امروز با بررسی آموزش استراتژی محتوا با شما خواهیم بود.

تولید محتوا می تواند یک اصل برای بقاء یا نابودی یک بیزینس اینترنتی باشد.

تولید محتوای مناسب و هدفمند می تواند شما را صدها گام به جلو ببرد در حالیکه تولید محتوای غلط کاری جز اتلاف هزینه و زمان نیست!

محتوای هدفمند چیست؟

محتوایی که مدت کمی پس از تولید و انتشار باعث ایجاد ورودی شود محتوای هدفمند سئو محور گفته می شود.

عنواین این محتواها به روش های گوناگونی توسط کارشناسان تیم هشت استخراج می شوند که عموما باعث ایجاد ورودی ارگانیک از سرچ موتورهای جستجو می شوند.

آنالیز رقبا

ما رقبای شما را به دقت آنالیز کرده و بررسی میکنیم که از کدام واژه ها ورودی میگیرند.

سپس همان عناوین را برای تولید محتوا انتخاب میکنیم.

این یعنی به زودی شما هم سهمی از بازار رقبا خواهید داشت.

 

کلمات فرصت

ما کلماتی را که از دید رقبا شما پنهان مانده و البته امکان گرفتن رودی از انها زیاد است را به شما معرفی می کنیم.

این یکی از معجزه آسا ترین روش های استراتژی تولید محتواست.

کلمات مرتبط

برای گوگل مهم است که بداند حول کلمات مرتبط با کلمه اصلی چقدر محتوای مفید تولید کرده اید.

استخراج این کلمات مرتبط یکی از مهم ترین تخصصی های ما در تیم هشت است.

ما قدرت ارائه دقیق ترین کلمات مرتبط از دید گوگل را دارا هستیم .

بانس ریت

بانس ریت یا همان نرخ ترک صفحه زمانی محاسبه می گردد که کاربر از همان صفحه ایک ه وارد سایت شما شده سایت شما را ببندد.

بالا رفتن این عدد نشانه خوبی برای گوگل نیست.

این عدد به گوگل می گوید که مقالات سایت شما برای کاربر جذاب نبوده و یا اینکه شما نتوانسته اید کاری کنید که کاربر در سای تشما بماند و این باعث ترک صفحه شده است.

گوگل هم خیلی محترمانه آرام آرام شما را به پوزیشن های پایین تر منقل میکند.

یکی از تخصصی های تیم هشت کار بر روی بهبود وضعیت بانس ریت با روش های عملی و کاربردی است.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آزمودن تیتر تبلیغ آزمودن تیتر تبلیغ از بین همه تکنیک هایی که برای آزمون تبلیغ استفاده کردهام این روش بسیار مورد علاقه من است. البته این روش را تقریبا به طور انحصاری ...
تولید محتوا تیم تولید محتوا هشت ، دارای درخشان ترین رزومه در زمینه تولید محتوا برای وب سایت های ایرانی است. ما با آنالیز دقیق مارکت، آنالیز دقیق رقبا و پیدا کر...
کپی رایتینگ چیست , استراتژیست محتوا , کپی رایتر... امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست , استراتژیست محتوا , کپی رایتر در سال های اخیر با عناوینی هم چون استراتژیست محتوا ،...
سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی ب... سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید! یک سازنده کابینت تبلیغی در یک روزنامه محلی انجام می داد. او از ما خواست که چند...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =