؟

انواع استراتژی های بازار یابی محتوا چیست ؟

 

بازار یابی محتوا چیست ؟

بخشی از توسعه کسب و کار شما بازار یابی محتوا است که در ایجاد محتوا های ارزشمند ، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن جذب کردن و حفظ مخاطبان جدید است .

برای اینکه بازار یابی موفقی داشته باشیم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و باید به نکات کلیدی ذیل توجه کرد :

۱-برای چه کسی محتوا ایجاد کنیم ؟

۲- محتوا ایجاد شده چه مشکلی از مخاطب را حل میکند و چه سودی برای او دارد ؟

۳- چگونه محتوای خود را منحصر به فرد کنیم ؟

۴- بهترین محتوا در چه فرمتی تولید می شود ؟

۵- در کجا محتوا را توزیع کنیم ؟

چرا کسب و کار ها به بازار  یابی محتوا نیاز دارند ؟

از منبع مقرون به صرفه استفاده کنند و مدیریت آن منابع را انجام دهند

می شود .Leadبازار یابی محتوا کمک به افزایش ترافیک وب سایت و تولید

چه دلیل هایی برای استفاده از بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

۱- ایجاد اعتماد در یازدید کنندگان :

هنگامی خواننده محتوای برند را به طور مداوم بخواند دیدگاهش نسبت به آن برند و  دیدگاهش از لحاظ اعتبار و از لحاظ علاقه تغییر خواهد کرد.

۲- افزایش آگاهی از برند

مخاطب باید محتوا تولید شده را ببیند و به آن عکس العمل نشان دهد .

مطلب روز  23 عنوان برتر تبلیغاتی

۳- افزایش بهبود سئو

افزایش محتواهای با کیفیت به صورت مداوم و مرتبط و آموزنده توسط کلید واژه های مناسب ایجاد کنید و محتوا های خود را به روز رسانی کنید و در متور های جست و جو گر رتبه های بالا تری میگیرید .

(Lead4- تولید سر نخ بازار یابی (

۵- مخاطبین ایده آل را جذب کنیم

باید مخاطب را به محتوا های خود جذب کنیم که در کسب و کار خود موفق باشیم .

(Lead6- تبدیل بازدید کنندگان به سر نخ (

را ایجاد کنیم Leadاز طریق سفر مشتری

۱-مرحله آگاهی ۲- مرحله ملاحظات ۳- مرحله تصمیم گیری

۷- محتوا را توسط بازدید کنندگان به اشترا ک بگذاریم

از بهترین راه های افزایش دیده شدن اشتراک گذاری محتوا های تولید شده توسط مشتریان است .

این قابلیت اشتراک گذاری از بهترین ویژگی بازار یابی محتوا است .

۸- برای بازگشت افراد به سایت شما ،  دلیل قانع کننده داشته باشیم

ایجاد محتوا های مفید و جذاب در هر هفته ، باعث میشود که مشتری برای دریافت مطالب باز گردد .

۹- با سایر استراتژی ها هم راستا باشیم

ایجاد محتوا های خوب و افزایش سئو از استراتژی هایی است که نحت تاثیر محتوا های خوب است .

۱۰- نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهیم

تنها نیاز بازار یابی محتوا صرف زمان است . این روش از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است .

انواع استراتژی های بازار یابی محتوا چیست ؟

۱- تعیین اهداف برنامه ریزی

پیش از شروع برنامه باید اهداف خود را مشخص کنیم . این کار شما را کمک میکند که بهترین استرانژی را مشخص کنید

مطلب روز  دوره های آموزشی تولید محتوا

۲- مشخص کردن مخاطبین هدف خود

برای این که یک برنامه موفق داشته باشیم باید مخاطبین خود را به یک شخصیت خریدار مشخص کنید . برای کسانی که تازه کار مارکتینگ را شروع کرده اند بسیار مهم است .

۳- تعیین سیستم مدیریت محتوا

۴- نیروی تولید محتوا استخدام کنید

برای اینکه در بازار یابی محتوا موفق باشد نیاز به یک گروه متخصص دارید .

۵- ایده پرداز باشد

برای ایجاد محتواهای مناسب ایده پردازی کنید .

۶- نوع محتوا یی که میخواهید را مشخص کنید

محتوا ها به سه دسته تقسیم میشوند بصری ، صوتی و نوشتاری و با ترکیب این سه نوع محتوا منجر به تولید فرمت های جدید می شود .

نتیجه گیری :

در پایان به این نتیجه میرسیم که برای موفقیت در بازار یابی محتوا باید نظم ، زمان و خلاقیت داشته باشیم .

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید