امروز موضوع ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی را بررسی خواهیم کرد.

یکی از روش های صحیح و عقلانی استخدام مدیران از کارکنان فعلی مجموعه است.

آن هم مجموعه و هم برخی روابط حاکم بر آن را می شناسند و می شود روی آن ها حساب بیشتری نسبت به یک مدیر حرفه ای اما نا آشنا به مجموعه باز کرد.

اما قبل از آن باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید:

 

اصل اساس چیست؟

کیفیت یک مدیر و رهبر سازمانی را در نظر بگیرید و او را در این راستا آموزش دهید.

در زیر اشاره ای سر فصل وار به نکاتی که بهتر است یک کارمند قبل از مدیر شدن بداند خواهیم کرد :

فرهنگ یادگیری ایجاد کنید

کارمندی که قرار است مدیر باشد باید امروزش با دیروزش متفاوت باشد.

باید به اویاد دهید که عاشق یادگیری باشد و اصولا کسیکه به دنبال یادگیری نیست به درد این تبدیل نمیخورد.

مدیریت زمان

اگر از من بپرسید چه چیزی بین همه مدیران موفق و خوب مشترک است قطعا یک کلمه خواهم گفت : مدیریت زمان

از کارمندان خود بخواهید که مدیریت زمان را بیاموزند.

این یک اصل اساسی در تبدیل بک کارمند معمولی به یک مدیر موفق است.

مهارت‌های ارتباطی تیم

یک مدیر خوب کسی است که بتواند یک تیم را مدیریت و اداره کند و نکات بسیاری در زمینه ایجاد انگیزه و بازده در بین تیم ایجاد کند.

پس حتما باید به کارمند خود مهارت های ارتباط تیمی را بیاموزید.

فن رهبری

تبدیل شدن به یک مدیر بدون مهارت‌های رهبری، یک دستورالعمل برای بیچاره کردن کل بیزینس  است.

 

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران...   امروز در خدمت شما هستیم با معرفی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دانشکده مدیریت به عنوان موسسه ، علوم اداری در سال1334  هجری شمسی به علت عقد اقراردا...
مفهوم و تعریف تعهد سازمانی مفهوم و تعریف تعهد سازماني براي اولين بار توسط وايت مورد بررسي و مطالعه قرار گرفت و سپس بوسيله بسياري از محققان از جمله : پورتر ، موداي ، استيرز ، آلن...
سازمان مدیریت صنعتی امروز با بررسی سازمان مدیریت صنعتی با شما خواهیم بود. این سازمان در واقع تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار دارد و یک مؤسسه پژوهشی و آ...
تعریف مدیریت سازمانی امروز با بررسی تعریف مدیریت منابع انسانی با شما خواهیم بود. مخفف ها HRM :human resurce management SHRm:strategic human resurce managemnet تعریف ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =