امروز با بررسی آموزش استراتژی محتوا با شما خواهیم بود.

تولید محتوا می تواند یک اصل برای بقاء یا نابودی یک بیزینس اینترنتی باشد.

تولید محتوای مناسب و هدفمند می تواند شما را صدها گام به جلو ببرد در حالیکه تولید محتوای غلط کاری جز اتلاف هزینه و زمان نیست!

محتوای هدفمند چیست؟

محتوایی که مدت کمی پس از تولید و انتشار باعث ایجاد ورودی شود محتوای هدفمند سئو محور گفته می شود.

عنواین این محتواها به روش های گوناگونی توسط کارشناسان تیم هشت استخراج می شوند که عموما باعث ایجاد ورودی ارگانیک از سرچ موتورهای جستجو می شوند.

آنالیز رقبا

ما رقبای شما را به دقت آنالیز کرده و بررسی میکنیم که از کدام واژه ها ورودی میگیرند.

سپس همان عناوین را برای تولید محتوا انتخاب میکنیم.

این یعنی به زودی شما هم سهمی از بازار رقبا خواهید داشت.

 

کلمات فرصت

ما کلماتی را که از دید رقبا شما پنهان مانده و البته امکان گرفتن رودی از انها زیاد است را به شما معرفی می کنیم.

این یکی از معجزه آسا ترین روش های استراتژی تولید محتواست.

کلمات مرتبط

برای گوگل مهم است که بداند حول کلمات مرتبط با کلمه اصلی چقدر محتوای مفید تولید کرده اید.

استخراج این کلمات مرتبط یکی از مهم ترین تخصصی های ما در تیم هشت است.

ما قدرت ارائه دقیق ترین کلمات مرتبط از دید گوگل را دارا هستیم .

بانس ریت

بانس ریت یا همان نرخ ترک صفحه زمانی محاسبه می گردد که کاربر از همان صفحه ایک ه وارد سایت شما شده سایت شما را ببندد.

بالا رفتن این عدد نشانه خوبی برای گوگل نیست.

این عدد به گوگل می گوید که مقالات سایت شما برای کاربر جذاب نبوده و یا اینکه شما نتوانسته اید کاری کنید که کاربر در سای تشما بماند و این باعث ترک صفحه شده است.

گوگل هم خیلی محترمانه آرام آرام شما را به پوزیشن های پایین تر منقل میکند.

یکی از تخصصی های تیم هشت کار بر روی بهبود وضعیت بانس ریت با روش های عملی و کاربردی است.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۳ درسی که می‌توانید از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس برای بهبود ... امروز با هم به بررسی 3 درسی که می‌توانید از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس برای بهبود محتوا یاد بگیرید می پردازیم. هر ساله، رسانه مدار "آمار بلاگ نویسی و گرایش‌...
آموزش تولید محتوا و کپی رایتینگ – از این جا ... بله درست است! برای آموزش تولید محتوا و کپی رایتینگ - از این جا شروع کنید! اما کجا ؟ و چرا؟ خوب بدیهیست که باید ابتدا مهم ترین بخش کار را فرا بگی...
چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱... امروز با بررسی چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱۸ یاد بگیرید با شما خواهیم بود. تبلیغات بخشی عجیب از نتایج و سرگرمی‌های محسوس است....
آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن... آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن روش دیگر برای آزمون نتایج تبلیغ استفاده از شماره تلفنی است که در تبلیغ قرار می دهید. به دلایل روشنی شماره تلف...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *