امروز با موضوع بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ با شما خواهیم بود.

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ حتما شامل رویکردهای زیر خواهد بود.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

 

بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

استراتژی محتوا (Content Strategy)

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

تبلیغات بنری (Banner Advertising)

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)

بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

بازربابی Ar

igtv

visual search

امسال گام‌های مهمی در فضای بازاریابی دیجیتال در سال گذشته برداشته شد.
شتاب ایجاد شده در سال ۲۰۱۸ در مسیر سرعت بخشیدن به سال ۲۰۱۹ به عنوان پیشرفت فن‌آوری و دنیای دیجیتال دنیای ما ادامه دارد.

تاثیر IGTV در ۲۰۱۹

 
در سال جاری، اینستاگرام رقیب خود در یوتیوب را راه‌اندازی کرد: تلویزیون اینستاگرام (IGTV).
بر خلاف داستان‌هایی که در اینستاگرام پخش می‌شود، که بعد از ۲۴ ساعت از بین می‌روند، و نوارهای سنتی اینستاگرام که تنها به کاربران اجازه می‌دهند تا یک دقیقه را ثبت کنند، محتوای IGTV شکل یک خانه دائمی روی سکو را با قابلیت ضبط ویدئو تا یک ساعت در طول مدت اشغال می‌کند.
با این وجود، IGTV در سال ۲۰۱۹ نقش خود را در چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی تثبیت خواهد کرد و پتانسیل ایجاد اخلال در بازار ویدیو را با فرصت‌های محتوای برچسب دار خاص خود نشان خواهد داد.
چه به عنوان یک پلت فرم برای به اشتراک گذاری ویدئو آموزشی، یا برای نمایش مصاحبه با influencers صنعت اصلی، یک راه برای برندها است تا به طور معنادار در محیط رسانه‌ای اجتماعی در حال تغییر شرکت کنند همه قدرت ویدئو را مهار می‌کنند تا به مخاطبان با پیام‌های تاثیرگذار در یک بازار رو به رشد فزاینده دسترسی پیدا کنند.

جستجوی بصری یا جستجوی دیداری

 

یک شکل دیگر از جستجو، جستجوی بصری، مصرف کنندگان را قادر می‌سازد تا عکس‌هایی از محصولات مورد نظر را با گوشی هوشمند خود ثبت کرده و آیتم‌های مشابهی را در موجودی انبار داده پیدا کنند.
فروشگاه Home Depot و Outfitters های شهری تاکنون به این عرصه جدید در بخش خرده‌فروشی پرداخته‌اند و platforms، بینگ و گوگل نقش‌های جستجو را دنبال کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد تا مواردی که از اشیا در دنیای واقعی الهام‌گرفته اند را پیدا کنند.
به عنوان مثال، اگر شما به دنبال تقلید از یک جفت کفش ورزشی شیک هستید که دوست شما پوشیده‌است، می‌توانید یک عکس از آن‌ها بگیرید و لیستی از نتایجی که به دقت سبک کفش را بازتاب می‌کنند را با گزینه خرید به دست آورید.
با وجود فرصت‌های کاربردی انقلابی، دیدن این که جستجوی بصری در سال ۲۰۱۹ به کجا می‌برد، بسیار جذاب خواهد بود.

در مقاله بالا بخشی از فرصت های ایجاد شده در بازاریابی ۲۰۱۹ بررسی شد. شما می توانید ایده های بیشتر را از طریق مشاوره تخصصی با ما درافت نمایید.
۰۹۱۲۰۶۴۳۴۴
تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تحلیل مخاطبان سایت ایمالز امروز با تحلیل مخاطبان سایت ایمالز با شما خواهیم بود. این تحلیل و آمارها با ضریب تقریبی 70-85 درصد صحیح و قابل استناد هستند. این تحلیل و آنالیز ...
استراتژی تولید محتوا امروز قرار است راجع به یک موضوع حیاتی در دیجیتال مارکتینگ یعنی استراتژی تولید محتوا صحبت کنیم.اصولا استراتژی تولید محتوا چیست و چرا راجع به آن حرف می ...
بیزینس پلن امروز در مورد موضوع مهم و کلیدی بیزینس پلن صحبت خواهیم کرد. بیزینس پلن یا همان مدل کسب و کار یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکات برای هر استارتاپ و کس...
برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا... امروز در خدمت شما کاربران سایت 8a8 هستیم با موضوع برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا امروز میخواهیم بررسی کنیم که برای موفقیت در بازار یابی چگونه برن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *