ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی

ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز موضوع ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی را بررسی خواهیم کرد.

یکی از روش های صحیح و عقلانی استخدام مدیران از کارکنان فعلی مجموعه است.

آن هم مجموعه و هم برخی روابط حاکم بر آن را می شناسند و می شود روی آن ها حساب بیشتری نسبت به یک مدیر حرفه ای اما نا آشنا به مجموعه باز کرد.

اما قبل از آن باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید:

 

اصل اساس چیست؟

کیفیت یک مدیر و رهبر سازمانی را در نظر بگیرید و او را در این راستا آموزش دهید.

در زیر اشاره ای سر فصل وار به نکاتی که بهتر است یک کارمند قبل از مدیر شدن بداند خواهیم کرد :

فرهنگ یادگیری ایجاد کنید

کارمندی که قرار است مدیر باشد باید امروزش با دیروزش متفاوت باشد.

باید به اویاد دهید که عاشق یادگیری باشد و اصولا کسیکه به دنبال یادگیری نیست به درد این تبدیل نمیخورد.

مدیریت زمان

اگر از من بپرسید چه چیزی بین همه مدیران موفق و خوب مشترک است قطعا یک کلمه خواهم گفت : مدیریت زمان

از کارمندان خود بخواهید که مدیریت زمان را بیاموزند.

این یک اصل اساسی در تبدیل بک کارمند معمولی به یک مدیر موفق است.

مهارت‌های ارتباطی تیم

یک مدیر خوب کسی است که بتواند یک تیم را مدیریت و اداره کند و نکات بسیاری در زمینه ایجاد انگیزه و بازده در بین تیم ایجاد کند.

پس حتما باید به کارمند خود مهارت های ارتباط تیمی را بیاموزید.

فن رهبری

تبدیل شدن به یک مدیر بدون مهارت‌های رهبری، یک دستورالعمل برای بیچاره کردن کل بیزینس  است.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید