انتخاب نوع ویدیو برای تولید در بازاریابی دیجیتال

انتخاب نوع ویدیو برای تولید در بازاریابی دیجیتال

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

انتخاب نوع ویدیو برای تولید در بازاریابی دیجیتال

انواع مختلفی از محتوای ویدیویی برای تولید وجود دارد. چه نوع ویدویی برای تجارت شما

مناسب است؟ پاسخ این سوال بستگی به نحوه فیلم برداری و همچنین هدف شما از

تولید ویدیو دارد. در ابتدا برای تمرین یک نوع را به دلخواه انتخاب کنید، برای مثال میتوانید

از موارد زیر استفاده کنید:

محتوای خلاقانه
– محتوای پاسخگونه ویدیوهایی که به دنبال پاسخ به سوالات”چگونه ….؟” هستند.
– مصاحبه
– بحث و گفت و گو
سپس فرمت ویدیو خود را انتخاب کنید. فرمت ویدیو شما بیانگر سبک آن است.

آیا با کیفیت HD فیلم برداری خواهید کرد؟ آیا با نسبت ابعاد 9 )صفحات نمایشگر بزرگ

فیلم برداری خواهید کرد؟)بسیاری از کمپانی ها این مورد را انتخاب می کنند آیا از سه

پایه و حالت ایستا استفاده خواهید کرد؟ یا شاید هم در حالت پویا و متحرک؟ برای انتخاب

بهتر در مورد سوالات بالا و مشخصات فنی فیلم برداری، به نمونه های موفق در زمینه

کاری خود مراجعه کنید و از آنها الگو برداری کنید.

 

منبع:کتاب تولید محتوای ویدیویی در بازاریابی دیجیتال

 

انتخاب نوع ویدیو برای تولید در بازاریابی دیجیتال

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید